מנסיוני עם הGTR1400
פלאגים או עבודה על השסתומים מצריכה הטייה של המנוע
הגעה אל המנוע מצריכה שעה ויותר של פירוק
אפילו המצבר מצריך פירוק של פלטה ולוח חשמלי כדי להגיע אליו.
ישנם מק"ט שונה בחלק מהחלקים בין ארה"ב לאירופה עם דגש על חלקים דוגמת שלט הקרבה שיש הבדלים בתדרים האירופים והיאנקים.
סיטרואן של היפנים אבל המנוע היה פנינה עם מומנט חלומי ובהעדר בקרות ( למעט ABS) זה היה כלי מהנה שגם יודע להרים לווילי את 320 הקילו יבש (אם אני זוכר נכון ) במהירות מטורפת
לא מתגעגע לאיכות
כן למנוע