עמוד 9 מתוך 12 ראשוןראשון ... 7891011 ... אחרוןאחרון
תוצאות 121 עד 135 מ 173

אשכול: שאלה : מה נותן בעצם אגזוז אקרופוביץ או דומה לו ?

  1. #121
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    אני רק שאלה,
    איך הם עוברים טסט עם אגזוז פתוח?
    או בקומבינה או שמחליפים למקורי (אלא אם כן האגזוז הגיע עם האופנוע מהיבואן ו/או יש לו תקן) או שנפלת על טסטר שמבסוט מהעניין.

  2. #122
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    40
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    או בקומבינה או שמחליפים למקורי (אלא אם כן האגזוז הגיע עם האופנוע מהיבואן ו/או יש לו תקן) או שנפלת על טסטר שמבסוט מהעניין.
    רגע...הקיט שלי מהיבואן...חוקי וכשר (עם תקן, עבר כבר טסט פעם אחת בהצלחה ללא שום בעיות)...אז עכשיו אני בסדר?

  3. #123
    ציטוט נכתב במקור על ידי אופנובנקיסט צפיה בהודעה
    רגע...הקיט שלי מהיבואן...חוקי וכשר (עם תקן, עבר כבר טסט פעם אחת בהצלחה ללא שום בעיות)...אז עכשיו אני בסדר?
    גם בכמה מהאופנועים שלי הקיט היה חוקי וכשר ובחלק מהאופנועים שלי הקיט היה ממש ״לא חוקי״ וממש ״לא כשר״. האם זה היה פקטור בטיחותי ? לא. האם זה תרם באיזשהי צורה מלבד הסאונד? לא. האם אנשים אהבו אותי במיוחד כי הערתי להם את הילדים ב11 בלילה מ2 קילומטר ? לא. אתה יודע מה הבעיה? הבעיה היא שאנשים חושבים שהם יכולים לתרץ את ההתנהגות שלהם תחת חסות ה״בטיחות״. אגב גם אני רוכב כמו בתיאור שלך, ההבדל היחיד הוא שאני לא משלה את עצמי שיש פה איזשהי הצדקה או איזשהי תרומה מעבר להעמדת שיערות העורף או תשומת לב של הסובבים אותך. באיזשהו שלב זה כבר מגוחך ומבינים את זה.

  4. #124
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    מה הדחף לנעול?
    אולי עוד חצי שנה למישהו יהיה משהו להוסיף מנסיון אישי?

    מה בוער?
    העניין עם המנעול חצי בדיחה.

    מה זה משנה ניסיון אישי של אחרים? כבר הבנו שכל אחד עושה מה טוב לו.
    אז תעשו מה טוב לכם, אבל אם כבר כתבתם את הדעה על דפי האינטרנט תהיו מוכנים לביקורת הכי קשה שיש.

  5. #125
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי SuperRuti צפיה בהודעה
    אני יכולה להעיד על נזק שנגרם לנו על ידי בעלי אגזוז פתוח - בגללם סגרו מסלול בכוכב יאיר בטענה שהרעש מפריע לתושבים. זו הייתה טענה העיקרית שגרמה לסגירת המסלול בסוף
    השכנים העשירים בכוכב יאיר התלוננו על הרעש. רק שאת המסלול סגרו מסיבות אחרות שהראשית ביניהן הייתה שימוש חורג בקרקע חקלאית ללא היתר.
    מצד שני, את מתלוננת על מי שרוכב במסלול מרוץ עם טרמיניוני או אקרופוביץ? הרי בדיוק לשם זה מיועד באמת.

    לי אין בעיה עם מי שרוצה לשים בוכטה על הסאונד. שיבושם.
    אותי מטרידה האצטלה הבטיחותית שבעזרת מצדיקים את הבחירה באגזוז מסוג זה. אין הוכחה לכאן או לכאן ונכון לרגע זה השימוש באגזוז שכזה והביקורת כנגדו הם סובייקטיבים לגמרי.
    אני לא אתקין אגזוז שכזה כי לטעמי זה מטרד ומעולם לא היה חסר לי המעט מומנט והספק שהם נותנים אם בכלל.
    מנגד, יש מי שכן בוחרים להתקין אגזוז שכזה.

    איללכא...ורכיבות בטוחות

  6. #126
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    למה אין הוכחה? יש מבחנים ויש תכלס.
    אם אומרים לך,ולא בן אדם אחד,שהוא שם לב שיותר ערים אליו בכביש עם אגזוז מאשר בלי....איפה החוסר הוכחה?
    או שבאתם סתם לטחון מים ולהיות צדקנים שנוסעים בהתאם לחוקי התנועה..(כן..ממש)

  7. #127
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    למה אין הוכחה? יש מבחנים ויש תכלס.
    אם אומרים לך,ולא בן אדם אחד,שהוא שם לב שיותר ערים אליו בכביש עם אגזוז מאשר בלי....איפה החוסר הוכחה?
    בינתיים בדיון עלתה שאלה הפוכה - איפה ההוכחה שזה נותן יתרון כלשהו? אם אתה אומר שיש יתרון - נא להציג. "ערים" זה לא בהכרח לטובת הרוכב. מנגד כתבו לא פעם בשרשור שמקרה של אגזוז פתוח זה לרעת כל הרוכבים ביחד.
    נערך לאחרונה על ידי SuperRuti; 12-04-2016 בשעה 16:32.

  8. #128
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    ולסיכום העולם מתחלק ל2 - האגזוזנים.
    והאנטי אגזוזונים. לא אילו ולא אילו ישתכנעו לעבור למחנה הנגדי.
    ואני חושב שבכלל זה עניין של גיל והתרגיל..
    כי אן מסלול חוקי בארצינו.
    אז מה כבר נשאר ? רק הסאונד.
    והסאונד גם ככה קולני.

  9. #129
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי SuperRuti צפיה בהודעה
    בינתיים בדיון עלתה שאלה הפוכה - איפה ההוכחה שזה נותן יתרון כלשהו? אם אתה אומר שיש יתרון - נא להציג. "ערים" זה לא בהכרח לטובת הרוכב. מנגד כתבו לא פעם בשרשור שמקרה של אגזוז פתוח זה לרעת כל הרוכבים ביחד.
    לא יצא לך לשמוע אופנוע עם אגזוז רועש לפני שהוא הגיע?
    לי זה קורה המון פעמים ולא משנה אם אני נוהג במשאית בפרייבט של חברה שלי או על האופנוע שלי.
    בדיוק כמו ששומעים סירנה של אמבולנס לפני שרואים אותו אפשר לשמוע אגזוז של אופנוע.

  10. #130
    האמת שקראתי בדיוק על נושא הסירנה, באמבולנס הסירנה מופנית קדימה, כך שיישמע מלפנים ולא לאחור בעוד באופנוע האגזוז מופנה לאחור, כי הוא פשוט לא מיועד לשמש כסירנה.
    אופנוע שנוסע מהר מהתנועה לא יישמע, או יישמע מאוחר מדי. אופנוע שנוסע בקצב התנועה כן יישמע.
    לא תיאוריה שלי, לא חקרתי את זה, רק קראתי.
    התחושה שפתאום כולם שמים לב אליהם בזכות האגזוז לדעתי היא תחושה מוטעית, צירוף של אירועים ומקרים שקורים כל הזמן אבל פתאום עכשיו אתה שם לב אליהם כי אתה מחפש אותם, כי אתה רוצה להוכיח לעצמך שהאגזוז עושה את העבודה.
    כנראה שאני מהמחנה המתנגד.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  11. #131
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    למה אין הוכחה? יש מבחנים ויש תכלס.
    אם אומרים לך,ולא בן אדם אחד,שהוא שם לב שיותר ערים אליו בכביש עם אגזוז מאשר בלי....איפה החוסר הוכחה?
    או שבאתם סתם לטחון מים ולהיות צדקנים שנוסעים בהתאם לחוקי התנועה..(כן..ממש)
    מטבע הלשון "אין חכם כבעל ניסיון" הוא משפט עידוד לטיפשים.
    3 או 4 רוכבים או 10 ויותר שטוענים שלתחושתם האגזוז משפר את הבטיחות זאת הוכחה שערכה כקליפת השום.

    מחקר אמפירי שיוכיח את הפן הבטיחותי לאגזוז רעשן יסתום ת'פה לכל הצדקנים כאן. עד אז הצדקנים היחידים כאן שמתנהגים כקוזק הנגזל- שזה שילוב מנצח, אלה הם אתה וחבריך לעמותת האגזוז הרעשן.

    איללכא...וסובבו בגז

  12. #132
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    איללכא...
    אם אני יסובב בגז יתחילו ליילל ולהגיד שאני מוציא שם רע.

  13. #133
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    גוף ראשון, יחיד, עתיד...אם אני אסובב.
    אבל אם יש לך שגעון גדלות ואתה מדבר על עצמך בגוף שלישי אז...אם הוא יסובב.

    ואני הייתי בטוח שללא קשר לאגזוז, 4 בשורה מיילל בסל"ד גבוה.
    לא פלא שאני מעדיף סינגלים או vטווין.

    איללכא...ושם רע יש לכולנו אבל זה כבר נושא רציני לשרשור אחר.

  14. #134
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    השנקל שלי
    אגזוז רעש = רעש
    אגזוז רעש = שיפור בביצועים = רק אם כיוונו על דיינו את האופנוע ניתן יהיה לדעת אם קיים שיפור , בדר"כ יש הרעה בביצועים. ואם שיפור מדובר על 3% בגבוהה גבוהה.
    המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
    ואז מגיע איזה פרחח מרכיב מערכת שמשחררת את הגזים במהירות גדולה יותר מהמקור. ללא לטפל בשאר המערכות.(דלק-אוויר)

    היה לי באנדיט 1200 עם סאונד מהגיהינום. חוץ מהנאה אישית בנקודות מסוימות ברכיבה , הרוב המוחלט של הרכיבה היה סיוט. אטמים היה עניין חובה.
    להנאתי דרדרתי את האופנוע בוקר בוקר מחוץ לשכונה (ירידה) כדי להניע אותו ,מאחר והיה מעיר את השכונה השקטה בה אני גר, אימהות בוכות, תינוקות מתעוררים, שכנים עצבניים ואפשר להמשיך... לקח לי חודשיים והחלפתי אופנוע (מיותר לציין שלא אני הרכבתי את הרעש הזה)
    בטיחות .
    הרעש כשהגעתי מהר יותר מהתנועה לדעתי הפחיד את יושבי הפחיות רק אחרי שכבר עברתי אותם, הפחיות היום מבודדות מאוד וכבר אף אחד לא נוסע עם חלון פתוח. הם שומעים אותך רק אחרי שעברתה , ואז אתה מסתכל במראה ורואה תגובות לא הגיוניות של נהגי הפחיות שהרגע הוצאתה אתם משלוות איפור\ציחצוח\גילוח\אכילה\קריאת עיתון\אייפד\חוט דנטלי\סידור גבות\לק\טלפון\סרט.... ממש מסוכן !

    אבל כדי ש תוכל לקבל הנאה אישית(מפוקפקת)ובדרך להרוס את איכות החיים לכל כך הרבה אנשים מסביב כש ה200 קילו שלך עושה רעש של F16 שטס 50 מטר מעל הבית שלך ובדרך מפליץ בק פיירים מפחידים.
    לדעתי זה פשוט לא יפה!

    יש מקום לאגזוזי רעש, במסלולי המרוצים או בשטח(2 פעימות סיפור אחר)
    ראה גרף של אקרופוביץ על MT07 מוסיף למעלה בקצה הסל"ד 2.2 כ"ס... וזה אופנוע שכנראה כיוונו אותו. נו באמת
    1.JPG
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 13-04-2016 בשעה 10:40.

  15. #135
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
    המשפט הזה לא נכון.
    כשמנוע יוצא מפס היצור הוא רחוק מלהיות בשיאו בגלל הגבלות שבאות מ אמינות רעש וזיהום אוויר.
    תקנות רעש וזיהום מהווים סירוס מאוד משמעותי לכוח ואלה נפתרים על ידי החלפה של מחשבי ניהול,מזרקים מערכות פליטה\יניקה ועוד (ואז המנוע כבר לא עומד בתקנות).

אשכולות דומים

  1. [סרטון] נהג לא נותן זכות קדימה בעת פניה שמאלה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2016, 18:32
  2. אגזוז אקרופוביץ בלי משתיק
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 08-04-2016, 23:03
  3. :ממממ: בעצם לא קיים
    על ידי רותם_מ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 21:52
  4. שאלה לגבי אגזוז ktm duke 690R
    על ידי galbrown בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 08:57
  5. רגע אז למה בעצם...?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2015, 07:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO