עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 56 מ 56

אשכול: American ninja אספנות מודרנית

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    יש גישות שונות לשיפוץ יאנגטיימרים...
    הגישה הראשונה - גישת המוזיאון. משתדלים לשחזר את האופנוע למצב שבו ירד מפס היצור, גם אם זה על חשבון ביצועים או שימושיות.
    הגישה השניה - גישה ליברלית יותר. היא גורסת שתוספות ושפצורים אינם פוגעים באמינות ההיסטורית, אם אלה נועדו לדגם בזמנו - או לחילופין, אם אינם בולטים לעין.
    הגישה הזאת מאפשרת להתקין צנרות פלדה שזורה, תוספות קוסמטיות (כמו המחרשה המקוצרת), במקרים של אופנוע עם פלטינות - להחליף למערכת הצתה אלקטרונית...
    העיקר שתהנה מהאופנוע ותצא מדי פעם לרכב עליו, במקום שיעמוד בסלון כמו פסל.
    מבחינה מכנית דברים כמו רפידות סינטר, צינורות פלדה שזורה ומשאבת קלאץ משופרת זה מתבקש, אני הולך יותר לכיוון המראה, התחלתי להתאהב במראה של הוינקרים הכתומים בגוון של פעם ובאור דרך הצהבהב.
    אני חושב שעם הקליפאונים המקוריים אני יקבל גם את הרגשת הרכיבה של פעם, הכידון הנוכחי ממש בולט לעין ונראה לא מתאים.

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מבחינה מכנית דברים כמו רפידות סינטר, צינורות פלדה שזורה ומשאבת קלאץ משופרת זה מתבקש, אני הולך יותר לכיוון המראה, התחלתי להתאהב במראה של הוינקרים הכתומים בגוון של פעם ובאור דרך הצהבהב.
    אני חושב שעם הקליפאונים המקוריים אני יקבל גם את הרגשת הרכיבה של פעם, הכידון הנוכחי ממש בולט לעין ונראה לא מתאים.
    מסכים!
    מה גם שהתנוחה לא היייתה קיצונית בכלל, גם עם קליפ-אונים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הרבה דברים קרו מאז העדכון האחרון, צילינדר 4 עובד חלקית ורעש תקתוקים די חזק.
    הוחלט לבצע החלפת חוטי הצתה, סלילים, כובעי פלאג, פלאגים כיוון שסתומים, איפוס מותחן שרשרת ופילטר אוויר.

    מה שמעניין הוא השיטה שבהם השסתומים עובדים, כדי להחליף שימסים אין צורך בפירוק גלי הזיזים אלה רק לדחוף את הרוקר הצידה עם מברג ועם מגנט לדוג את השימסים, חוסך הרבה עבודה אבל מצד שני בדיקת שסתומים היא כל 12000 ק"מ אם אני זוכר נכון.

    Valve.jpg

    חוטי הצתה וכובעי פלאג של NGK, לא יודע אם נותן משהוא על חוטים רגילים אבל נראה טוב

    NGK.jpg

    ובסוף התנעה עם אינפוזיה של 30% תוסף ניקוי קרבורטורים.
    הניעה כמעט ישר, אין רעש תיקתוקים וכל הצילנדרים עובדים בסל"ד נמוך.
    מבחינתי אם המנוע יעבוד טוב ברכיבת המבחן אין מה יותר להשקיע במנוע ונעבור למתלים, מייסבים, בלמים....

    Fuel.jpg

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    עבודה יסודית ויפה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כל הכלים הישנים שאני מכיר דורשים לפי הספר בדיקת שסתומים במרווחים מאוד קטנים, זה כסת"ח של היצרן.
    ברובם שום דבר לא בורח לא ב-12, ולא ב-24 אלף.
    בבנדיט 1200 הספר גם דרש 12. הייתי בודק כל 30 פלוס מינוס, והכל היה עדיין בטווח. ליתר בטחון הייתי מעלה לקצה הטווח העליון. ואלה שסתומים שמתכווננים עם בורג ואום, שמאבדים כיוון מהר יותר משימסים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    היה שקט בזמן האחרון כי החלטתי לשדרג למיני מוסך 6x3 והבניה איטית בהרבה ממה שחשבתי
    IMG_8507.jpg

    אבל ממש בקרוב חוזרים לעבוד על הZZR

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067

    וואלאק!

    נראה מדליק. אני אוהב ספורט טורינג והכלי נראה טוב. ממש טוב. לגבי גלגלי שיניים, בגלל שאין TC הייתי בודק שינוי גודל שיביא מהירות שיוט גבוהה בסל"ד נמוך על חשבון פתיחות רגועות יותר. זה לא הפתיחות אלא היציאות מפניות שמפחידות. הייסייד זה לא נחמד. כדאי גם לבדוק אם אפשר לשדרג את הבלמים. לאחרונה (כולל פוסטמה שעברה נתיב בלי איתות שלשום) יצא לי לבלום ממש חזק מאזור 150-160 וזה מאתגר. נראה לי שעם המסה של הכלי והמהירות צריך כוח בלימה משמעותי ואני מניח שסט מודרני יעבוד הרבה יותר טוב מבלמים של האלף הקודם. אין לי מושג מבחינת התאמות ועלויות. האמת, לא הבנתי מה הבעיה לרכב עליו לטיולים או לעיר. אופנוע קר...-נו בסדר. כולנו רכבנו על צ'וק וקרבורטורים וזה לא זכור לי כמשהו נוראי. ותתחדש
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    עדות אישית האופנוע נראה פצצה, והמוסך שלו גם, אגב קנינו גם שלטים למן-קייב שלו מלואיס, והרווחתי אירוח VIP
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כמעט גמור, נשאר רק להתקין תאורה חזקה במיוחד כי די חשוך המערה הזאת
    IMG_8544.jpg
    IMG_8659.jpg

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הסתיים פרויקט המוסך, אני עדיין שוקל לקנות ליפט, היה פרוייקט יקר, בגדול אם הייתי מוותר על זה הייתי יכול למכור את הטרייסר 2020 שלי ולקנות במוו GS1300 חדש (לא שהיתי רוצה) התענוג לעבוד בכיף על האופנוע עם מוזיקה ברקע וכלים כמו שצריך שווה הרבה יותר
    1.jpg

    אז סיכום של מה שנעשה לפני פרויקט המוסך:
    חוטי הצתה
    כיוון שסתומים
    איפוס מותחן טיימינג והוספת שייבות על המוביל העליון שלא ילחץ על השרשרת וישנה טיפה את הטיימינג (טריק שלמדתי מסדנה שמשתמשת במנוע הזה על קארט)
    פלגים
    סלילי הצתה
    4.jpg

    היום נעשה:
    צינור פלדה שזורה לקלאץ
    2.jpg

    רציתי להחליף את התרמוסטט אבל גיליתי שהכל בפנים אבנית, השרתי בחומר מסיר אבנית ועכשיו נשאר שיוף עדין ולחכות לגומיה ששכחתי להזמין
    לפני ואחרי
    5.jpg

    בדרך כלל אף אחד לא מחליף את פילטר האוויר של הRAM AIR והוא אכן היה נראה סתום, אז הוחלף בחדש, בו נראה מה זה יעשה לביצועים
    הפילטר זה הגליל פלסטיק במרכז
    3.jpg

    פילטר דלק עם קיבולת גדולה יותר הורכב וגם כבל גז הוחלף כי הפלסטיק שמתחבר לידית היה שבור.
    עכשיו מתחילים להרכיב תיבת אוויר ולפני שאני ירכיב את מיכל הדלק נעשה התנעת נסיון מעם אינפוזיה לראות שהכל עובד
    6.jpg

    זה מדהים איך עד עכשיו כל החלקים המקוריים זמינים מקוואסקי ומגיעים תוך 2-3 ימים בדואר, 33 שנה וקאאסאקי עדיין דואגת שהZZR1100 ישאר על הכביש
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 25-05-2025 בשעה 22:58.

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    אוהב את העבודה שלך הדיוק והירידה לפרטים, ככה צריך להיראות שיפוץ נכון!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. נוסטלגיה מודרנית: הונדה CB-F קונספט
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-04-2020, 09:40
  2. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  3. אינדיאן צ'יף וינטאג' במבחן - קלאסיקה מודרנית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 02-10-2017, 17:04
  4. סופרמוטו אספנות, יש חיה כזאת?
    על ידי ofer בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-08-2016, 10:32
  5. מתי אספנות?
    על ידי R86 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 17:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO