ציטוט נכתב במקור על ידי KeyMaker צפיה בהודעה
תודה על התגובות, אני יעשה כמה מבחני נהיגה ומאמין שעוד שבועיים כבר אקבל אחלטה.

עוד שאלה, שמתי לב בצריכת הדלק שהxadv עושה 1/27! שזה טירוף
לעומת שאר האופנועים שעומדים על 1/15-20, למה זה? הייתי בטוח שידני יותר חסכוני בהכרח...
אל תתייחס לנתוני יצרן כשמהו משקף.
אמנם המנוע של ה-NC/XADV נבנה מראש כדי להיות חסכוני ככל הניתן, על חשבון הביצועים בקצה הסקאלה.
ברכיבה מתונה, כמו טיול על 110 קמ"ש - רוב אופנועי ה-650 המודרניים יראו צריכת דלק טובה של 1/22-1/25. ה-NC אולי יהיה קצת יותר חסכוני מהממוצע עם 1/27-1/28 - פער שיתורגם לכמה עשרות שקלים בסוף החודש. אם תרכב חזק ומהר יותר, גם ההונדה כנראה יראה צריכה שקרובה יותר ל-1/20, ויהיה חלש יותר ומהנה פחות מהטרייסר. אצטט מהשרשור של לוקי, כמה מסוגל לשתות NC ששוברים לו ת'צורה:

החזרה כבר הייתה על כביש 6 מיותר לציין שהמצערת היתה פתוחה וצריכ(ח)ת הדלק עמדה על 8 ליטר ל100 קילומטר שזה כבר צריכה של רכב בקצב של טוזטוז.
בכל מקרה, אני חושב שבקניה של אופנוע שעולה צפונה מ-50K, כמה עשרות שקלים נוספים בחודש על דלק זה סעיף זניח שלא מצדיק התייחסות.
אם חשוב לך לחסוך בדלק - פשוט תוריד 20 קמ"ש ממהירות השיוט שלך, ותרכב חלק ללא האצות ובלימות מיותרות.