אני מכיר כבר כמה אמטי 09 עם בעיות של משולש קידמי שנשבר
זרוע אחורית נשברה
ועוד כמה עם קלאצים שמתפוררים אז לא הייתי מכריז על זה בוודאות שהם אמינים יותר מהאיטלקים
יתרון נוסף שאני מאמין שיהיה לו (לmt) זה אמינות עדיפה.
אני מכיר כבר כמה אמטי 09 עם בעיות של משולש קידמי שנשבר
זרוע אחורית נשברה
ועוד כמה עם קלאצים שמתפוררים אז לא הייתי מכריז על זה בוודאות שהם אמינים יותר מהאיטלקים
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
היי מתן,
הMT בהחלט הרשים מבחינת הרכיבה אבל תחושתי היא שזה אופנוע לזמן קצר. דיברתי עם רוכבים שהחזיקו את הכלי והרבה אמרו לי שהוא לא נעים בכלל בנסיעות ארוכות והרבה כולל בחו"ל ציינו שהאופנוע טוב לתקופה קצרה. אני מחפש אופנוע לכמה שנים ולכן הדילמה, אחרת אתה צודק בהחלט. זה פשוט כיף טהור לרכב עליו גם אם הוא לא הכי יפה בעולם.
לאור זאת אני חושב שאני מתכנס יותר לרמה אחת מעל. אולי הסוזוקיgsx1000s או הcb1000r או הz1000. אבל היצע המשומשים חלש אם לא לא קיים וחדשים זה כבר ספירה אחרת של תקציב שמעמיד את הכל בסימן שאלה.
לכל עדר הmt.
איך הוא במבחן הקילומטרג'?
קניתם בזול ולא שילמתם פעמיים? נשמע לי תמוהה
מחלקת יחסי הציבור והשיווק של יאמהה גאים מאוד בעצמם ובעדר המושפעים שהולכים אחריהם..
מה עשיתם מהmt המסריח הזה.. האק אופנוע תקציב.
Maximum takziv היה צריכים לקרוא לו.
לא חושב שבברוטלה שהציעו יש משהו שמתקשר אפילו למילה תקציב.
איברי אתה צודק כמו שכבתי מכיר כבר כמה שנשברו להם משולשים קדמיים
אחד שנשברה זרוע אחורית
ועוד כמה עם קלאצים שהתפוררו וזה עוד כלים חדשים עם פחות מ30 אלף על השעון כולם.
עכשיו זה הדברים הגדולים בקטנים נגיד הפיירינגים של האמטי 09 סטריט ראליי מודבקים עוד דבק דו"צ פשוט אפילו לא ברגים
Moshmosh
הזה עם הזרוע חבר שלי שבמשפטים כרגע והוא עבר תאונה בגלל הזרוע שנשברה
המשולשים זה חבר שגרר אותם (עובד בגרר)
והקלאצים משיחות עם חברים מוסכניקים
וכן האמטי הוא אופנוע תקציב מעולה וזהו שם הוא נשאר הוא משהו יותר חזק מהיוסאנג ובמחיר דומה.
האירופאים מאידך רחוקים שנות אור מכלי תקציב אפשר לדבר עליהם הרבה אבל בטוח לא חסכו עליהם
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מעניין. לא שמעתי על מקרה כזה בארץ או בעולם- תוכל לשתף פה בתמונות?
זה שלא שמעת, לא אומר שלא קרה.
כשמשווקים אופנוע תקציב זה מה שקורה.
מקסימום חרא.
אני לא מצליח למצוא את התמונות האלה (הן היו במכשיר הישן)
עכשיו אני מחפש אולי במחשב או אצל אחד החברים יש ואני ישלח.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אף אחד לא אומר שלא קרה. אבל בעידן של היום הייתי מצפה להתקל בתיעוד כזה מתיישהו..
לגבי ה"אופנוע תקציב" מי ישמע כל שאר האופנועים בישראל בנויים לתלפיות. שום דבר לא בא בחינם, אבל להגיד על הmtים שהם חרא
ולכלך בצורה כזו זה מוגזם. אבל רגע, אנחנו ישראלים-יודעים הכל,מכירים הכל...הפתרון בוא נשלם ביוקר (ונעזוב רגע בצד את כל התארים שהאופנועים
האלה לקחו בשנים האחרונות במגזינים בעולם).
אני הייתי מסתמך על עובדות ולא על מה שנכתב כאן בפורום.
יש בחור אחד שעבד במשרד לידינו עד לפני כשבוע, יש לו MT09 משנת 2004 בוודאות, אני זוכר כי הוא קנה את האופנוע לפני שאני קניתי את הCB הראשון שהיה לי, ואני קניתי אותו ביולי 2014.
אחרי יותר משנה וחצי, בשיחה האחרונה איתו נשמע שהוא מאוד מרוצה מאופנוע ולא נתקל בשום תקלה או הזנחה מצד ימאהה.
אז כל אלה שחושבים שמדובר בכלי תקציב בעייתי, בבקשה להעלות לכאן קישור שמוכיח זאת, אחרת.
מה זה עובדות ? יש מגזין אחד שלא קטל לחלוטין את הבולם האחורי של הכלי? בדקתה עלות של בולם נורמאלי? היו אין ספור השוואות של האמטי משודרגים עם כלים פרמיום כמי הטרימף ולכולם אותה המסקנה העלות שעולה לשדרג את האמטי לבוצועים של כלי פרמיום גבוהה מלקנות כלי פרמיום מראש וזהו.
הכי מושקע שראיתי זה השוואה מול הטריומף סטרייט טריפל השקיעו באמטי כ10 אלף דולר בשידרוגים כדי להגיע לרמה של הטריומף במסלול .
יש מקום מסויים שמפרסם בכל מקום על השסתומים שקורסים בוורסיס?
לכל אופנוע יש מחלות ובעיות מסויימות השאלה עד כמה רוצים להיתעסק איתן ומה הבעיות
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני מניח שיש לעשות הפרדה בין " מחלות ילדות" של כלי מסויים לבין אמינות של כלי!
ברבים מכלי הרכב שעולים לכביש עשויה להתגלות בעייה מסוימת שהחברה תשפר בפס ייצור הבא:
דוגמה מעולם הרכב, בשנת 1992 יצא אב הטיפוס הראשון של הסופה.
אחת המחלות שלה היה מוט ההגה שהייתה לו נטייה להתעקם, החברה שידרגה את מוט ההגה ונותרנו אם שלל תקלות אחרות בסופה!
בכל מקרה תפיסת העולם שלי שתוצרת יפן עדיפה על המתחרים משאר העולם ( למרות שכיום באמת ישנה מגמה של שינוי שלילי).
סטרלוק כנראה יש לנו גוגל שונה, או רשתות אינטרנט אחרות מכיוון שכל המבחנים שקראתי וראיתי בסופו של דבר שיבחו את הmt.
10 אלף דולר השקעה לאופנוע שלא עולה 10אלף דולר בארה"ב-נשמע לי הזוי.
נכון, הבולמים לא הכי טובים (אבל בהחלט אפשר לחיות איתם)- ובעבור 3k בארץ תקבל אוהלינס חדש.
חוץ מזה- בלמים? בסדר. שלדה?בסדר. מנוע?...אין צורך לענות.
תבקר בקבוצה של mt בפייסבוק ותקרא ביקורות בעברית על הכלים, ועל שיפורים שעשו ותבין שהדברים שאתה טוען מוגזמים.
להבדיל בוא ניקח את הf800r היוקרתי והכושל של ב.מ.וו.- אותה קטגוריה פחות או יותר...ו..כן הוא נשאר אצל היבואן במחסנים,
בהשוואה ל"אופנוע תקציב" שנחטף בארץ ובעולם כאילו חילקו אותו חינם עם רשימות המתנה של חודשים.