עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 71

אשכול: גולשים כותבים: רויאל אנפילד אינטרספטור ברכיבת התרשמות

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    גולשים כותבים: רויאל אנפילד אינטרספטור ברכיבת התרשמות

    קוסטה הוא גולש ותיק של פול גז, וחלקכם מכיר אותו בשם המשתמש KKatkov. הוא ביצע רכיבת מבחן ארוכה של הרויאל אנפילד אינטרספטור 650 החדש, ואת רשמיו - המאוד מעניינים - תוכלו לקרוא בקישור.

    http://fullgaz.co.il/%d7%92%d7%95%d7...4%d7%98%d7%95/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נראה שהכותב אינו שמע על שסתומים שעובדים בשיטת הרוקרים, אנפילד לא עשו את זה כדי להקל על הרוכב/מכונאי חובב אלה בגלל שזאת מערכת ישנה שגם מפעל בעל טכנולוגיה לא מתקדמת יכול ליצר והיא גם מערכת זולה יותר.
    החיסרון הוא שהכיוון לא מחזיק כמו שסתומים בשיטת הbuckets, אבל למרות הנ״ל מרווח של 5000 ק״מ לכיוון הוא קצר בחצי מאופנועים אחרים שמשתמשים באותה שיטה (רוקרים)

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נראה שהכותב אינו שמע על שסתומים שעובדים בשיטת הרוקרים, אנפילד לא עשו את זה כדי להקל על הרוכב/מכונאי חובב אלה בגלל שזאת מערכת ישנה שגם מפעל בעל טכנולוגיה לא מתקדמת יכול ליצר והיא גם מערכת זולה יותר.
    החיסרון הוא שהכיוון לא מחזיק כמו שסתומים בשיטת הbuckets, אבל למרות הנ״ל מרווח של 5000 ק״מ לכיוון הוא קצר בחצי מאופנועים אחרים שמשתמשים באותה שיטה (רוקרים)
    אותי מעניין לדעת איך מרגישה מצערת המושכת את הפרפרים, ואיך מרגיש קלאץ' שמכווץ קפיצים, בשונה מסתם אופנוע עם קרבורטור וקלאץ'

    בפתיחת מצערת, ניתן להרגיש כיצד הכבל מושך את הפרפרים, וכך גם הקלאץ' – למרות קלילותו, הוא אינפורמטיבי מאוד, בלחיצתו מרגישים את התנגדות הקפיצים ובשחרורו מרגישים את נקודת המגע בין הדיסקיות. מערכת הפליטה משמיעה נהמה בפתיחת מצערת ומשחררת פצפוצים קלילים בסגירתה.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    כתבה מצוינת כמו שצריך עם הרבה אינפורמציה שימושית.
    לגבי השסתומים - רציתי לדעת מדוע לאופנועים אין שסתומים הידראוליים כמו במכוניות?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נראה שהכותב אינו שמע על שסתומים שעובדים בשיטת הרוקרים, אנפילד לא עשו את זה כדי להקל על הרוכב/מכונאי חובב אלה בגלל שזאת מערכת ישנה שגם מפעל בעל טכנולוגיה לא מתקדמת יכול ליצר והיא גם מערכת זולה יותר.
    החיסרון הוא שהכיוון לא מחזיק כמו שסתומים בשיטת הbuckets, אבל למרות הנ״ל מרווח של 5000 ק״מ לכיוון הוא קצר בחצי מאופנועים אחרים שמשתמשים באותה שיטה (רוקרים)
    קודם כל, הכותב הוא אני.
    תאמין לי שכיוונתי שסתומים בכל השיטות - בורג אום (בנדיט 1200, בנדיט 400), שים עליון (GS500, דיוורז'ן 400), שים-אנדר-באקט (רוב הכלים).
    היתרון בשיטת הבורג-אום הוא שאין צורך בפירוק גלי הזיזים והטיימינג והרכבתם כדי לכוון שסתומים. למכונאי חובב שעובד בבית זה הרבה יותר פשוט, ומשאיר מינימום מקום לטעויות כואבות.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קודם כל, הכותב הוא אני.
    תאמין לי שכיוונתי שסתומים בכל השיטות - בורג אום (בנדיט 1200, בנדיט 400), שים עליון (GS500, דיוורז'ן 400), שים-אנדר-באקט (רוב הכלים).
    היתרון בשיטת הבורג-אום הוא שאין צורך בפירוק גלי הזיזים והטיימינג והרכבתם כדי לכוון שסתומים. למכונאי חובב שעובד בבית זה הרבה יותר פשוט, ומשאיר מינימום מקום לטעויות כואבות.
    נכון אבל להציג את זה שכביכול אנפילד עשו את זה כדי להקל על הרוכב או המוסך רחוק מהמציאות.
    רוב הסיכויים שזה חיסכון בכסף תוך כדי ניצול טכנולוגיה ישנה שהם מכירים.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כתוב נפלא.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אותי מעניין לדעת איך מרגישה מצערת המושכת את הפרפרים, ואיך מרגיש קלאץ' שמכווץ קפיצים, בשונה מסתם אופנוע עם קרבורטור וקלאץ'
    מרגיש כמו אופנוע עם קרבורטור וקלאץ'.
    הגז שונה מאוד מאופנוע עם מצערת אלקטרונית, שבה הידית לא מושכת כלום.
    הקלאץ' - מכאני במובן הטוב, בניגוד ללא מעט אופנועי מתחילים מודרניים שבשאיפה לעשות אותו קל - עושים אותו קל מדי ונטול רגש.
    כתבה מצוינת כמו שצריך עם הרבה אינפורמציה שימושית.
    לגבי השסתומים - רציתי לדעת מדוע לאופנועים אין שסתומים הידראוליים כמו במכוניות?
    משיקולי מקום בעיקר. מנסים לעשות את ראש המנוע קומפקטי, ולא נשאר מקום למרימי שסתומים הידראוליים.
    אגב, לא מעט מנועי רכב בנויים בצורה כזאת מאותם שיקולים - לדוגמא, מנועי ה-VTEC של הונדה.
    יש גם מנועים שבהם זה נעשה משיקולי עלות - מערכת שסתומים ללא מרימים הדראוליים זולה יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    גולשים כותבים: רויאל אנפילד אינטרספטור ברכיבת התרשמות

    הארלי דווידסון משתמשים במערכת הידראולית
    לשסתומים.

    לגבי מצערת, בטרייסר למשל עדיין יש כבל שמושך את המצערת החשמלית שנמצאת מתחת למיכל כנראה בשביל לתת את התחושה של הכבל

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    כתוב נהדר

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    45
    סוף סוף כתבה שאינה "העתק הדבק" של יחצנים.
    אהבתי.
    ברכיבה קצרה על האינטרספטור, אהבתי את ה"ידידותיות" שבה האופנוע התחבר אלי, התנוחה, הכידון והרגליות התאימו לי מאד. מבחינתי המנוע מספק די והותר. (רוכב מאד רגוע).
    ממתין לעוד כתבות מקוסטה.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    11
    קוסטה, כתבת נהדר.
    אני רכשתי לפנימ ספר חודשים את ה-Continental GT ואני מידי בוקר מאושר רק מלראות אותו.
    משהו בעיצוב הכל כך מכאני, בעיצוב הכל כך ישן (אבל עם נגיעות של חדש) גורם לי ליתאהב בו בכל בוקר מחדש.
    הרכיבה עליו היא מאוד שונה מכל כלי מודרני שפגשתי.
    הוא לא חזק ולא מאיץ מהר אבל הוא עמוס באופי של מכונה אמיתית.
    תנסה בהזדמנות לעשות סיבוב על ה-gt, הוא מאוד שונה באלמנט של הישיבה מהאינטרוספקטור.
    אני בטוח שאתה תתחבר אליו יותר.

    תודה לך על אחלה מאמר.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    זה לא האופנוע שהשתנה זה הרוכבים, האהבה לסוג הזה של הרכיבה היא לא עניין של נוחות אלה עניין של הרגל רכיבה.

    אם נתעלם רגע מהאופנועים עד סוף למלחמת העולם השנייה ונמשיך משם שתצורת האופנוע ה-"מודרני" התקבעה שם
    והגיע לבשלות אי שם בשנות השישים עד השמונים. שילדה בסיסית, מנוע ומערכת מתלים/בולמים ומיכל רוכב מעל לשלדה
    ומתחת לבטן הרוכב. הייתה חלוקה בסיסית לאופנועי "שטח" ואופנועי כביש ואופנועי ספורט. כשהיצרנים הלכו לפי האופנה
    העדכנית בנושא פריירינגים והסטת רוח ככל שהמנועים התחזקו. בסופו של יום מי שגדל על האופנועים של שנות השמונים
    יודע ומכיר את השלמות הבסיסית בתנוחת הרכיבה ושימושיות האופנוע "של פעם".

    כל מי שרגב רק על אופנועים מודרניים מרגיש לראשונה את תחושת הרכיבה הבתולית לפני עידן הרובוטריקים.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זה לא האופנוע שהשתנה זה הרוכבים, האהבה לסוג הזה של הרכיבה היא לא עניין של נוחות אלה עניין של הרגל רכיבה.

    אם נתעלם רגע מהאופנועים עד סוף למלחמת העולם השנייה ונמשיך משם שתצורת האופנוע ה-"מודרני" התקבעה שם
    והגיע לבשלות אי שם בשנות השישים עד השמונים. שילדה בסיסית, מנוע ומערכת מתלים/בולמים ומיכל רוכב מעל לשלדה
    ומתחת לבטן הרוכב. הייתה חלוקה בסיסית לאופנועי "שטח" ואופנועי כביש ואופנועי ספורט. כשהיצרנים הלכו לפי האופנה
    העדכנית בנושא פריירינגים והסטת רוח ככל שהמנועים התחזקו. בסופו של יום מי שגדל על האופנועים של שנות השמונים
    יודע ומכיר את השלמות הבסיסית בתנוחת הרכיבה ושימושיות האופנוע "של פעם".

    כל מי שרגב רק על אופנועים מודרניים מרגיש לראשונה את תחושת הרכיבה הבתולית לפני עידן הרובוטריקים.
    מעבר לאותה הרגשה אני חושב שיש פה עניין של השקפת עולם.
    משהו במכאניות הזאת מרגיש לי מינימליסטי יותר, שלם ונכון
    גם לאור הניסיון הדל שלי וגם מתוך איזה שהיא השקפת עולם שאני חי אותה מספר שנים.
    הידיעה שאני רוכב על כלי שהוא מינימליסטי ומשדר חוויה אותנתית- מסב לי אושר.
    ושוב, מדובר על השקפת עולם.
    יש מי שיהנה מהמהירות ויש מי שיהנה מהדרך.
    האינפילד שלי מכוון לסוג השני, וכך גם אני.

    7D82280D-BC21-48B7-A562-2AEB414656EB.jpg

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אותי מעניין לדעת איך מרגישה מצערת המושכת את הפרפרים, ואיך מרגיש קלאץ' שמכווץ קפיצים, בשונה מסתם אופנוע עם קרבורטור וקלאץ'
    אם כבר קטנוניות וזה, אז מצערת לא מרגישה כלום, וגם לא קלאץ'. אלו חלקים מכאניים ואין להם רגשות.
    אפשר לדון על אילו תחושות המצערת והקלאץ' מספקים לרוכב.

    קוסטה, כתוב ממש טוב. נהניתי לערוך ולקרוא.

אשכולות דומים

  1. חדש בארץ: רויאל אנפילד מטאור 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 06-10-2021, 11:38
  2. רויאל אנפילד מציגה את הקלאסיק 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2021, 11:58
  3. ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את רויאל אנפילד בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-08-2021, 09:29
  4. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO