קבל מה מצאתי. יש סיכוי שזה רלוונטי?
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...47320-9999.pdf
הכלי הזה המדובר (939), יש לו קוויקשיפטר או שלא?..
בכל מקרה, תבדוק ברשת בפורומים בחו"ל, אולי יש עוד כאלו שקרה/קורה להם
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
קבל מה מצאתי. יש סיכוי שזה רלוונטי?
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/20...47320-9999.pdf
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אין לו קוויקשיפטר, קקטוב למרות שאני שולט באנגלית אני צריך להתעמק בשביל להבין את הטקסט, על מה מדובר?
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
עכשיו הרכיבו לך קלאץ חדש?
אני במקומך יוצא עם האופנוע מהמוסך ונוסע למישהו אחר שמבין באמת מה עושים שיפתח ויראה אם הרכיבו הכל כמו שצריך.
בתדירות שהולך לך קלאץ יש בעיה ברוכב או באופנוע. אין אופצייה ג'.
נכון- לגשת למישהו שיפתח ויבדוק יעלה כסף שממש לא בא לך לשפוך אבל אם יתגלה שהכל מורכב כמו שצריך, תצטרך להתעמק במה אתה עושה לא נכון. אולי אפילו פגישה אחד על אחד עם איזה מדריך שיראה מה אתה עושה לא נכון.
כל הדרכים עולות כסף וזמן. אבל נראה לי שלהחליף קלאץ כל 10 אלף, זו האופצייה היקרה מכולן.
מספיק שיש שם איזו שייבה שלא הרכיבו והכל בגלל זה. לא מעט מכונאים פשוט מפרקים מה שיש, ומרכיבים לפי איך שפירקו. יש מצב שמשהו שם היה משובש מלכתחילה וכל פעם מרכיבים לך את זה לא טוב בחזרה. בתום לב.
מסכים איתך לגמרי , וזה בדיוק מה שאני עושה עכשיו, האופנוע במוסך ומנסים להעלות על כשל אפשרי שגרם לזה, במידה והכול תקין כבר קבעתי על בעל המוסך שארכיב אותו , ואולי אפנה גם לאופנוען מאומן שכבר הייתי בקורס שלהם ואסביר את הבעיה, אבל שוב, מה שמוזר פה שקלאץ תקול לא היה מחזיק יותר מ 1000 וזה כן, ומצד שני אני לא מתעלל באופנוע בכלל!!! בשום צורה אז זה מאוד מאוד חריג מה שהולך פה
ככה שגם אם אני רוצה אני לא יכול לגמור קלאץ
נשמע מהתגובות שלך שלא מדובר על התנהגות שלך על הכלי אלה כשל מכני.
העברת הילוכים בקוויקשיפטר זה נהדר לאופנוע. גם להעביר ללא קלאץ בתזמון לא עושה שום נזק. 130 אלף קמ על אותו הקלאץ באופנוע ליטר פלוס. והעברתי הילוכים ללא קלאץ עם קלאץ ונשמע בשימוש די דומה לשימושים שלך. אומנם זה היה יפני אבל עדיין.
מכאן אני מניח שמדובר בתקלה.
קראתי איפה שהוא שזה יכול להיות המחשב של האופנוע שמנתק את הקלאץ או משהו אחר אבל זה ממש לונג שוט.
לרפידות של הקלאץ יש מידה. ניתן למדוד עם מיקרומטר. האם כשפתחו בדקו?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן, העברות הילוכים בלי השימוש בקלאץ' למעשה אמורות לדפוק את הגיר (הדוגים - השגמים שמשתלבים בין גלגלי השיניים של ההילוכים)..
סיפור מוזר ומזל נאחס![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
קקטוב שלחתי למוסך את מה ששלחת, הוא אומר שזה לא רלוונטי זה כמו שאני יגיד לך ליסוע בזהירות, תודה בכל אופן, כל האופנוע נראה תקין ואין סימן לשימוש חריג בכל חלק באופנוע כולל הגיר, עוד רעיונות ממישהו? מזכיר השימוש ספורטיבי אמנם אך ללא ווילי או ברנאאוט
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
ואין קשר להורדה בלי קלאץ
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
לכל דבר יש פיתרון ובדרך כלל הוא פשט מניסיון
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
אם אתה מחליף קלאץ' תשאל את המוסכניק אם הוא מוכן לקבל אלפיה ולספק אחריות כוללת (חלקים + עבודה) למשך שנה. לפי התגובה תבין כמה הוא בטוח שהחלפת קלאץ' תעזור.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אנחנו הזמנו מאנגליה, בינתיים אני לוקח את האופנוע ונוסע איתו רגוע במשך שבועיים במקרה הטוב או גג חודש, אין אחריות על קלאץ... זה הקלאץ האחרון שאני מחליף עוד קלאץ אחד ויורד מהתחום
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
הייתי עובר לטימקס אבל כעיקרון גם שם אפשר לגמור קלאץ
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939