עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 56

אשכול: American ninja אספנות מודרנית

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    מניסיון רב התחושות הראשונות מטעות מכיוון שטרם התרגלת לאופנוע הספציפי, ייקח לך כמה נסיעות עד שתרגיש ותתרגל לאופנוע הלימוד שלו
    לוקח זמן ורק אחרי זה מתחיל הריגוש, האופנוע הזה לא היה פראייר אז והוא בטח כזה גם היום הקטע להבין את הקונספט ומה שהיה אז מסביב
    ולחבר אותו למציאות העכשווית. קח בחשבון שגם הרוכב התבגר והתרכך הפלדה השתנתה לסגסוגת הייטקיסטית וסגסוגות מקבלות סדקים...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ירח הדבש נגמר מאד מהר, שכל פעם משתדרגים באופנוע חדש לא מרגישים איך הטכנולוגיה מתקדמת, היום החלפתי שמן פילטר ויצאתי לדרך, ישר קיבלתי סטירת לחי הרומנטיקה שהייתה לי בראש איך אני והוא רוכבים באוטובאן לכיוון האלפים מהר מאד התבררה כמשהוא שלא יקרה, האופנוע הזה כלכך דורש ריכוז בתפעול שלו ובנוסף הוא מוגדר כספורט תיור, על איזה תיור הם מדברים זה לא קרוב למה שיש היום בקטגוריה ובטח שלא נוח לטיולים.
    בקיצור אספנות זה אספנות, להוציא אותו פעם בכמה זמן לסיבוב לא ארוך במיוחד ולהחזיר מתחת לכיסוי.
    אני לא מצטער על הרכישה הזאת, האופנוע הזה מדהים מהרבה בחינות אבל לא יודע למה חשבתי שאם הוא יהיה כלכך כיפי ונוח אני ימכור את הטרייסר וזה לא יקרה כי הטרייסר טוב ממנו שנות אור כמעט בכל פרמטר.

    בכל מקרה עבודת השיפוץ להביא אותו למצב מושלם התחילה, זה יהיה תהליך איטי אבל לאט לאט אני יחליף בולם אחורי יבדוק את מצב המזלג הקידמי, החלפת צינורות קירור בכאלו מסיליקון לאריכות ימים, השילדה נצבע בשחור בצורה לא מקצועית (המקור שחור מט מגורען) ואולי תקבל צביעת אבקה בעתיד ויש עוד הרבה

    בתמונה התידלוק הראשון אחרי שהאופנוע קיבל שטיפה ווקס עם החלפת שמן

    קובץ מצורף 10435
    אין ספק שהכלים של ימינו קלים יותר לניהוג.
    עם זאת, לטעמי, הם גם איבדו משהו בדרך... כשאני חוזר למולטי 1100 שלי אחרי רכיבה על אופנוע 2024, אני אמנם מרגיש שהוא מעט מיושן - אבל זה לא עושה אותו פחות כיפי.
    יכול להיות שהבעיה האמיתית של הנינג'ה אינה הגיל בפני עצמו, אלא שינוי הטעם שלך. ייתכן שאתה כבר לא רוצה לרכב על אופנוע עם תנוחה ספורטיבית, מתונה ככל שתהיה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני מבין למה אתם מתכוונים ומודע לזה שצריך זמן להתרגלות אבל המרחק בן הטרייסר לZZR גדול מאד והמחשבה שהZZR יכול להיות כלי יום יומי הוכיחה את עצמה כלא נכונה, זה לא רק הנוחות, המנוע הגדול הזה לא ממש מסתדר בעיר, הבלמים הם בדיוק כמו שזכרתי אותם, חלשים ויש צורך (כמעט חובה) להשתמש גם בבלם האחורי 50\50 כדי לייצר בלימה מספקת ולחמם את המנוע לטמפרטורת עבודה לוקח 15-20 דקות לפחות וזה כנראה בגלל הרדיאטור הענק שלו וגם רדיאטור שמן ככה שקפיצות למרכז העיר לא יחממו את המנוע לטמפרטורה הנדרשת.

    בכל מקרה זאת חוויה מסוג אחר שצריך לנצל אותה באופן שונה.

    הדבר שהכי מפריע לי כרגע זאת השילדה שצבעו אותה בצבע שחור מבריק שנראה ממש לא מתאים לשילדה ונראה חובבני.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מבין למה אתם מתכוונים ומודע לזה שצריך זמן להתרגלות אבל המרחק בן הטרייסר לZZR גדול מאד והמחשבה שהZZR יכול להיות כלי יום יומי הוכיחה את עצמה כלא נכונה, זה לא רק הנוחות, המנוע הגדול הזה לא ממש מסתדר בעיר, הבלמים הם בדיוק כמו שזכרתי אותם, חלשים ויש צורך (כמעט חובה) להשתמש גם בבלם האחורי 50\50 כדי לייצר בלימה מספקת ולחמם את המנוע לטמפרטורת עבודה לוקח 15-20 דקות לפחות וזה כנראה בגלל הרדיאטור הענק שלו וגם רדיאטור שמן ככה שקפיצות למרכז העיר לא יחממו את המנוע לטמפרטורה הנדרשת.

    בכל מקרה זאת חוויה מסוג אחר שצריך לנצל אותה באופן שונה.

    הדבר שהכי מפריע לי כרגע זאת השילדה שצבעו אותה בצבע שחור מבריק שנראה ממש לא מתאים לשילדה ונראה חובבני.
    קשה לי להאמין שלמנוע לוקח 20 דקות להגיע לטרמפרטורת עבודה... הייתי מהמר על טרמוסטט תקול.
    לגבי הבלמים - כן, זה אחד התחומים שבהם הסטנדרט של היום יותר טוב מהפרמיום של תחילת שנות ה-90.
    אפשר לשפר במידה מסויימת בלי לפגוע במקוריות האופנוע (רפידות עם מקדם חיכוך גבוה ואחיד, צנרות פלדה שזורה וכו').
    מצד שני:
    ה-ZZR1100 מלכתחילה לא תוכנן כאופנוע עירוני, וזה קצת מוזר לראות בו תחליף-טרייסר.
    אני בטוח שגם ה-ZZR1400 המודרני יחסית לא להיט בעיר.
    אלה כלים שנועדו לטיולי כביש במהירויות גבוהות, לכיסוי מרחקים באוטובאן אם יכולת מסויימת להינות גם בכבישים הרריים מפותלים (למרות שאני די בטוח שגם שם הטייסר טוב יותר).
    בקיצור...
    שחרר ותהנה ממה שהאופנוע כן עושה בשבילך, וסלח לו על מה שהוא לא נועד לעשות :-)
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    האופנוע כבר עם צינורות פלדה שזורה, לא יודע איזה רפידות יש לו, בכל מקרה ככה הוא בלם מהמפעל וככה זה ישאר, רק צריך לחשוב קדימה שזה הקטע באופנוע הזה, צריך לתכנן כי אין בקרות ואין כח בלימה חזק על קצות האצבעות כמו באופנועים היום
    הוא גם לא אוהב שאני שוכח שאני לא על הטרייסר ומנסה לתת תאוצה מ3000 סל״ד.
    מצד שני מ4000 סל״ד הוא מחליק זנב בקלות עם פותחים קצת מצערת כי לוולי עם המשקל והאורך שלו קשה לו וזה מתורגם להחלקת זנב

    לגבי החום מנוע זה מה שאומרים גם בפורומים על הדגם C, דגם D קיבל מערכת קירור חדשה (מ93)

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד יום נקיון וחידוש חלקי פלסטיק.
    אני עובד עם פוליטרול ולצבע נייר שיוף רטוב עם פוליש אגרסיבי ואחרכך פוליש קל יותר ואז ווקס
    IMG_7682.jpg

    IMG_7681.jpg

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קשה לי להאמין שלמנוע לוקח 20 דקות להגיע לטרמפרטורת עבודה... הייתי מהמר על טרמוסטט תקול.
    לגבי הבלמים - כן, זה אחד התחומים שבהם הסטנדרט של היום יותר טוב מהפרמיום של תחילת שנות ה-90.
    אפשר לשפר במידה מסויימת בלי לפגוע במקוריות האופנוע (רפידות עם מקדם חיכוך גבוה ואחיד, צנרות פלדה שזורה וכו').
    מצד שני:
    ה-ZZR1100 מלכתחילה לא תוכנן כאופנוע עירוני, וזה קצת מוזר לראות בו תחליף-טרייסר.
    אני בטוח שגם ה-ZZR1400 המודרני יחסית לא להיט בעיר.
    אלה כלים שנועדו לטיולי כביש במהירויות גבוהות, לכיסוי מרחקים באוטובאן אם יכולת מסויימת להינות גם בכבישים הרריים מפותלים (למרות שאני די בטוח שגם שם הטייסר טוב יותר).
    בקיצור...
    שחרר ותהנה ממה שהאופנוע כן עושה בשבילך, וסלח לו על מה שהוא לא נועד לעשות :-)
    נכנסתי לעובי הקורה בנושא הקירור, לאופנוע הזה יש מערכת קירור מוזרה, נראת כמו OVER KILL למנוע שלא בטוח צריך את זה, רדיאטור ענק, שתי כניסות מקדימה ו4 מאחורה בנוסף לקירור שמן ומערכת שדווקא מחממת את הקרבורטורים עם נוזל הקירור, התרמוסטט וחיישן חום הנוזל יושבים הכי גבוה במערכת ליד לוח השעונים ומעל הרדיאטור וזה נראה לי קצת תיכנון לקוי, קריאת החום במקום הזה לא יכולה להיות נכונה.
    בכל מקרה אני עדיין לא פוסל החלפת תרמוסטט

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    היצרן והמתכננים יודעים מה הם עושים, הקטע של האופנוע הזה שלאחר רכיבה מהירה וספורטיבית עמידה בפקק או רכיבה במהירות נמוכה לא מספיקה להוריד את טמפרטורת המנוע למפרט הרצוי. היום יש שיטות אחרות להתגבר על המצב, בתקופה ההיא הפתרון היה יותר נוזל קירור. החיסרון הוא כמובן זמן התחממות בעמידה. לאותו דגם אופנוע יש מספר תרמוסטטים שמשווקים על פי ארץ המשלוח של האופנוע. לארצות קרות יש סוג מסוים ולארצות חמות סוג אחר. בדרך כלל מסומן בתוספת האות T טרופי... לבדוק אם התרמוסטט שלך מיועד לארצות קרות או חמות. לבדוק סוג נוזל הקירור המתאים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לגבי חימום הקרבורטור באמצעות נוזל קירור...
    למיטב הבנתי, המערכת הזאת נועדה למנוע קיפאון של הקרב' בזמן רכיבה מהירה ביום קר, כדי שיוכל לספק תערובת כמה שיותר אחידה בלי תלות במזג האוויר.
    הייטק של שנות ה-80...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ועוד תמונה באור יום
    קובץ מצורף 10432
    מצד אחד - יש ג'ק אמצע, כידון ולא דאווין-אוןים כמו ב -VFR נגיד, הידיות מבצבצות מעבר למראות / מאותתים / פיירינג.

    מצד שני - זוכר שלוקי כתב שלטפל בקאוואסאקי זה כלבת, כי המניאקים מארגנים clearanceים לא טובים לגישה, ברגים מהמון סוגים וכו', תוהה אם זה תופס גם כאן.

    מה מידות הצמיגים?

    + מה רואים אם מורידים את הפלסטיק התחתון? אופציה להפוך אותו לערומקו זה תמיד יתרון.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מצד אחד - יש ג'ק אמצע, כידון ולא דאווין-אוןים כמו ב -VFR נגיד, הידיות מבצבצות מעבר למראות / מאותתים / פיירינג.

    מצד שני - זוכר שלוקי כתב שלטפל בקאוואסאקי זה כלבת, כי המניאקים מארגנים clearanceים לא טובים לגישה, ברגים מהמון סוגים וכו', תוהה אם זה תופס גם כאן.

    מה מידות הצמיגים?

    + מה רואים אם מורידים את הפלסטיק התחתון? אופציה להפוך אותו לערומקו זה תמיד יתרון.
    מנסיוני עם ZZR600, היה צריך להוריד מנוע כדי לפרק מכסה שסתומים לצורך כיוונון.
    הקטע המשעשע, שהבנתי שזה כך רק בחלק מהכלים, ובאחרים אפשר להוציא את המכסה "על המילימטר".
    זה כל מה שרצית לדעת על ההנדסה של אופנועי הספורט של קאוואסאקי.

    ואגב - אני די בטוח שהאופנוע של דרזדנר הגיע במקור עם קליפ-אונים (גבוהים), והכידון הוא שינוי שעשו הבעלים הקודמים.
    ככה זה אמור להיראות:
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מנסיוני עם ZZR600, היה צריך להוריד מנוע כדי לפרק מכסה שסתומים לצורך כיוונון.
    הקטע המשעשע, שהבנתי שזה כך רק בחלק מהכלים, ובאחרים אפשר להוציא את המכסה "על המילימטר".
    זה כל מה שרצית לדעת על ההנדסה של אופנועי הספורט של קאוואסאקי.

    ואגב - אני די בטוח שהאופנוע של דרזדנר הגיע במקור עם קליפ-אונים (גבוהים), והכידון הוא שינוי שעשו הבעלים הקודמים.
    ככה זה אמור להיראות:
    מניאקים בני יומם.. לא קונה קוואסאקי גם אם משלמים לי.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    האופנוע כבר עם צינורות פלדה שזורה, לא יודע איזה רפידות יש לו, בכל מקרה ככה הוא בלם מהמפעל וככה זה ישאר, רק צריך לחשוב קדימה שזה הקטע באופנוע הזה, צריך לתכנן כי אין בקרות ואין כח בלימה חזק על קצות האצבעות כמו באופנועים היום
    הוא גם לא אוהב שאני שוכח שאני לא על הטרייסר ומנסה לתת תאוצה מ3000 סל״ד.
    מצד שני מ4000 סל״ד הוא מחליק זנב בקלות עם פותחים קצת מצערת כי לוולי עם המשקל והאורך שלו קשה לו וזה מתורגם להחלקת זנב

    לגבי החום מנוע זה מה שאומרים גם בפורומים על הדגם C, דגם D קיבל מערכת קירור חדשה (מ93)
    מישהו עם בלאקבירד הסביר לי שהחלפת גג"ש קטנה (לזכרוני שן אחת פחות מקדימה), מאפשרת לאופנוע לשייט על סל"דים נמוכים יותר, ואז הוא גם פחות מווברץ, על חשבון תאוצות.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ולגבי תגובה בסל"ד נמוך - אם זכרוני אינו מטעה, ליטרים ישנים עשו את זה יפה מאוד.
    לפחות הבנדיט 1200 שהיה לי, היה הרבה יותר נעים בנמוכים מהדוקאטי המוזרק שהחליף אותו (לא שהדוקאטי הוא אינדיקציה טובה...).
    יכול להיות שניקוי, כיוונון וסינכרון קרבורטורים יעשה את האופנוע נעים וחלק יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    היצרן והמתכננים יודעים מה הם עושים, הקטע של האופנוע הזה שלאחר רכיבה מהירה וספורטיבית עמידה בפקק או רכיבה במהירות נמוכה לא מספיקה להוריד את טמפרטורת המנוע למפרט הרצוי. היום יש שיטות אחרות להתגבר על המצב, בתקופה ההיא הפתרון היה יותר נוזל קירור. החיסרון הוא כמובן זמן התחממות בעמידה. לאותו דגם אופנוע יש מספר תרמוסטטים שמשווקים על פי ארץ המשלוח של האופנוע. לארצות קרות יש סוג מסוים ולארצות חמות סוג אחר. בדרך כלל מסומן בתוספת האות T טרופי... לבדוק אם התרמוסטט שלך מיועד לארצות קרות או חמות. לבדוק סוג נוזל הקירור המתאים.
    האופנוע יוצר בארצות הברית לשוק הגרמני ונמכר ע"י קוואסקי גרמניה, שמזינים מספר שילדה באתרים של חלקי החילוף המספר שלי נמצא בטווח שבתמונה וזה מספר שילדה לשוק הגרמני.
    YYR11000 C2.jpg

    לפי דעתי יש כאן תיכנון לקוי, החיישן יושב הכי גבוה ומספיק שחסר קצת נוזל והוא לא במגע תמידי איתו.
    הזמנתי טרמוסטט כי זה לא יקר כל כך ובגלל המיקום המוזר שלו אני בסה"כ שואב 200 מיליליטר ואז מפרק את בית הטרמוסטט מבלי שהנוזל ישפך החוצה כי הוא יושב ליד לוח השעונים.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ולגבי תגובה בסל"ד נמוך - אם זכרוני אינו מטעה, ליטרים ישנים עשו את זה יפה מאוד.
    לפחות הבנדיט 1200 שהיה לי, היה הרבה יותר נעים בנמוכים מהדוקאטי המוזרק שהחליף אותו (לא שהדוקאטי הוא אינדיקציה טובה...).
    יכול להיות שניקוי, כיוונון וסינכרון קרבורטורים יעשה את האופנוע נעים וחלק יותר.
    יצא לי אתמול לרכב איתו 180 קמ"ש וגיליתי שיש עוד הילוך וזה הביא את המנוע להיות באיזור ה4500 סל"ד, האופנוע מכוון מבחינת יחסי העברה לטוס בנינוחות, ואל תשכח שכל הקטע של קוואסקי היה למכור את האופנוע המהיר בעולם ביצור סידרתי.

    כמו שKAZ הזכיר החלפת גלגלי שיניים יעזרו כאן אבל אז יהיה צורך להיות מאד רגיש על הגז, האופנוע הזה ארוך וכבד ככה שהכל מתורגם להחלקת הגלגל האחורי.

אשכולות דומים

  1. נוסטלגיה מודרנית: הונדה CB-F קונספט
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-04-2020, 09:40
  2. אופנוע ראשון - Z300/Ninja 250/Ninja 300 רוכב מטר 90
    על ידי רפאל בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-04-2019, 16:33
  3. אינדיאן צ'יף וינטאג' במבחן - קלאסיקה מודרנית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 02-10-2017, 17:04
  4. סופרמוטו אספנות, יש חיה כזאת?
    על ידי ofer בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-08-2016, 10:32
  5. מתי אספנות?
    על ידי R86 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 17:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO