לא הבנתי, אתה טוען שקוואסקי H2 עם מנוע מוסב מימן זה שמועות?
לגבי הצערות בומבסטיות היו מלא כאלו כולל אמנת קיוטו שכמעט אף מדינה לא עמדה ביעדים שלה ולא רק זה גרמניה למשל הולכת אחורה מהאמנה הבומבסטית הזאת.
זוכר איך שרודר עמד על הבמה ובנאום חוצב להבות קרא לג׳ורג בוש להצטרף דחוף לאמנת קיוטו?
אופנוע חשמלי בשל או אפילו קרוב לבשל? איזה דגם?
https://avtotachki.com/iw/kawasaki-h...m-avtomobilem/
עד כמה שידוע לי אין כרגע יישום רציני בשטח של אופנועי מבוססי מימן. לא ראיתי אחד לפחות בחיי. אופנועים וקטנועים חשמליים? אתה באמת לא מכיר?
יש בגדול 3 אתגרים גדולים ליישום מכוניות ואופנועים חשמליות:
1. ייצור תשתית חשמל ראוייה שלא תעמיס על המערכת.
2. כמות עמדות טעינה מספיקות.
3. קיבולת טווח במיוחד באופנועים חשמליים.
באופן חלקי כבר יושם, יקח זמן אבל אנחנו הולכים לכיוון הזה.
השאלה היא, אם אנחנו מעוניינים באופנועי מימן, מה הן האתגרים הגדולים פה.
אתה שואל באמת?
חתימת ידו של האדם על הטבע היא מקדמת דנא, האדם הוא המזהם הגדול ביותר בנמצא.
רוצה לשפר את החיים פה תלחם באריזות הפלסטיק, שקיות הניילון, חנך את האדם לשמור על הניקיון.
חנך אותו למחזור, יש כל כך הרבה תחומים שווה לשמר ולחנך ולמנוע נזק עתידי.
אבל הכי פשוט להיתפס לדברים האחרים הסקסיים.
אפשר לייצר מנועים עם תקן מזהם נמוך, אפשר לנסות אמצעי תעבורה אחרים, אבל הקטע שדווקא חשמל
הייצור שלו והסוללות שלו מזהמים יותר...איזה קטע...
רוצה לשמוע עוד משהו, רכב תופס מקום...הרבה מקום...ומקום מתחיל להיות חסר ובפקק הבא לא משנה
אם אתה רכב חשמלי בנזין או קיטור אתה תקוע בגלל הכמות...בעוד שלושים שנה זה יהיה פי חמש.
אז כל הירוקים יכולים לאכול קארדל או לחפש פתרון אמתי להסעת המונים כי במדינה שסגורה מצד אחד בים
ומהצדדים אחרים בחומת גבול בקרוב מאד לא יהיה ניתן להכניס עוד מכוניות...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מבחינתי זה עדיין בגדר שמועות או רצונות. וההבדלים בין תיאוריה ליישום מאוד גדולים!
יש הבדלים בין מכוניות לאופנועים כי זו לא אותה מערכת אבל כבר נוסעים על הכביש... עדיין הכל בוסר אבל יש בסיס כבר.
לצערי בזה אתה צודק, החקיקות לפעמים לא מתקשרות במיטבן עם המציאות.
לא התייחסת לעניין המימן...
הבדלים בין תאוריה לישום? בגדר שמועות? אולי קצת תקרא בנושא לפני שאתה כותב, טויוטה בשיתוף עם ימאהה וקאוואסקי כבר פיתחו מנועי מימן (זה מנוע בעירה פנימית בסופו של דבר) הH2 מקבל את המנוע הזה ממש עכשיו ובקרוב אתה תראה תמונות ברשת.
זה לא שהם עומדים למכור את הH2 מימן בזמן הקרוב אבל יש לכל שלושת היצרנים האלו אבטיפוסים עובדים
מה שכן יצא כרגע זה הכלי הזה של קוואסקי
וזה המנוע של הH2
הדבר שהופך את זה בקלות למציאות זה שאין הבדלים גדולים בין מנוע מימן למנוע בנזין כי זה מנוע בעירה פנימית.
מצאתי את הכתבה שאתה מדבר עלייה. מדובר בשינוע מימן בצורה נוזלית (וככל הנראה בטוחה יותר ופרקטית) בשימוש במנוע בעירה פנימית. לא הייתי מודע לפיתוח הזה אלא מנועי מימן קלאסיים. זה שווה המתנה.
https://www.motorradonline.de/ratgeb...nnungsmotoren/
המנועים המדוברים הם מנועי מימן "קלאסים" שכבר הופיעו במכוניות לפני 2 עשורים כמו למשל במוו 5, זה בעצם מנועים מוסבים לקבל מימן במקום בנזין לכן זמן הפיתוח הוא קצר כי הבסיס קיים וכבר היו כלי רכב ביצור המוני מימניים
השימוש במימן בתצורה השניה שקיימת זה תא דלק, שזאת מערכת שהופכת מימן לחשמל בתוך הרכב והרכב הוא בעצם חשמלי, גם השיטה הזאת כבר קיימת בטויוטה מיראי שנמכרת ברכבי אירופה ובשימוש במשטרת ברלין.
הסיבה שחברות כמו קוואסקי, ימאהה, טויוטה ועוד משקיעות במימן זה בגלל משוואה פשוטה שכל יצרן מכיר אותה שאומרת שברגע שרכב חשמלי יגיע למסה קריטית בכבישים לא יהיו חומרים לבנות אותו ואולמות התצוגה יהיו ריקים וזה יום הדין של היצרנים שממנו הם מפחדים, תראה מה קורה עם הגז ואת המדפים הריקים בארצות הברית, חוסרים באוכל, אנרגיה ועוד כבר קורים סביבנו זה לא תרחישים היפוטטים.
ברשותכם, בואו נחזור ל-1290 ולצרות שמגיעות איתו.
יש כלי יפה למכירה עם מעט ק"מ במחיר טוב. השיקול העיקרי נגד הוא עניין האמינות.
היה לי F700GS שהשתמש באחריות של דלק מוטורס לא מעט ואחריו שני יפניים שהפגינו אמינות מרשימה. אני רוכב יחסית הרבה ולכן עניין האמינות מהותי מבחינתי.
החזקתי דיוק 790 במשך שנתיים וחצי. כמו כל הכלים האלה באותו שנתון, המנוע הזיע שמן מהמפעל - זה סודר כעבור חודש ולא חזר. לא היו לי איתו בעיות בהמשך.
הוחלף ב890 אדוונצ׳ר שנמצא איתי כבר שנה (12,000 ק״מ). יצא מהמפעל עם מפסק תקול של תאורת הבלם הקדמי (גם בעיה מוכרת). פחות משעה במוסך ותוקן. מאז לא היו לי איתו בעיות.
עד כמה זה מעיד? קשה להגיד אבל זה הנסיון שיש לי איתם.
תודה. אני מניח שנבלה ביחד בערך 50,000 ק"מ (שנתיים). הוא יגיע עם 10,000 אז אני מדבר על אמינות לאורך כ-60,000. שזה משהו שליפנים אין שום בעיה לספק.