עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: חדש בארץ: רויאל אנפילד מטאור 350

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני חושב שהיצרן ניכס לעצמו את משבצת השונה אולדפאשן ובעיני זה מוזר כמו אנשים שיקנו פיאט 127 חדשה מודל 89'.
    לאט אני מבין.
    חיבה למרה ואופי -גם מבין.
    פשוט וקל בתיקונים, מבין.
    לטיולי שטח אני הכי מבין.
    אבל לרכב 100-90 קמ"ש בכבישי ישראל? מסוכן מדי עבורי.
    טעות נפוצה של הרבה אנשים זה לחשוב שזה אותו אופנוע מהטיול שלהם בהודו שאפשר לתקן בצד הדרך עם פטיש ואיזמל.
    האנפילד שמיוצר לעולם המערבי הוא עם גיר שונה, הזרקת דלק, הצתה אלקטרונית מנוע אלומיניום (למיטב זכרונים הדגמים בהודו זה ברזל) ועוד.
    תכלס מה שנשאר זה מחיר ועיצוב

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני חושב שהיצרן ניכס לעצמו את משבצת השונה אולדפאשן ובעיני זה מוזר כמו אנשים שיקנו פיאט 127 חדשה מודל 89'.
    לאט אני מבין.
    חיבה למרה ואופי -גם מבין.
    פשוט וקל בתיקונים, מבין.
    לטיולי שטח אני הכי מבין.
    אבל לרכב 100-90 קמ"ש בכבישי ישראל? מסוכן מדי עבורי.
    ראשית כל, אם הייתי יכול לקנות (בזול) פיאט 127 חדשה הייתי רץ לקנות. זה בדיוק הרכב השני שהייתי רוצה בבית - חסכוני, מאפשר תיקונים בחצר אם צריך ואם לא- אז תיקון תקלה עולה 100 שקל גג, כי כל מכונאי מהשטחים יודע לפתור כל בעיה באוטו, והחלקים זולים להחריד. ועדיין הנ"ל יודע להסיע 4 אנשים + מטען ב-90-100 קמ"ש. חלום.
    לצערי, מחירי החלפים של האנפילד לא יהיו בטווח הזה. בטח לא לדגמים שנועדו למערב, ובטח לא אצל יבואן ישראלי.

    דווקא לדרזדנר אני רוצה להעיר, שעדיין מדובר באופנוע פשוט מאוד מכאנית, גם בגרסאות המערביות. כל מכונאי ביתי ברמת ידע סבירה ידע יוכל לבצע בעצמו את רוב פעולות התחזוקה בקלות יחסית וללא כלים מיוחדים. "פטיש ואיזמל" זה ביטוי שגור, אבל בפועל, גם האנפילד ההודי (או משאית צבאית משנות ה-40) דרשו סט כלים לא קטן והבנה מצד המכונאי ע"מ לתחזק את המכונה כראוי.

    לרכב 90-100 זה בסדר גמור, כל עוד אתה לא עולה על כבישים מהירים. אם הנסיעות שלך הן על הקו לת"א זאת בעיה, אבל בשאר חלקי הארץ - בד"כ אפשר להסתדר.
    באיזורים מסויימים בארץ (גליל, גולן) אפשר בהחלט להסתפק במהירויות האלה. באיזורים אחרים (רחובות ודרומה למשל) אפשר לנסוע בכבישים צדדיים במקום הכביש הראשי.
    עריכה: כמובן גם איזור ירושלים, יהודה ושומרון. מי רוצה בכלל לעלות על כביש מהיר כששאר הכבישים כל כך יפים?!
    מן הסתם, כביש 6 די מחוץ לתחום. לא אבדה גדולה, פרט לכמה מקטעים שאין להם אלטרנטיבה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 04-10-2021 בשעה 09:27.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    עוד קצת על פיאט 127 בארצינו:
    https://www.youtube.com/watch?v=g0RF4cMeM-c
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    האופונע הזה זה לאנשים מיוחדים, קצת שונים, קצת הרפתקה, קצת זיכרונות מהודו בריח גאנגה...

    הוא מיועד לכאלה שמחפשים פתרון תנועה זול בסוג של ג'נטלמן סטייל, סוג של סחבק..

    הוא לא נמדד במונחים של אופנוע מודרני, ובטח לא מושווה אליהם זה משהו למישהו אחר לגמרי.









    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    שושני, תפסיק! מה זה התמונות המכוערות האלה שאתה מעלה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ובינתיים אצל המתחרים

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    דיווח 36 אלף ק"מ בכביש ובשטח על ההימליאן:
    https://www.youtube.com/watch?v=z6sPF1PYPW8

    בקצרה - אמין ועמיד למדי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    דיווח 36 אלף ק"מ בכביש ובשטח על ההימליאן:
    https://www.youtube.com/watch?v=z6sPF1PYPW8

    בקצרה - אמין ועמיד למדי.
    גם לקטמ יש אקזמפלר אחד או שניים שזכו להגיע לקילומטרז הזה, לימאהה היה דגם R1 שחצה מדבריות, הסירטונים ביו טיוב בערבון מוגבל

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    איך אתה מפקפק בנורה לי?
    אין לה סיבה למכור לוקשים לאף אחד כפרה עליה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    איך אתה מפקפק בנורה לי?
    אין לה סיבה למכור לוקשים לאף אחד כפרה עליה.
    לא מפקפק, כמו שאומרים ״הנאורים״ זאת האמת שלה עכשיו צריך לראות איך זה נראה אל מול שאר האופנועים מאותו דגם שנמכרו בעולם.

    הרושם שלי מהאופנוע שהכל ברמה הכי נמוכה, הוא נראה זול ומרגיש זול (לא רכבתי אבל ישבתי עליו).
    אני עם ראש פתוח גם לדגמים שלא מתאימים לי, אני מבין למה רוכב יקנה הארלי, גולדווינג או ניקן אבל את האנפילד הזה אני לא מבין.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא מפקפק, כמו שאומרים ״הנאורים״ זאת האמת שלה עכשיו צריך לראות איך זה נראה אל מול שאר האופנועים מאותו דגם שנמכרו בעולם.

    הרושם שלי מהאופנוע שהכל ברמה הכי נמוכה, הוא נראה זול ומרגיש זול (לא רכבתי אבל ישבתי עליו).
    אני עם ראש פתוח גם לדגמים שלא מתאימים לי, אני מבין למה רוכב יקנה הארלי, גולדווינג או ניקן אבל את האנפילד הזה אני לא מבין.
    ברור שהאנפילד ירגיש זול אל מול הכלים שאתה רגיל אליהם - זה אופנוע של 30 אלף שקל (בישראל!) ולא של מאה אלף שקל. יש הבדל.
    עם זאת, אופנוע פשוט וזול יכול להיות אמין מאוד - ע"ע DR650. כל עוד הוא אמין מאוד, יש לא מעט קהלים שישמחו לקנות אותו במחיר הנכון.
    בדרך כלל, ההיגיון מאחורי זה הוא כזה: האופנועים של היום נהיו טובים מדי, והם נותנים יותר ביצועים/אבזור/סיבוך מכאני ממה שמטייל רגוע שמתגלגל על 90 קמ"ש ורואה נופים צריך. על כל הדברים הלא נחוצים האלה הם גובים כסף הן בקניה והן באחזקה. אז למה לשלם יותר על דברים שאין לך שום צורך בהם? אם כל מה שאתה צריך זה 25 כ"ס, שני גלגלים וכידון - אז למה לקנות טנרה, טרייסר או ויסטרום?

    אגב, אני מאוד מתחבר לזה (גם אם אני לא מתגלגל ב-90 קמ"ש). יש סיבה שלפני כשנתיים שקלתי להחליף את הדוקאטי בטנרה 660 או ורסיס 300.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אמנם לאנפילד אין מועדון כמו להארלי, אבל יש לו קסם משלו. להרבה אנשים זה נקשר לרומנטיקה של טיול אחרי צבא, ואווירה של חופש.
    אני לא הייתי קונה כזה בחיים (לא משרת את הצרכים שלי, ואין לי חיבה לז'אנר), אבל מסוגל להבין מי שכן.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא השוותי את האנפילד ובמיוחד הדגם הזה לכלים של 100000.
    ברור לי שמנסים למכור כאן אופי שיפצה על כל החיסרונות באופנוע הזה ואני בהחלט מתחבר לאופי יותר מכח סוס אבל האנפילד לא מסתדר בשום שיקול.
    ההימלאיין הולך להם יחסית טוב במכירות אבל זה ממש נראה כמו משהוא אופנתי שהרוכבים ימכרו מאד מהר ברגע שהם יבינו שביום יום הם מאד מוגבלים.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא השוותי את האנפילד ובמיוחד הדגם הזה לכלים של 100000.
    ברור לי שמנסים למכור כאן אופי שיפצה על כל החיסרונות באופנוע הזה ואני בהחלט מתחבר לאופי יותר מכח סוס אבל האנפילד לא מסתדר בשום שיקול.
    ההימלאיין הולך להם יחסית טוב במכירות אבל זה ממש נראה כמו משהוא אופנתי שהרוכבים ימכרו מאד מהר ברגע שהם יבינו שביום יום הם מאד מוגבלים.
    אני מציע לך לצאת מחוץ לקופסה (או מחוץ לאוטובאן הגרמני). גם אני לא אקנה את ההימליאן, כי לתנאי השימוש שלי חסר לו כוח. כשכל נסיעה שלך למרכז עוברת בכביש חוצה שומרון ללא אלטרנטיבה ריאלית, אתה מצפה מאופנוע שיהיה מסוגל לשייט 120-140 לכל הפחות.
    אבל.
    יש מספיק מדינות ומקומות בעולם, שבהם הנסיעה היומיומית שלך לא כוללת מנה של כביש מהיר, אבל כוללת כמות מסויימת של כבישי עפר או כבישי אספלט שבורים.
    במדינות כמו הודו, גאורגיה, חלקים נרחבים מרוסיה או מיוון יש כאלה בשפע, וגם באיטליה או ספרד יש לך אפשרות לבחור בין האוטובאן לבין כבישים צידיים שבהם הקצב הוא 50-90 קמ"ש.
    בתנאים האלה, אופנוע מסוגו של ההימליאן יכול להיות מאוד נכון - כל עוד הוא באמת אמין, פשוט וזול לאחזקה ולא רק מוכר תדמית כזו.
    הסרטון ששיתפתי קודם לכן, מרגיש לי אמין מאוד (יחסית ליוטוב) ומחזק את הטענה שזה אכן המצב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    חוץ מרכיבה לאלפים אני לא נמצא על האוטובאן וככה גם רוב הגרמנים, יש בגרמניה כמה מיליוני אופנועים רשומים כפעילים אבל על האוטובאן שממה דו גלגלית.
    גם למה שנחשב כבישי B בגרמניה המנועים האלו לא מספיקים, הV7 לפי דעתי הוא הסמן התחתון בקטגוריה, פחות מזה זה פשרה או בגלל הרשיון הדרוש או בגלל העלות.

אשכולות דומים

  1. רויאל אנפילד מציגה את הקלאסיק 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2021, 12:58
  2. ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את רויאל אנפילד בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-08-2021, 10:29
  3. רויאל אנפילד: המטאור 350 יגיע לאירופה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2020, 21:13
  4. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 15:45
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 20:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO