ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
יש כמה בעיות עם טווח ארוך:
1. שום רוכב שפוי לא בנוי לקשר ממושך עם הכלי, אופנוע לא משתבח עם השנים. ואלה שכן בנויים לקשר, הם בדיוק לא הזן שייקנה KTM.
לא יודע מאיפה הבאת את זה.
2. רשת מוסכים-רוב התקלות נובעות מעבודה לא נכונה או לא לפי הספר של המוסכניק שלך-אף אחד בארץ לא ממש מכיר את ה-KTM
אלה שכן מייקרים את אחזקת הכלי והופכים אותו ללא כדאי, בטווח הארוך זה מגדיל את ההוצאות בעוד המחירון צולל.
הייתי בשני מוסכים מורשים והיו יותר מבסדר.
3. מתרוצצים בשטח המון שמועות על בעיות אמינות וקלקולים תכופים, מה שהופך את סעיף המוסך לרלוונטי ביותר ופוגע אנושות בשוק.
אתם מריצים שמועות ואז מספרים עליהם בפעם ה 100, יש המון רוכבי KTM שנשארים עם המותג ומחליפים דגם או שנתון.
4. דברים טובים תשמע רק מבעלי KTM אז אחת משתיים, או שהם מנותקים לחלוטין, או שהם מנסים לשמור על השוק.
אין לי כתום ואני לא בטוח שיהיה לי.
5. האופנוע הנוכחי הוא המקפצה לאופנוע הבא, בהנחה שתרצה לקנות אופנוע טוב מזה שאתה מוכר, תצטרך למקסם את השווי שלו
בטווח הרחוק אתה מפסיד כמה פעמים גם נופל בשנתון גם משלם אחזקה וגם צובר ק"מ והרוכב הישראלי לא רוצה אופנוע משומש עם ק"מ.
האופנוע הזה...אין שום ספורט טורר נוח חזק ומהנה שיכול לקפוץ מעליו.
6. דגמים חדשים-כשאתה מחזיק אופנוע יקר האויב הגדול שלך זה אופנוע מאותו דגם רק חדש יותר BMW 1200 מול BMW1250 ועכשיו
בימר עם מנוע חדש 1300?...שילמת הון על אופנוע משוכלל רכבת עליו שלוש שנים בום האופנוע כבר מיושן ולא תחרותי, בשוק של הבימר
זה פחות משמעותי כי השוק שם מטורף, בשוק ה-KTM זו מכת מוות למכירה.
7. חלקים-יבואן גובה מחיריי פרימיום ומחויב על החזקת חלקים לתקופה, אף אחד לא באמת עומד בזה, דואר ישראל והשותפים רק מחכים לפראייר
הבא, מה שבהכרח מייקר (שוב) את האחזקה ולפעמים גם משבית אותך לתקופות ארוכות. חלקים למצוא לדגם לא נפוץ חמש שנים מהרגע שעזב
את הסוכנות זה כמו למצוא פוליטיקאי ישר.
האחזקה יותר יקרה, כן. בערך ב 30% מול יפני שווה נפח וביצועים.
8. החיים קצרים מדי בשביל לבזבז אותם על אותו אופנוע כל הזמן, אופנוע סחיר נמכר אופנוע בעייתי נתקע. הבעיות ככל שהאופנוע ישן יותר רק מחמירות.
9. קלאצ' מייסבים תאום שסתומים, גירוז מייסבי היגוי שרשרת וגלגל"ש דיסקי בלם הם הוצאות שמתגברות ככל שהאופנוע ותיק יותר. (ראה סעיפים קודמים)
10. אלה היו 60 שניות על אופנוע ותיק בלי שוק...
לפות"ש. כל הכתומים המשומשים בנפחים גבוהים נמכרים פחות מהמחירון. עלות האחזקה היא העז העיקרית אבל אם תקנה אחרי ירידת הערך זה נראה בסדר. המנועים האלה עושים שמח בלב ואם מדובר על אופנוע לפאן אז כן. אין לו שום מתחרה ראוי. באופן אישי אני לא מבין איך מסתדרים עם ה R מעל 150 ומעדיף את ה GT.