תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: למה אופנוע בעל צילינדר אחד רועד יותר?

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    זאת לא תהודה אלא חוסר איזון.
    חוסר איזון מסדר ראשון.
    חוסר איזון מסדר שני.
    חוסר איזון מסדר שלישי....

    חוסר איזון מסדר ראשון הוא חוזר איזון המופיע בכל סיבוב של הקראנק - מכיוון שמנוע 4 פע' חד צילנדר מבצע עבודה כל סיבוב שני של מנוע, חוסר איזון מסדר ראשון הוא לא תוצאה של פעימת העבודה.
    תקרא את מה שרשמתי , חוסר איזון או תהודה או גורם ויברציות תקרא לזה איך שבא לך הוא בעצם תוצאה של איזון מכאני של חלקים נעים. ללא קשר לעבודה, השני זה קשור לעבודה שבה מתבצעים האצות ובלימות של מסות זזות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    תקרא את מה שרשמתי , חוסר איזון או תהודה או גורם ויברציות תקרא לזה איך שבא לך הוא בעצם תוצאה של איזון מכאני של חלקים נעים. ללא קשר לעבודה, השני זה קשור לעבודה שבה מתבצעים האצות ובלימות של מסות זזות
    בידידות ואני לא מנסה להתנצח רק להיות ברור.


    אתה עושה סלט ממושגים.
    תהודה וחוסר איזון הם שני מושגים נפרדים.
    אתה יוכל להחליט "לקרוא לזה איך שאתה רוצה" אבל לא אני ולא אתה הם הראשונים שחקרו (למדו) את הנושא כתבו מאמרים בתחום, חקרו את התחום וכך הלאה.
    בכל תחום הנדסי לא משתמשים במושגים שאתה "קורא להם איך שאתה רוצה" אלא משתמשים במה שעשו לפניך מתוך הכרה ש- 1. היו כאלה שהיו לפניך ו-2.מונע ממך לעשות שימוש בעבודתם המקדימה 3. זה מבלבל את הקורא שלא לצורך את זה ומונע ממנו לבצע השוואה או להבין מה שני כותבים אהההה....כותבים.
    ההגדרה של תהודה ותדר תהודה של מערכת מכנית (או אחרת) מוגדרת בספרות ואין צורך (וזאת טעות) להמציא אותה מחדש.


    ברור שחוסר איזון מכל סדר (ראשון שני...) הוא תוצאה של מסות וכוחות הרי לא מדובר בהתערבות של רוח הקודש אז כן אני מסכים עם המשפט האחרון שלך למרות שהוא לא מוסיף שום מידע מועיל.






    נ.ב.
    אני עשיתי טעות וההגדרה של חוסר איזון מסדר שני הוא הפרעה המופיעה פעמיים בכל סיבוב של המנוע (כלומר תדר כפול מהסלד). בהתאמה לחוסר איזון מכל סדר אחר.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. Ktm 250 1998 שתי פעימות, צילינדר ניקסיל שרוט.
    על ידי dudi בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 02:52
  2. צילינדר הפוך לימאהה wr450f החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 01:15
  3. אופנוע רועד במהירות
    על ידי xEvo250 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 14:15
  4. הגדלת צילינדר,אוברול, והחוק.
    על ידי 4x4 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-06-2015, 01:22
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-06-2015, 12:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO