תוצאות 1 עד 15 מ 173

אשכול: שאלה : מה נותן בעצם אגזוז אקרופוביץ או דומה לו ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
    המשפט הזה לא נכון.
    כשמנוע יוצא מפס היצור הוא רחוק מלהיות בשיאו בגלל הגבלות שבאות מ אמינות רעש וזיהום אוויר.
    תקנות רעש וזיהום מהווים סירוס מאוד משמעותי לכוח ואלה נפתרים על ידי החלפה של מחשבי ניהול,מזרקים מערכות פליטה\יניקה ועוד (ואז המנוע כבר לא עומד בתקנות).

  2. #2
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    ערסים מחבבים אגזוזים פתוחים כמו ילדים מתלהבים הם לא ירגעו עד שלא יראו את תיקרת האמבולנס
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המשפט הזה לא נכון.
    כשמנוע יוצא מפס היצור הוא רחוק מלהיות בשיאו בגלל הגבלות שבאות מ אמינות רעש וזיהום אוויר.
    תקנות רעש וזיהום מהווים סירוס מאוד משמעותי לכוח ואלה נפתרים על ידי החלפה של מחשבי ניהול,מזרקים מערכות פליטה\יניקה ועוד (ואז המנוע כבר לא עומד בתקנות).
    המנוע (כאשר הוא בתהליכי הפיתוח) מהונדס בצורה כזו שהוא ייצר מקסימום כוח תחת התחשבות באמינות, במכלולי האופנוע ובדרישות התקן.
    המנוע ממש לא רחוק מלהיות בשיאו אלא אם אתה מתכנן לנסוע על מנוע 5 דק עד שתבוא לבקר אותך בוכנה.
    מה שהוא אמר ובצדק זה שהאופנוע תוכנן לעבוד בצורה אופטימלית עם שאר מכלולי האופנוע וכאשר אתה משנה מרכיב אחד מבלי לשנות את האחר או משנה כמה מכלולים מבלי לכוון אותן בצורה מקצועית על דינו וכו׳ אתה בעצם גורע מביצועיו של האופנוע ופשוט מפריע לאיזון.
    (אם ברצונך להשיג הספק וכד׳ כנראה שתאלץ לשפר קצת יותר מרק את האגזוז. אגב המנוע שלך יהיה אמין הרבה פחות שתוציא אותו מהאיזון שבו הוא תוכנן.)

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    אתה רציני? מנוע מוטו ג׳יפי הוא מנוע מחומרים שאתה לא יכול להרשות לעצמך. אתה יודע כמה מכלולים שיפרו כדי להגיע לרמה כזאת ושהאופנוע יסתדר עם זה? למנוע רגיל אין פוטנציאל כזה גדול כמו שאתה חושב. אם תהנדס אחד כזה שעשוי מאותם החומרים של מנועי הג׳יפי העומסים שבהם הוא יוכל לעמוד יגדלו משמעותית אין ספק.

    אפשר לקחת מנוע לכביש הציבורי ולהוציא ממנו הרבה יותר אם תזהם ותרעיש בלי הפרעה,בצורה שהוא ישאר יחסית אמין ואני רציני.

אשכולות דומים

  1. [סרטון] נהג לא נותן זכות קדימה בעת פניה שמאלה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2016, 19:32
  2. אגזוז אקרופוביץ בלי משתיק
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 00:03
  3. :ממממ: בעצם לא קיים
    על ידי רותם_מ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 22:52
  4. שאלה לגבי אגזוז ktm duke 690R
    על ידי galbrown בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 09:57
  5. רגע אז למה בעצם...?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2015, 08:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO