טוב אניי במוסך באמת הלך הקלאץ, מקווה שזה רק הרפידות... אעדכן
החלקת קלאץ' מחמירה ככל שעולים בהילוך. כך שאם הבעיה לא קיימת בהילוך שישי, זה כנראה באמת לא קלאץ'.
האם בדקו שבבים בשמן?
האם שללו בעיית גיר?
טוב אניי במוסך באמת הלך הקלאץ, מקווה שזה רק הרפידות... אעדכן
באותו מוסך שקבע שזה לא הקלאץ'?
בלי קשר, זה אותו מוסך שהחליף לך את הקלאץ' בפעם הקודמת?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
באותו מוסך שקבע שזה לא קלאץ. ולא באותו מוסך שהוחלף הקלאץ הקודם. מסתבר שחלק מהקלאץ הלך אבל לא הכל. שוקל לרדת מהתחום עם כל האהבה שלי כי קטנוע לא בא בחשבון. זה כבר קלאץ רביעי שאני שורף בשנתיים ואין לי מושג למה.
4 קלאצ'ים, מהם 3 חדשים-באותו אופנוע- תוך שנתיים?
הייתי מתייעץ עם מישהו מהקהילה של דוקאטי או מבקש ממישהו שיעלה לנסיעה כמורכב רק כדי לשלול שאתה לא עושה משהו חריג.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
לא באותו אופנוע. אף אחד לא יודע לתת תשובה למה זה הולך, הוא לא עובר ווילי או פתיחות או משהו בסיגנון. וזה מה שאני עושה לפני שאני יורד מהתחום אני מרכיב מישהו ואולי מזה אבין מה הולך פה
מצחיק שהיה לי לפני כמה שנים מונסטר 796 ועבר המון! ווילי והתעללות באופן כללי ולא הלך הקלאץ גם אחרי 40000. הלך טוטאלוס שלא באשמתי. ודווקא עכשיו שאני כל כך שומר עליו הולך הקלאץ. צריך לראות את האופנוע בשבלי להבין נראה כאילו יצא מהחברה
נערך לאחרונה על ידי ducati boy; 16-08-2021 בשעה 02:20.
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
קלאץ שלם חדש עולה 17000 שקל אם לא יותר. החלקים שאני צריך להחליף עולים 11000 ועכשיו אנחנו מחפשים משומש... לגבי הכבל האופנוע היה מטופל ונראה לי שהיו שמים לב לזה... לא יודע...
ניסית עסקים אחרים?
דוקאטי זה עדיין אופנוע, אמנם שונה אבל עדיין מדובר באופנוע שעובד בדיוק כמו השאר.
סליחה, לא הבנתי את השאלה, הכוונה לאופנוע מתוצרת אחרת?
ציינת שאתה מטפל אצל מוסכניק מסוים.
שאלתי האם ניסית ללכת לבית עסק אחר? שלא מתמחה בדוקאטי כמו עכשיו (אם לזה התכוונת בפוסטים הראשונים)
זה בדיוק מה שעשיתי, עברתי למוסך אחר לפני שהתחילה הבעיה של הקלאץ. ואשמח לטיפים וגם ממך קקטוב איך אתם שומרים על הקלאץ כי ציינת שאתה ב 135000 אני שורף קלאץ כל 15000 בממוצע
סליחה, זה לא הגיוני.
כל האופנוע עולה 100 כחדש, קלאץ' לא יכול להיות כמעט חמישית מזה - גם אם לוקחים בחשבון שאופנוע עולה משמעותית פחות מסך החלקים שלו.
לא יודע מה הלך לך בקלאץ' (וכדאי מאוד שתדע אם אלו מחירי החלפים), אבל סט דיסקיות מקוריות עולה 300 יורו, שהם 1200 שקלים. משמע - פחות מ-2000 עם משלוח ומיסים (ואם זה אורך החיים - אז עדיף לא להתקין מקורי).
אם אתה מזמין את כל החלקים שנמצאים תחת קלאץ' (ובוודאות אין צורך בזה), אתה מגרד את ה-1500 יורו מלמטה. כאמור, אני לא מאמין שיש סיבה לעשות את זה.
המחירים מכאן:
https://shop.oemducati.com/en/produc...-1/clutch-1023
קיט דיסקיות RACE (מקווה שזה מחוזק) של NEWFREN- אלפיה כולל משלוח:
https://www.ebay.com/itm/40303049043...0AAOSwU3dhA8lt
וכמובן שלפני שמזמינים, הייתי פותח את הקלאץ' ומנסה להבין איזה רכיב נדפק ולמה. אם כבר למוסך אין שום אינטרס להבין את הבעיה, כי הם פשוט רגילים שאתה מגיע אחת לשנה ומשאיר אצלם 17 אלף שקל...
אני רוכב רגוע, מאוד. כמו ג'יפאי, רק על אופנוע ליטר. אני גם רואה צריכת דלק של 1/21 באופן עקבי בקיץ, כך שהשיטה שלי לשמירה על הקלאץ' לא תעזור לך כנראהזה בדיוק מה שעשיתי, עברתי למוסך אחר לפני שהתחילה הבעיה של הקלאץ. ואשמח לטיפים וגם ממך קקטוב איך אתם שומרים על הקלאץ כי ציינת שאתה ב 135000 אני שורף קלאץ כל 15000 בממוצע
אבל כדי להרוג קלאץ' ב-15 אלף ק"מ, צריך לקרות אחד מכמה דברים:
1. קלאץ' דפוק
2. ברן-אאוט/וילי/פאוור-סלייד ושאר הירקות.
3. רוכב שמחזיק את הקלאץ' לחוץ קלות במשך כל הנסיעה - כך שהקלאץ' כל הזמן בנקודת החיכוך.
4. קלאץ' לא מכוון (אם הוא מכאני, מופעל בכבל) כך שהכבל מתוח מדי והקלאץ' נמצא בנקודת החיכוך כל הנסיעה.
5. בקלאץ' הידראולי - מילוי יתר של הנוזל או סתימה באחד מהמעברים במשאבה, מה שגורם לאותה תוצאה (קלאץ' בנקודת החיכוך) כשהנוזל מתחמם ומתרחב. אציין שלא ראיתי תקלה כזאת אף פעם וזה תיאורטי לחלוטין.
6. בקלאץ' הדראולי - ידיות לא מקוריות, שמפעילות לחץ קל על הבוכנה גם כשאינן לחוצות וגורמות לאותה תוצאה.
7. בסבירות מאוד נמוכה - שמן לא מתאים לקלאץ' (שמן עם תוסף נוגד החלקה, או סתם סינטטי מלא שלא מסתדר עם החומר של הרפידות - שמעתי על תופעות כאלה בכלים מסויימים). הייתי מנסה במקומך למלא שמן "פשוט יותר" בסגנון המוטול 5100 ולראות האם זה מעלים את הבעיה.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 16-08-2021 בשעה 19:50.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
תודה רבה על התשובה, הלכו כל החלקים של הקלאץ וראיתי בעיניים חוץ מהסלסלה, אברר את שם החלקים ואעדכן, עכשיו לגבי הווילי פאוור סלייד לא עבר אחד, לגבי להחזיק את הקלאץ אני כבר ציינתי בשרשור שפתחתי שאני לא משתמש בקלאץ מעלה ומוריד ללא קלאץ אלא אם זה כמה הילוכים למטה ואז כן. האופנוע היה במוסך הרבה לרפידות וכו ומאמין שהיו עולים על קלאץ לא מכוון. אני רואה צריכה של 1 ל 15 בממוצע. אלו המחירים לחדש בליגל לצערי. בחול עולה שליש ואולי אזמין מחול אבל האופנוע יהיה מושבת הרבה זמן.