יש גם אקרופוביץ כזה:
http://www.motorcyclistonline.com/si...?itok=kHLZb5xh
ערסים מחבבים אגזוזים פתוחים כמו ילדים מתלהבים הם לא ירגעו עד שלא יראו את תיקרת האמבולנס
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
יש גם אקרופוביץ כזה:
http://www.motorcyclistonline.com/si...?itok=kHLZb5xh
המנוע (כאשר הוא בתהליכי הפיתוח) מהונדס בצורה כזו שהוא ייצר מקסימום כוח תחת התחשבות באמינות, במכלולי האופנוע ובדרישות התקן.
המנוע ממש לא רחוק מלהיות בשיאו אלא אם אתה מתכנן לנסוע על מנוע 5 דק עד שתבוא לבקר אותך בוכנה.
מה שהוא אמר ובצדק זה שהאופנוע תוכנן לעבוד בצורה אופטימלית עם שאר מכלולי האופנוע וכאשר אתה משנה מרכיב אחד מבלי לשנות את האחר או משנה כמה מכלולים מבלי לכוון אותן בצורה מקצועית על דינו וכו׳ אתה בעצם גורע מביצועיו של האופנוע ופשוט מפריע לאיזון.
(אם ברצונך להשיג הספק וכד׳ כנראה שתאלץ לשפר קצת יותר מרק את האגזוז. אגב המנוע שלך יהיה אמין הרבה פחות שתוציא אותו מהאיזון שבו הוא תוכנן.)
ראית פעם רוכב GP שביקרה אותו בוכנה?
אפשר לייצר מנוע משמעותית יותר חזק מבלי להרוג את האמינות או את האיזון אבל לא תצליח לעמוד בתקנים.
אתה באמת חושב שזה השיא? אני מבטיח לך שלא.
פעם, בתחילת שנות התשעים, דחפתי גז ניטרו למנוע של סוסיתא...
הצלחתי להוציא בוכנה דרך הראש, מכסה השסתומים ומכסה המנוע מהפיברגלאס.
היה כיף.
אתה רציני? מנוע מוטו ג׳יפי הוא מנוע מחומרים שאתה לא יכול להרשות לעצמך. אתה יודע כמה מכלולים שיפרו כדי להגיע לרמה כזאת ושהאופנוע יסתדר עם זה? למנוע רגיל אין פוטנציאל כזה גדול כמו שאתה חושב. אם תהנדס אחד כזה שעשוי מאותם החומרים של מנועי הג׳יפי העומסים שבהם הוא יוכל לעמוד יגדלו משמעותית אין ספק.
 
			
			אקרופוביץ?! הצחקתם!

רותי זה לא אגזוז אלא נראה יותר כמו רקטות. בקיצור - אל תתני לאקרופביצ'ים רעיונות חדשים...
אין אופנוע, עם רעש יותר מגניב...אם כבר פתחנו את הנושא,
כמו ה Y2K , צליל ההתנעה ממש עושה לי עור ברווז.
זה באמת הכי הכי שיש וחוקי לכביש...במדינות נאורות.
מסכן הילד מאחור...
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 13-04-2016 בשעה 22:44.
 
			
			כל מנוע שמתוח לקצה סובל מבעיות אמינות. כל מנוע שאמור לשרוד בתנאים קשים ובאמינות מופלגת יש בו over design מטורף.
ואם כבר הזכרנו מנוע GP, אז מנוע GP של יאמהה והונדה צריך לשרוד כ 260 ק"מ או בין שניים לשלושה מרוצים וזאת לפי החוק של 7 מנועים מותרים לעונה. מנוע GP של שאר היצרנים צריך לשרוד 150 ק"מ או בין מרוץ לשניים וזאת לפי ההקלה המתירה ליצרן שלא ניצח מרוץ יבש מ 2013 12 מנועים לעונה.
מהי בדיוק אותה אמינות שאתה מדבר עליה?
איללכא...וסובבו בגז