עמוד 8 מתוך 8 ראשוןראשון ... 678
תוצאות 106 עד 109 מ 109

אשכול: איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

  1. #106
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    רותי מה זה בסדר?

    רוכב סופרמוטו מתחיל שיקבל אופנוע כזה ישיג תוצאה במסלול על פי הכישרון שלו
    ולא המנוע הוא זה שיפגע בביצועיו, רוכב מתקדם יפסיד כמה עשרות שנייה בגלל
    שהמנוע לא במיטבו. רוכב מקצועי כבר יעשה אוברהול מלא על חשבון המממן שלו.

    לסטורלוק, מנוע וותיק ועתיר קרבות לא מהווה איום וגם אם המנוע צורך קצת שמן
    זו לא בעיה עבורו והוא ימשיך ככה שנים, יש רוכבים שצריכת שמן היא סימן עבורם להחלפת
    רינגים וגומיות שסתומים ויש כאלה שזה הזמן עבורם לאוברהול מלא.

    יש כאלה שירכבו על אופנוע ויסלחו לו על כל אותם בעיות קטנות וגדלות כתוצאה מהגיל והמרחק
    כל עוד הם לא בעיות בטיחותיות, ויש כאלה שיעשו לילות כימים על מנת לסדר כל פיפס.

    אם אתה בעל ממון תקנה אופנוע חדש כל שלוש שנים ותלקק קצפת, אם אתה תפרן בן חסכן
    תקנה אופנוע משומש שיש לשוק להציע ותקוה לטוב.

    אז מי בסדר בין כולם?

    וכן לאופנוע מקצועי שנטחן, יהיה בלאי בין אם זה בשטח שסופג הרבה עונשים, או במסלול בו
    הוא חיי בסל"ד בשמיים.

    אף אחד לא יודע להגיד בוודאות כמה ק"מ זה טוב או לא, ק"מ הוא רק מדד אחד ולא תמיד החשוב שבהם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #107
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    אתה מתכוון שתוחלת חיים של דו גלגחי תלויה בכשרון של הרוכב? אז נהגי מכוניות יותר כשרונים כאילו?

  3. #108
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    לא, ברמת הסבלנות שלו, היכולת שלו, ורמת הפדנטיות שלו, רכבתי על ג'אווה למעלה מ-60000 ק"מ
    את ה-10000 האחרונים על אופנוע מתפורר מודבק במרק אפוקסי, חוטי ברזל, והרבה מזל. אבל רכבתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #109
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    שושני דווקא מנועים עתיקים הם חיים פחות. אם תקח מנוע שבנוי לחיות מודרני ותשווה לאחד כזה ישן תראה שהאמינות בחדשים עדיפה.
    העיניין שהשוק הולך לכיוון ביצועים על חשבון אורך חיים וזה נדיר מנוע שבנוי לחיות היום. זה גם לרוב יהיה מנוע חלש יחסית עם סלד עבודה נמוך יותר ויותר מומנט .
    קח מנועים ספורטיביים של פעם שעבורם 30 אלף היה בגדר נס היום אופנועי ספורט מוציאים הספק גבוהה יותר וחיים בכיף 50 אלף.
    כמובן שזה רומנטי כל הנוסטלגיה על הכלים הישנים אבל לא כך הדבר.
    ובקשר לחדש אני לא מוכן לקנות חדש בגלל שאז אהיה חייב לטפל במוסכים מורשים אבל כלי מעבר לאחריות אני אקנה בשמחה. למרות שכרגע אין לי באמת על מה להחליף את הטרקטור שלי הf800st שלי יחיה עוד הרבה עד שה r1200rs יצאו לשוק היד 2 ללא מסגרת אחריות ואז נתחיל לשקול את הנושא
    Sent from my Windows phone
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 00:41
  2. Mp3 400 לא מנתק איזון גלגלים קדמיים ולא זז
    על ידי eyal25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 22:57
  3. האם להחליף גלגלים cbr 250
    על ידי harder בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 13:02
  4. שינוי מידות גלגלים וצמיגים
    על ידי TooLy בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO