עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 56

אשכול: American ninja אספנות מודרנית

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יצא לי אתמול לרכב איתו 180 קמ"ש וגיליתי שיש עוד הילוך וזה הביא את המנוע להיות באיזור ה4500 סל"ד, האופנוע מכוון מבחינת יחסי העברה לטוס בנינוחות, ואל תשכח שכל הקטע של קוואסקי היה למכור את האופנוע המהיר בעולם ביצור סידרתי.

    כמו שKAZ הזכיר החלפת גלגלי שיניים יעזרו כאן אבל אז יהיה צורך להיות מאד רגיש על הגז, האופנוע הזה ארוך וכבד ככה שהכל מתורגם להחלקת הגלגל האחורי.
    איזה צמיגים יש עליו, ובני כמה?
    אמנם האופנוע חזק, אבל לא ברמה שכל נגיעה קלה בגז תשלח את האחורי הצידה...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מנסיוני עם הGTR1400
    פלאגים או עבודה על השסתומים מצריכה הטייה של המנוע
    הגעה אל המנוע מצריכה שעה ויותר של פירוק
    אפילו המצבר מצריך פירוק של פלטה ולוח חשמלי כדי להגיע אליו.

    ישנם מק"ט שונה בחלק מהחלקים בין ארה"ב לאירופה עם דגש על חלקים דוגמת שלט הקרבה שיש הבדלים בתדרים האירופים והיאנקים.

    סיטרואן של היפנים אבל המנוע היה פנינה עם מומנט חלומי ובהעדר בקרות ( למעט ABS) זה היה כלי מהנה שגם יודע להרים לווילי את 320 הקילו יבש (אם אני זוכר נכון ) במהירות מטורפת

    לא מתגעגע לאיכות
    כן למנוע

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הכוונה לכל נגיעה הייתה במקרה שמשנים את יחס העברה הסופית, כרגע ובדיוק איך שאני זוכר את האופנוע לפני 27 שנה אם לא שמים לב בתאוצה הוא יחליק גלגל אחורי וצריך ללמוד מתי זה מגיע ואז זה דווקא כיף כי זה די נשלט כי האופנוע נמוך, כבד, וארוך אבל לפי דעתי שינוי יחס העברה סופי ידרוש יותר מחשבה בכל תאוצה.

    הצמיגים במצב טוב וכמו שאמרתי גם בקודם שהיה לי ההחלקות האלו קרו גם אחרי שהחלפתי צמיגים.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לפי דעתי יותר קשה לעשות כיוון שסתומים על הטרייסר, את הפרינג ומיכל הדלק קל לפרק כי באותה תקופה לא חשבו להסתיר ברגים והכל גלוי וקל, אחרי הסרת תיבת אוויר אפשר לפתוח מכסה שסתומים.

    האופנוע יוצר בארצות הברית אבל הדגם הזה לא נמכר בארצות הברית, אלו שכן נמכרו שם אכן היו שונים מבחינת תקינה

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפי דעתי יותר קשה לעשות כיוון שסתומים על הטרייסר, את הפרינג ומיכל הדלק קל לפרק כי באותה תקופה לא חשבו להסתיר ברגים והכל גלוי וקל, אחרי הסרת תיבת אוויר אפשר לפתוח מכסה שסתומים.

    האופנוע יוצר בארצות הברית אבל הדגם הזה לא נמכר בארצות הברית, אלו שכן נמכרו שם אכן היו שונים מבחינת תקינה
    הסיפור עם המכסה שסתומים שלא יוצא מהשלדה היה ב-ZZR600, מאמין שזה לא רלוונטי ל-1100.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הטרייסר זה אסון
    הכל פלסטיק שמחובר עם מסמרות פלסטיק
    כן צריך לפרק מיכל ללא מעט פעולות

    יחי האופנועים עם 4 מחוונים אנלוגיים
    מהירות
    סל"ד
    חום
    דלק

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    יחי האופנועים עם 4 מחוונים אנלוגיים
    מהירות
    סל"ד
    חום
    דלק

    אני איתך!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הטרייסר זה אסון
    הכל פלסטיק שמחובר עם מסמרות פלסטיק
    כן צריך לפרק מיכל ללא מעט פעולות

    יחי האופנועים עם 4 מחוונים אנלוגיים
    מהירות
    סל"ד
    חום
    דלק
    תענוג להסתכל על לוח שעונים כזה

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אז יש רשימה:
    כיוון שסתומים ובדיקת מותחן טיימינג כי יש קצת רעשי תקתוקים
    החלפת פלגים כובעי פלגים וכבלי הצתה, בגלל גמגום קל בסל״ד נמוך.
    החלפת פילטר אוויר
    החלפת טרמוסטט ופירוק הרדיאטור כדי להגיע לסעפת לפרק ולצבוע
    מכוון שהאופנוע נקנה כאספנות אני שוקל להחזיר את הקליפ אונים.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז יש רשימה:
    כיוון שסתומים ובדיקת מותחן טיימינג כי יש קצת רעשי תקתוקים
    החלפת פלגים כובעי פלגים וכבלי הצתה, בגלל גמגום קל בסל״ד נמוך.
    החלפת פילטר אוויר
    החלפת טרמוסטט ופירוק הרדיאטור כדי להגיע לסעפת לפרק ולצבוע
    מכוון שהאופנוע נקנה כאספנות אני שוקל להחזיר את הקליפ אונים.
    ניקוי יסודי, כיוונון ונסכרון קרבורטורים.
    החלפת מניפולדים במידה ויש יובש/סדקים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ניקוי יסודי, כיוונון ונסכרון קרבורטורים.
    החלפת מניפולדים במידה ויש יובש/סדקים.
    זה יגיע בסוף אם יורגש צורך, בסה״כ האופנוע היה מטופל בקוואסקי בקביעות ככה שאין הזנחה, כיוון שסתומים וסינכרון קרבורטורים היה לפני 10,000 ק״מ.
    חוטי הצתה נראים מקוריים בגלל זה אני חושד בהם.
    את הטרמוסטט אני עושה רק בשביל להיות בטוח למרות שכבר אמרו שלא לצפות לשינוי בנוסף גם הציעו לי לתת מינוס מהמצבר ישירות לחיישן הטמפרטורה ויכול להיות שזה יקפיץ את הקריאה.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    היום התחלתי קצת לעבוד על האופנוע, פלסטיק מאחורה היה שבור ובמפתיע באלי אקספרס יש את החלק הזה ב30 יורו, קצת הזוי שיש להם חלק לאופנוע שיוצר בין השנים 90 ל92 (דגם 93 שונה לחלוטין בכל הקשור לפרינג) מתקופה שאלי אקספרס לא היה קיים, אין הגיון עסקי אבל הרווחתי אז מה זה משנה.

    החלק השבור
    IMG_7818.jpg

    החדש
    IMG_7810.jpg

    וכמובן צריך לפרק את כל הזנב בשביל להכניס את החלק וכמובן סינים יהיו סינים והחלק צריך קצת התאמות והצבע לא ממש תואם, תלוי בזווית שמסתכלים
    IMG_7813.jpg

    בגלל שאני רוצה כמה שיותר מקורי (למרות שזה מסין) הרכבתי מגן רוח שקוף תואם מקור
    IMG_7815.jpg

    וקינחתי עם נקיון יסודי של הזנב
    IMG_7812.jpg

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    תביא סיבוב...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    החלטתי שהאופנוע יהיה בדיוק כמו שיצא מהמפעל אז הקליפ-אונים הוזמנו ובנוסף מצאתי את התוספת שכולם היו מורידים ביום הראשון שקיבלו את האופנוע, זה לא היה קל למצוא
    20250322_101951695_iOS.jpg

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    החלטתי שהאופנוע יהיה בדיוק כמו שיצא מהמפעל אז הקליפ-אונים הוזמנו ובנוסף מצאתי את התוספת שכולם היו מורידים ביום הראשון שקיבלו את האופנוע, זה לא היה קל למצוא
    20250322_101951695_iOS.jpg
    יש גישות שונות לשיפוץ יאנגטיימרים...
    הגישה הראשונה - גישת המוזיאון. משתדלים לשחזר את האופנוע למצב שבו ירד מפס היצור, גם אם זה על חשבון ביצועים או שימושיות.
    הגישה השניה - גישה ליברלית יותר. היא גורסת שתוספות ושפצורים אינם פוגעים באמינות ההיסטורית, אם אלה נועדו לדגם בזמנו - או לחילופין, אם אינם בולטים לעין.
    הגישה הזאת מאפשרת להתקין צנרות פלדה שזורה, תוספות קוסמטיות (כמו המחרשה המקוצרת), במקרים של אופנוע עם פלטינות - להחליף למערכת הצתה אלקטרונית...
    העיקר שתהנה מהאופנוע ותצא מדי פעם לרכב עליו, במקום שיעמוד בסלון כמו פסל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. נוסטלגיה מודרנית: הונדה CB-F קונספט
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-04-2020, 09:40
  2. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  3. אינדיאן צ'יף וינטאג' במבחן - קלאסיקה מודרנית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 02-10-2017, 17:04
  4. סופרמוטו אספנות, יש חיה כזאת?
    על ידי ofer בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-08-2016, 10:32
  5. מתי אספנות?
    על ידי R86 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 17:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO