ראשית כל, אם הייתי יכול לקנות (בזול) פיאט 127 חדשה הייתי רץ לקנות. זה בדיוק הרכב השני שהייתי רוצה בבית - חסכוני, מאפשר תיקונים בחצר אם צריך ואם לא- אז תיקון תקלה עולה 100 שקל גג, כי כל מכונאי מהשטחים יודע לפתור כל בעיה באוטו, והחלקים זולים להחריד. ועדיין הנ"ל יודע להסיע 4 אנשים + מטען ב-90-100 קמ"ש. חלום.
לצערי, מחירי החלפים של האנפילד לא יהיו בטווח הזה. בטח לא לדגמים שנועדו למערב, ובטח לא אצל יבואן ישראלי.
דווקא לדרזדנר אני רוצה להעיר, שעדיין מדובר באופנוע פשוט מאוד מכאנית, גם בגרסאות המערביות. כל מכונאי ביתי ברמת ידע סבירה ידע יוכל לבצע בעצמו את רוב פעולות התחזוקה בקלות יחסית וללא כלים מיוחדים. "פטיש ואיזמל" זה ביטוי שגור, אבל בפועל, גם האנפילד ההודי (או משאית צבאית משנות ה-40) דרשו סט כלים לא קטן והבנה מצד המכונאי ע"מ לתחזק את המכונה כראוי.
לרכב 90-100 זה בסדר גמור, כל עוד אתה לא עולה על כבישים מהירים. אם הנסיעות שלך הן על הקו לת"א זאת בעיה, אבל בשאר חלקי הארץ - בד"כ אפשר להסתדר.
באיזורים מסויימים בארץ (גליל, גולן) אפשר בהחלט להסתפק במהירויות האלה. באיזורים אחרים (רחובות ודרומה למשל) אפשר לנסוע בכבישים צדדיים במקום הכביש הראשי.
עריכה: כמובן גם איזור ירושלים, יהודה ושומרון. מי רוצה בכלל לעלות על כביש מהיר כששאר הכבישים כל כך יפים?!
מן הסתם, כביש 6 די מחוץ לתחום. לא אבדה גדולה, פרט לכמה מקטעים שאין להם אלטרנטיבה.



ציטוט ההודעה בתגובה


עכשיו צריך לראות איך זה נראה אל מול שאר האופנועים מאותו דגם שנמכרו בעולם. 