עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 34

אשכול: מתלבט לגבי רכישת KTM SUPER DUKE 1290 R

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    https://www.kreiszeitung.de/lokales/...-91061663.html

    המגמה ברורה כבר אצל כמה יצרניות. מדמיין אני לא. זה כנראה העתיד שלנו גם אם אני בכלל לא מרוצה מכך.
    להזכיר לך את ההצהרות על רכב אוטונומי לפני 5 שנים?
    אגב קוואסקי הם מפתחים מנוע בעירה פנימית בעזרת מימן ככה שאולי הם מתכוונים להפסיק לייצר מנועי בנזין לא בעירה פנימית

  2. #17
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    להזכיר לך את ההצהרות על רכב אוטונומי לפני 5 שנים?
    אגב קוואסקי הם מפתחים מנוע בעירה פנימית בעזרת מימן ככה שאולי הם מתכוונים להפסיק לייצר מנועי בנזין לא בעירה פנימית
    לא נראה לי שהם היו יוצאים בהצהרה כל-כך בומבסטית, אם הם לא היו בטוחים במה שהם מצהירים. הטכנולוגיה משמעותית בשלה יותר מבעבר ועם מכוניות טסלה זה עובד דיי טוב. מה שכן גם לחשמליות יש חסרונות שטמונות בטכנולוגיה.

    בעניין המימן זה יותר שמועות מאשר הצהרות חדורות מוטיבציה.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    לא נראה לי שהם היו יוצאים בהצהרה כל-כך בומבסטית, אם הם לא היו בטוחים במה שהם מצהירים. הטכנולוגיה משמעותית בשלה יותר מבעבר ועם מכוניות טסלה זה עובד דיי טוב. מה שכן גם לחשמליות יש חסרונות שטמונות בטכנולוגיה.

    בעניין המימן זה יותר שמועות מאשר הצהרות חדורות מוטיבציה.
    לא הבנתי, אתה טוען שקוואסקי H2 עם מנוע מוסב מימן זה שמועות?
    לגבי הצערות בומבסטיות היו מלא כאלו כולל אמנת קיוטו שכמעט אף מדינה לא עמדה ביעדים שלה ולא רק זה גרמניה למשל הולכת אחורה מהאמנה הבומבסטית הזאת.
    זוכר איך שרודר עמד על הבמה ובנאום חוצב להבות קרא לג׳ורג בוש להצטרף דחוף לאמנת קיוטו?

    אופנוע חשמלי בשל או אפילו קרוב לבשל? איזה דגם?

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי EGEG צפיה בהודעה
    גם כאלה אין...
    בתור יד2 של כלי שלא ראה מוסך, ובמצב סופר מיואש, עדיין לא רואה קונים פוטנציאלים. פשוט אין שוק.
    יש לי חבר שכבר מנסה למכור את האופנוע שלו במשך שנה וחצי ולא מצליח האופנוע יד 3 עם 40K ק"מ כמדומני ולא נמכר גם במחיר רצפה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא הבנתי, אתה טוען שקוואסקי H2 עם מנוע מוסב מימן זה שמועות?
    לגבי הצערות בומבסטיות היו מלא כאלו כולל אמנת קיוטו שכמעט אף מדינה לא עמדה ביעדים שלה ולא רק זה גרמניה למשל הולכת אחורה מהאמנה הבומבסטית הזאת.
    זוכר איך שרודר עמד על הבמה ובנאום חוצב להבות קרא לג׳ורג בוש להצטרף דחוף לאמנת קיוטו?

    אופנוע חשמלי בשל או אפילו קרוב לבשל? איזה דגם?
    https://avtotachki.com/iw/kawasaki-h...m-avtomobilem/

    עד כמה שידוע לי אין כרגע יישום רציני בשטח של אופנועי מבוססי מימן. לא ראיתי אחד לפחות בחיי. אופנועים וקטנועים חשמליים? אתה באמת לא מכיר?

    יש בגדול 3 אתגרים גדולים ליישום מכוניות ואופנועים חשמליות:
    1. ייצור תשתית חשמל ראוייה שלא תעמיס על המערכת.
    2. כמות עמדות טעינה מספיקות.
    3. קיבולת טווח במיוחד באופנועים חשמליים.

    באופן חלקי כבר יושם, יקח זמן אבל אנחנו הולכים לכיוון הזה.
    השאלה היא, אם אנחנו מעוניינים באופנועי מימן, מה הן האתגרים הגדולים פה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    https://avtotachki.com/iw/kawasaki-h...m-avtomobilem/

    עד כמה שידוע לי אין כרגע יישום רציני בשטח של אופנועי מבוססי מימן. לא ראיתי אחד לפחות בחיי. אופנועים וקטנועים חשמליים? אתה באמת לא מכיר?

    יש בגדול 3 אתגרים גדולים ליישום מכוניות ואופנועים חשמליות:
    1. ייצור תשתית חשמל ראוייה שלא תעמיס על המערכת.
    2. כמות עמדות טעינה מספיקות.
    3. קיבולת טווח במיוחד באופנועים חשמליים.

    באופן חלקי כבר יושם, יקח זמן אבל אנחנו הולכים לכיוון הזה.
    השאלה היא, אם אנחנו מעוניינים באופנועי מימן, מה הן האתגרים הגדולים פה.
    אתה שואל באמת?

    חתימת ידו של האדם על הטבע היא מקדמת דנא, האדם הוא המזהם הגדול ביותר בנמצא.
    רוצה לשפר את החיים פה תלחם באריזות הפלסטיק, שקיות הניילון, חנך את האדם לשמור על הניקיון.
    חנך אותו למחזור, יש כל כך הרבה תחומים שווה לשמר ולחנך ולמנוע נזק עתידי.
    אבל הכי פשוט להיתפס לדברים האחרים הסקסיים.
    אפשר לייצר מנועים עם תקן מזהם נמוך, אפשר לנסות אמצעי תעבורה אחרים, אבל הקטע שדווקא חשמל
    הייצור שלו והסוללות שלו מזהמים יותר...איזה קטע...
    רוצה לשמוע עוד משהו, רכב תופס מקום...הרבה מקום...ומקום מתחיל להיות חסר ובפקק הבא לא משנה
    אם אתה רכב חשמלי בנזין או קיטור אתה תקוע בגלל הכמות...בעוד שלושים שנה זה יהיה פי חמש.

    אז כל הירוקים יכולים לאכול קארדל או לחפש פתרון אמתי להסעת המונים כי במדינה שסגורה מצד אחד בים
    ומהצדדים אחרים בחומת גבול בקרוב מאד לא יהיה ניתן להכניס עוד מכוניות...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    https://avtotachki.com/iw/kawasaki-h...m-avtomobilem/

    עד כמה שידוע לי אין כרגע יישום רציני בשטח של אופנועי מבוססי מימן. לא ראיתי אחד לפחות בחיי. אופנועים וקטנועים חשמליים? אתה באמת לא מכיר?

    יש בגדול 3 אתגרים גדולים ליישום מכוניות ואופנועים חשמליות:
    1. ייצור תשתית חשמל ראוייה שלא תעמיס על המערכת.
    2. כמות עמדות טעינה מספיקות.
    3. קיבולת טווח במיוחד באופנועים חשמליים.

    באופן חלקי כבר יושם, יקח זמן אבל אנחנו הולכים לכיוון הזה.
    השאלה היא, אם אנחנו מעוניינים באופנועי מימן, מה הן האתגרים הגדולים פה.
    טוב נו, לפחות עברת משמועות ל״אין כרגע ישום רציני בשטח״ שזה בכלל לא משהוא שטענתי.

    ושוב אתה שם אופנועים ומכוניות באותה קטגוריה שבמציאות ההבדלים גדולים מאד.

    אפשר לעשות הכל, אפשר גם לגרום לך לעבור לאופנוע קיטור עם טווח של 20 ק״מ והכל בחקיקה אבל אי אפשר להגיד שזה בשל

  8. #23
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    טוב נו, לפחות עברת משמועות ל״אין כרגע ישום רציני בשטח״ שזה בכלל לא משהוא שטענתי.

    ושוב אתה שם אופנועים ומכוניות באותה קטגוריה שבמציאות ההבדלים גדולים מאד.

    אפשר לעשות הכל, אפשר גם לגרום לך לעבור לאופנוע קיטור עם טווח של 20 ק״מ והכל בחקיקה אבל אי אפשר להגיד שזה בשל
    מבחינתי זה עדיין בגדר שמועות או רצונות. וההבדלים בין תיאוריה ליישום מאוד גדולים!
    יש הבדלים בין מכוניות לאופנועים כי זו לא אותה מערכת אבל כבר נוסעים על הכביש... עדיין הכל בוסר אבל יש בסיס כבר.

    לצערי בזה אתה צודק, החקיקות לפעמים לא מתקשרות במיטבן עם המציאות.

    לא התייחסת לעניין המימן...

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    מבחינתי זה עדיין בגדר שמועות או רצונות. וההבדלים בין תיאוריה ליישום מאוד גדולים!
    יש הבדלים בין מכוניות לאופנועים כי זו לא אותה מערכת אבל כבר נוסעים על הכביש... עדיין הכל בוסר אבל יש בסיס כבר.

    לצערי בזה אתה צודק, החקיקות לפעמים לא מתקשרות במיטבן עם המציאות.

    לא התייחסת לעניין המימן...
    הבדלים בין תאוריה לישום? בגדר שמועות? אולי קצת תקרא בנושא לפני שאתה כותב, טויוטה בשיתוף עם ימאהה וקאוואסקי כבר פיתחו מנועי מימן (זה מנוע בעירה פנימית בסופו של דבר) הH2 מקבל את המנוע הזה ממש עכשיו ובקרוב אתה תראה תמונות ברשת.
    זה לא שהם עומדים למכור את הH2 מימן בזמן הקרוב אבל יש לכל שלושת היצרנים האלו אבטיפוסים עובדים

    מה שכן יצא כרגע זה הכלי הזה של קוואסקי


    וזה המנוע של הH2


    הדבר שהופך את זה בקלות למציאות זה שאין הבדלים גדולים בין מנוע מימן למנוע בנזין כי זה מנוע בעירה פנימית.

  10. #25
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבדלים בין תאוריה לישום? בגדר שמועות? אולי קצת תקרא בנושא לפני שאתה כותב, טויוטה בשיתוף עם ימאהה וקאוואסקי כבר פיתחו מנועי מימן (זה מנוע בעירה פנימית בסופו של דבר) הH2 מקבל את המנוע הזה ממש עכשיו ובקרוב אתה תראה תמונות ברשת.
    זה לא שהם עומדים למכור את הH2 מימן בזמן הקרוב אבל יש לכל שלושת היצרנים האלו אבטיפוסים עובדים

    מה שכן יצא כרגע זה הכלי הזה של קוואסקי


    וזה המנוע של הH2


    הדבר שהופך את זה בקלות למציאות זה שאין הבדלים גדולים בין מנוע מימן למנוע בנזין כי זה מנוע בעירה פנימית.
    מצאתי את הכתבה שאתה מדבר עלייה. מדובר בשינוע מימן בצורה נוזלית (וככל הנראה בטוחה יותר ופרקטית) בשימוש במנוע בעירה פנימית. לא הייתי מודע לפיתוח הזה אלא מנועי מימן קלאסיים. זה שווה המתנה.

    https://www.motorradonline.de/ratgeb...nnungsmotoren/

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    מצאתי את הכתבה שאתה מדבר עלייה. מדובר בשינוע מימן בצורה נוזלית (וככל הנראה בטוחה יותר ופרקטית) בשימוש במנוע בעירה פנימית. לא הייתי מודע לפיתוח הזה אלא מנועי מימן קלאסיים. זה שווה המתנה.

    https://www.motorradonline.de/ratgeb...nnungsmotoren/
    המנועים המדוברים הם מנועי מימן "קלאסים" שכבר הופיעו במכוניות לפני 2 עשורים כמו למשל במוו 5, זה בעצם מנועים מוסבים לקבל מימן במקום בנזין לכן זמן הפיתוח הוא קצר כי הבסיס קיים וכבר היו כלי רכב ביצור המוני מימניים
    השימוש במימן בתצורה השניה שקיימת זה תא דלק, שזאת מערכת שהופכת מימן לחשמל בתוך הרכב והרכב הוא בעצם חשמלי, גם השיטה הזאת כבר קיימת בטויוטה מיראי שנמכרת ברכבי אירופה ובשימוש במשטרת ברלין.
    הסיבה שחברות כמו קוואסקי, ימאהה, טויוטה ועוד משקיעות במימן זה בגלל משוואה פשוטה שכל יצרן מכיר אותה שאומרת שברגע שרכב חשמלי יגיע למסה קריטית בכבישים לא יהיו חומרים לבנות אותו ואולמות התצוגה יהיו ריקים וזה יום הדין של היצרנים שממנו הם מפחדים, תראה מה קורה עם הגז ואת המדפים הריקים בארצות הברית, חוסרים באוכל, אנרגיה ועוד כבר קורים סביבנו זה לא תרחישים היפוטטים.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ברשותכם, בואו נחזור ל-1290 ולצרות שמגיעות איתו.
    יש כלי יפה למכירה עם מעט ק"מ במחיר טוב. השיקול העיקרי נגד הוא עניין האמינות.
    היה לי F700GS שהשתמש באחריות של דלק מוטורס לא מעט ואחריו שני יפניים שהפגינו אמינות מרשימה. אני רוכב יחסית הרבה ולכן עניין האמינות מהותי מבחינתי.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    החזקתי דיוק 790 במשך שנתיים וחצי. כמו כל הכלים האלה באותו שנתון, המנוע הזיע שמן מהמפעל - זה סודר כעבור חודש ולא חזר. לא היו לי איתו בעיות בהמשך.
    הוחלף ב890 אדוונצ׳ר שנמצא איתי כבר שנה (12,000 ק״מ). יצא מהמפעל עם מפסק תקול של תאורת הבלם הקדמי (גם בעיה מוכרת). פחות משעה במוסך ותוקן. מאז לא היו לי איתו בעיות.
    עד כמה זה מעיד? קשה להגיד אבל זה הנסיון שיש לי איתם.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תודה. אני מניח שנבלה ביחד בערך 50,000 ק"מ (שנתיים). הוא יגיע עם 10,000 אז אני מדבר על אמינות לאורך כ-60,000. שזה משהו שליפנים אין שום בעיה לספק.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    תודה. אני מניח שנבלה ביחד בערך 50,000 ק"מ (שנתיים). הוא יגיע עם 10,000 אז אני מדבר על אמינות לאורך כ-60,000. שזה משהו שליפנים אין שום בעיה לספק.
    תשמע, מי שכותב שאין לו בעיות עם הKTM שלו אני מאמין לו כי הבעיה בKTM זה הconsistency על כל כמה כלים טובים שעוזבים את המפעל יש אחד עקום, או איך שהם קוראים לזה בארצות הברית, לימון, רק שבארצות הברית אתה יכול להחזיר את הלימון לעץ ובישראל לא.

אשכולות דומים

  1. למכירה - KTM Super Duke GT 2016
    על ידי EGEG בפורום פורום מכירה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-11-2023, 23:52
  2. (גם אני) התחדשתי ב KTM Super Duke GT
    על ידי EGEG בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-08-2021, 08:17
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-03-2019, 10:01
  4. מתלבט בין DUKE 250 ו-MT-03, דעתכם?
    על ידי benb בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-11-2017, 07:41
  5. מתלבט לגבי רכישת שירות "הזעקה האחרונה"
    על ידי Asaf472 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 22:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO