לדו גלגלי יש לאן לשאוף: טויוטה טונדרה עשתה מיליון מאייל:
http://www.digitaltrends.com/cars/to...s-report-pics/
CBR250 הלך קראנק ב 48000 שופץ ואז ב 74 הלך מייסב גיר , שופץ שוב ב 89 נמכר
הכלי היה חדש מהחברה
CBR600RR 2006 פתחתי לעזור לחבר עם 120 אלף , הגיר מת, צלינדרים שחוקים מעבר לכל נורמה , בוכנות שחוקות,מיסבי החלקה שחוקים לבסוף בגלל שהמנוע עבר שינויים פינימיים ומימילא רובו לא השתמשו בו אז היה כדאי להיתעסק בשאר המקרים על עוד עובד שיעבוד אם יש תקלה כלכלי יותר להחליף מנוע.
VFR800 גם של חבר פתחתי ראש מנוע מדדי בוכנות על הדרך, אחרי 170 אלף הצלינדרים סבירים , הבכונות לקראת הסוף , הגיר צריך שיפוץ.
DR650 חבר שיפץ ושאלתי אותו אחרי 150 אלף החליף בוכנה ,מיסבי החלקה , כל מיסבי הגיר.
כשאני מתכוון שחוק הכוונה שאני פותח ספר רכב תואם דגם ומודד לפי הטבלה וזה עובר SERVICE LIMIT
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לדו גלגלי יש לאן לשאוף: טויוטה טונדרה עשתה מיליון מאייל:
http://www.digitaltrends.com/cars/to...s-report-pics/
רותי הסופר מוטו לא נתון , הוא נוסע מעט מאוד.
אצלי בבמוו אני מטפל בו על בסיס שבועי או מינימום פעמיים בחודש הכוונה זה שאני כמעט כל סופש עובר על תקינות מכאנית של מכלול אחר. כי אני רוכב הרבה מי שרוכב מעט לא צריך מעבר לפעם עד פעמיים בשנה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תחליטו כבר, 58 אלף ק"מ ב-4,5 שנים לסופרמוטו זה הרבה או מעט.
זה 12.8 אלף בשנה. אופנוע כביש יכנס פעם בשנה למוסך סופרמוטו 3-4 פעמים בשנה עדיין זה לא 70 אלף בשנה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
רותי,
במקום לכתוב תגובות מעוררות אנטגוניזם, את יכולה לנסות להסביר שאופנוע סופרמוטו בנוי להוציא מקסימום הספק עם מינימום משקל מה שבהכרח אומר בלאי גבוה ושעומסים במסלול הם קיצוניים.
לכן 58 זה הרבה.
אחרי כל אלו אני יכול להגיד לך שזה עדיין לא מתקרב לעומסים ולבלאי של אופנוע שטח,
ושבנוסף, הרבה אופנועי כביש בנויים סביב מנועי סופרספורט שהם קיצוניים לא פחות.
כדי להקדים את השאלה שלך:
לא רכבתי במסלול באופן קבוע אלא פעמים בודדות, אבל כן בשטח והרבה.
רותי יש לך בעיה בהבנה של מה זה מנוע שעובד קשה.
מנוע זה מכונה "לעבוד קשה" זה לעבוד בגבולות או מעבר לגבולות המתוכננים במקור משמע הרבה שעות רצוף,או סלד גבוהה.
סופרמוטו במסלול לא עובד הרבה שעות רצוף וגם לא נמצא הרבה יותר בסלד גבוהה מסתם רכיבה בבין ערוני נגיד.כמובן שאם קבוע משכת אותו למנתק שזה די מיותר למסלול בארץ המצב שונה
אז טכנית הסופר מוטו שלך במסלול עבד רגיל יחסית למטרת המנוע,ומן הסתם חי כמו שתוכנן
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סטרלוק כניצב מהצד אני לא חושב שזה עניין של "בעית הבנה" אלא רצון להראות של מי הכי גדול בשכונה..
הא אז בקרוב אני אקח כבר 150 אלף אצלי![]()
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אתם רוצים להגיד ש58 אלף ק"מ לאופנוע סופרמוטו תחרותי של 450 סמ"ק ב4.5 שנים זה בסדר? חפשו עוד כאלה ושלא פתחו להם מנוע עדיין.
דווקא לי נדמה שזה נובע מערבוב נושאים. השוואה בין כלים תחרותיים ברמה זו או אחרת לכלים לא תחרותיים בעליל.
גם מנוע רכב 1.6 ליטר המותקן בפורמולה או מנועי הענק המותקנים במכוניות דרג סטאר לא מחזיקים 200,000 ק"מ. גם לא 20,000 ק"מ ואני בספק אם 2000 ק"מ. מנועי אופנועים שאינם ספורטיביים בעליל כמו הרלי או הבוקסרים הישנים של BMW יחזיקו ק"מ דומים לטויטות שיוצרו באותו הזמן. ברוב האופנועים מותקנים מנועים עם אופי ספורטיבי יותר מאשר במכוניות - מספיק לבדוק הספק ליחידת נפח כדי להבין זאת, ובהתאם חייהם קצרים יותר.