עמוד 7 מתוך 8 ראשוןראשון ... 5678 אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 109

אשכול: איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

  1. #91
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    תרחיב..

    ומה נחשב בשבילך נפח גבוה עם סלד עבודה נמוך?
    CBR250 הלך קראנק ב 48000 שופץ ואז ב 74 הלך מייסב גיר , שופץ שוב ב 89 נמכר
    הכלי היה חדש מהחברה

    CBR600RR 2006 פתחתי לעזור לחבר עם 120 אלף , הגיר מת, צלינדרים שחוקים מעבר לכל נורמה , בוכנות שחוקות,מיסבי החלקה שחוקים לבסוף בגלל שהמנוע עבר שינויים פינימיים ומימילא רובו לא השתמשו בו אז היה כדאי להיתעסק בשאר המקרים על עוד עובד שיעבוד אם יש תקלה כלכלי יותר להחליף מנוע.

    VFR800 גם של חבר פתחתי ראש מנוע מדדי בוכנות על הדרך, אחרי 170 אלף הצלינדרים סבירים , הבכונות לקראת הסוף , הגיר צריך שיפוץ.

    DR650 חבר שיפץ ושאלתי אותו אחרי 150 אלף החליף בוכנה ,מיסבי החלקה , כל מיסבי הגיר.

    כשאני מתכוון שחוק הכוונה שאני פותח ספר רכב תואם דגם ומודד לפי הטבלה וזה עובר SERVICE LIMIT
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #92
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    לדו גלגלי יש לאן לשאוף: טויוטה טונדרה עשתה מיליון מאייל:

    http://www.digitaltrends.com/cars/to...s-report-pics/

  3. #93
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי SuperRuti צפיה בהודעה
    לדו גלגלי יש לאן לשאוף: טויוטה טונדרה עשתה מיליון מאייל:

    http://www.digitaltrends.com/cars/to...s-report-pics/
    יפה מאוד...חידדת במליון אחוז/מייל את נקודת השרשור

  4. #94
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    יפה מאוד...חידדת במליון אחוז/מייל את נקודת השרשור
    כן, אבל מה שחשוד פה - זה שהטויוטה הייתה במוסך 117 פעם ב-9 שנים. ז. א. יותר מפעם בחודש. אני עם סופרמוטו תחרותי הייתי במוסך בתדירות יותר נמוכה...

  5. #95
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    רותי הסופר מוטו לא נתון , הוא נוסע מעט מאוד.
    אצלי בבמוו אני מטפל בו על בסיס שבועי או מינימום פעמיים בחודש הכוונה זה שאני כמעט כל סופש עובר על תקינות מכאנית של מכלול אחר. כי אני רוכב הרבה מי שרוכב מעט לא צריך מעבר לפעם עד פעמיים בשנה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #96
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    תחליטו כבר, 58 אלף ק"מ ב-4,5 שנים לסופרמוטו זה הרבה או מעט.

  7. #97
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    זה 12.8 אלף בשנה. אופנוע כביש יכנס פעם בשנה למוסך סופרמוטו 3-4 פעמים בשנה עדיין זה לא 70 אלף בשנה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #98
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    זה 12.8 אלף בשנה. אופנוע כביש יכנס פעם בשנה למוסך סופרמוטו 3-4 פעמים בשנה עדיין זה לא 70 אלף בשנה
    הבנתי שגם אתה לא רכבת סופרמוטו במסלול.

  9. #99
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רותי,
    במקום לכתוב תגובות מעוררות אנטגוניזם, את יכולה לנסות להסביר שאופנוע סופרמוטו בנוי להוציא מקסימום הספק עם מינימום משקל מה שבהכרח אומר בלאי גבוה ושעומסים במסלול הם קיצוניים.
    לכן 58 זה הרבה.
    אחרי כל אלו אני יכול להגיד לך שזה עדיין לא מתקרב לעומסים ולבלאי של אופנוע שטח,
    ושבנוסף, הרבה אופנועי כביש בנויים סביב מנועי סופרספורט שהם קיצוניים לא פחות.
    כדי להקדים את השאלה שלך:
    לא רכבתי במסלול באופן קבוע אלא פעמים בודדות, אבל כן בשטח והרבה.

  10. #100
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    רותי,
    במקום לכתוב תגובות מעוררות אנטגוניזם, את יכולה לנסות להסביר שאופנוע סופרמוטו בנוי להוציא מקסימום הספק עם מינימום משקל מה שבהכרח אומר בלאי גבוה ושעומסים במסלול הם קיצוניים.
    לכן 58 זה הרבה.
    אחרי כל אלו אני יכול להגיד לך שזה עדיין לא מתקרב לעומסים ולבלאי של אופנוע שטח,
    ושבנוסף, הרבה אופנועי כביש בנויים סביב מנועי סופרספורט שהם קיצוניים לא פחות.
    כדי להקדים את השאלה שלך:
    לא רכבתי במסלול באופן קבוע אלא פעמים בודדות, אבל כן בשטח והרבה.
    אני לא מכונאית, STRELOK הוא מכונאי.

    בהקשר לרכיבת שטח - לי נראה שאופנועי שטח עובדים דווקא פחות קשה כי לוחצים עליהם בהתאם לתנאים בשטח. סופרמוטו על המסלול עובדים קשה פול טיים.

  11. #101
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    רותי יש לך בעיה בהבנה של מה זה מנוע שעובד קשה.
    מנוע זה מכונה "לעבוד קשה" זה לעבוד בגבולות או מעבר לגבולות המתוכננים במקור משמע הרבה שעות רצוף,או סלד גבוהה.
    סופרמוטו במסלול לא עובד הרבה שעות רצוף וגם לא נמצא הרבה יותר בסלד גבוהה מסתם רכיבה בבין ערוני נגיד.כמובן שאם קבוע משכת אותו למנתק שזה די מיותר למסלול בארץ המצב שונה

    אז טכנית הסופר מוטו שלך במסלול עבד רגיל יחסית למטרת המנוע,ומן הסתם חי כמו שתוכנן
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #102
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    סטרלוק כניצב מהצד אני לא חושב שזה עניין של "בעית הבנה" אלא רצון להראות של מי הכי גדול בשכונה..

  13. #103
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הא אז בקרוב אני אקח כבר 150 אלף אצלי
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #104
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    אתם רוצים להגיד ש58 אלף ק"מ לאופנוע סופרמוטו תחרותי של 450 סמ"ק ב4.5 שנים זה בסדר? חפשו עוד כאלה ושלא פתחו להם מנוע עדיין.

  15. #105
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    סטרלוק כניצב מהצד אני לא חושב שזה עניין של "בעית הבנה" אלא רצון להראות של מי הכי גדול בשכונה..
    דווקא לי נדמה שזה נובע מערבוב נושאים. השוואה בין כלים תחרותיים ברמה זו או אחרת לכלים לא תחרותיים בעליל.
    גם מנוע רכב 1.6 ליטר המותקן בפורמולה או מנועי הענק המותקנים במכוניות דרג סטאר לא מחזיקים 200,000 ק"מ. גם לא 20,000 ק"מ ואני בספק אם 2000 ק"מ. מנועי אופנועים שאינם ספורטיביים בעליל כמו הרלי או הבוקסרים הישנים של BMW יחזיקו ק"מ דומים לטויטות שיוצרו באותו הזמן. ברוב האופנועים מותקנים מנועים עם אופי ספורטיבי יותר מאשר במכוניות - מספיק לבדוק הספק ליחידת נפח כדי להבין זאת, ובהתאם חייהם קצרים יותר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 23:41
  2. Mp3 400 לא מנתק איזון גלגלים קדמיים ולא זז
    על ידי eyal25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 21:57
  3. האם להחליף גלגלים cbr 250
    על ידי harder בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 12:02
  4. שינוי מידות גלגלים וצמיגים
    על ידי TooLy בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 10:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO