בידידות ואני לא מנסה להתנצח רק להיות ברור.
אתה עושה סלט ממושגים.
תהודה וחוסר איזון הם שני מושגים נפרדים.
אתה יוכל להחליט "לקרוא לזה איך שאתה רוצה" אבל לא אני ולא אתה הם הראשונים שחקרו (למדו) את הנושא כתבו מאמרים בתחום, חקרו את התחום וכך הלאה.
בכל תחום הנדסי לא משתמשים במושגים שאתה "קורא להם איך שאתה רוצה" אלא משתמשים במה שעשו לפניך מתוך הכרה ש- 1. היו כאלה שהיו לפניך ו-2.מונע ממך לעשות שימוש בעבודתם המקדימה 3. זה מבלבל את הקורא שלא לצורך את זה ומונע ממנו לבצע השוואה או להבין מה שני כותבים אהההה....כותבים.
ההגדרה של תהודה ותדר תהודה של מערכת מכנית (או אחרת) מוגדרת בספרות ואין צורך (וזאת טעות) להמציא אותה מחדש.
ברור שחוסר איזון מכל סדר (ראשון שני...) הוא תוצאה של מסות וכוחות הרי לא מדובר בהתערבות של רוח הקודש אז כן אני מסכים עם המשפט האחרון שלך למרות שהוא לא מוסיף שום מידע מועיל.
נ.ב.
אני עשיתי טעות וההגדרה של חוסר איזון מסדר שני הוא הפרעה המופיעה פעמיים בכל סיבוב של המנוע (כלומר תדר כפול מהסלד). בהתאמה לחוסר איזון מכל סדר אחר.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51