טוב 1100 כן להחליף או לא, נתחיל מהסוף, רוב הרוכבים של ה 1000 לא צריכים לנער ארנקים, רובם לא באמת ירגישו בהבדל עבור 80 אחוז מהם זה לא באמת אופנוע אחר, זה יותר וואסח...כן ה-1100 טוב יותר, בהילוכים הנמוכים, החלפת ההילוכים השתפרה מאד והוא חזק יותר במיוחד אם רוכבים מעל 6000 סל"ד ואם כל מה שכתבתי עד עכשיו לא עניין אתכם ואתם בשיחה במקביל עם מנהל הבנק, תעשו לעצמכם טובה ותהיו נחמדים אליו כי אתם רוצים את ה-SE לא פחות, דגם ה-S מרגיש כמו שילדת ספגטי ואתם תבלו המון זמן בחיפוש אחרי כיוון בולמים מושלם, בגלל החוזק שלו הוא חייב להיות נוקשה והוא לא סלחן בכביש משובש במהירות שוללת רישיון לצמיתות, הצמיגים המקוריים בריג'סטון T31 חרא, ומצאתי את עצמי אוסף את הגלגל האחורי מהצד בכל פתיחה חזקה, השילוב של הבולמים הצמיגים וכוח המנוע גרמו לי להזיע ולחשוב שהייתי צריך להשאיר מס כרטיס אשראי לא שלי....וכן יש נידנוד חזק של הכידון מעל עשר פעמים ח"י....אז למה כן...כי הוא הכי...ולי זה חשוב, הוא חזק במידה מושלמת לתת את הטיפ המושלם בשביל לסגור את הפינה, גם את המפתח החליפו במקום המשונן שיש לנו לכזה עם מסילות למה, לא יודע, ההילוכים מחולקים נהדר 1-4 נהדרים ובכביש טכני זה רק מה שצריך בהילוכים הגבוהים יותר זה אותו האופנוע עם מדבקה אחרת. בחזרה רכבתי על הטרייסר GT 09 אופנוע לילדים...20250328_103241.jpg


ציטוט ההודעה בתגובה