 
			
			 
			
			 
			
			אני רוכב את הקילומטראזים שאתה רוצה בשנה.
אם תתטפל לבד זה לא יקר מידי.
אני רוכב על F800ST העסק די אמין למעט בלאי טבעי והתחזוקה מהזולות שמצאתי כשמטפלים לבד.
מאוד נוח לנושא הזה , מה ששיפרתו בו זה את המושב ששמתי בו ג'ל ואני בכיף גם גומע כ 1200 קמ ליום.
אני מאידך אדם שלא מחפש להיתפנק ואין לי בעיה לרכב בגשם ולרכב בשרב אני נהנה מזה בדרך זו או אחרת, אז קח את זה כשיקול.
אם אתה רוצה יותר פרטים כתוב לי בפרטי נדבר בטלפון אני יסביר לך בידיוק עלויות והכל
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הצעה שלא עלתה פה - הונדה cb1000f.
מין סוזוקי בנדיט מעט יותר מודרני וחלש, מוכוון "טורינג-לייט", נוח, עם אפשרות לארגזים והיתרון שלו זה שיש לו ביקוש נמוך והוא זול כך שאתה יכול למצוא משהו יחסית לא ישן באזור התקציב שלך. יש שניים ביד2 ממודל 2009 באזור ה-40 וקצת.
אופציה נוספת היא לחפש ימאהה TDM 900 שגם יתאים למשימה, אבל גם פה ההיצע לא גבוה.
בגדול אני חושב שנכון יותר ללכת על אופנוע בנפח ליטר עם מנוע רגוע כפי שציינת, ולו בשביל הנוחות והנינוחות של הרכיבה הארוכה והלא פשוטה הזו שאתה מתכנן כל יום.
יש לחבר למכירה בנדיט 1250 מטופל מאוד שנת 2008 עם ק"מ ויד נמוכים באיזור ה35 אלף ש"ח. אם זה מעניין אותך שלח פרטית.
אגב אם אתה חושב בכיוון של באנדיט אתה מוזמן לבחון את שלי והוא כמעט חצי מהתקציב שלך.
הכלי מודל 2001 עם מאה אלף קילומטר.
אני יד שנייה וגם אני וגם היד הראשונה אנשים מבוגרים שטיפלו בכלי (כל הקבלות מקילומטר 0 נמצאות אצלי).
בגדול אין צורך להשקיע כלום ( עבר טיפול לפני כ3 שבועות - יש קבלה ומאז עמד כי רכשתי כלי חדש).
כל צלחות הבלימה (דיסק) הוחלפו , קאליפרים קדמיים שופצו, משאבת בילום קדמית שופצה (החלפת גומיות וכו') מצבר בן חודש והרשימה עוד ארוכה.
באנדיט יתן לך מענה מצויין והכלי אומנם חזק מאוד אבל סלחן.
כאמור אתה מוזמן ליצור קשר בהודעה פרטית
ינון
מחזק את מה שמיקי המליץ - BMW סדרת הבוקסר, או ה GS או ה R1100\R1150R
יפנים: כל הכלים שכולם המליצו פה מצויינים, אוסיף את הונדה ווארדרו 1000 כעוד אופציה.
אכן ק"מ יומי גבוה, אכן עדיף שאפילו כחלק מהימים תיסע בתחבורה ציבורית או רכב רגיל כדי לנוח.
בהצלחה
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מי שהמליץ על בוקסר ישן ב30-40 אלף ש"ח (כלים עם מעל ל150,000 ק"מ), לשימוש יומי כמו שהבחור רוצה כנראה לא החזיק בוקסר כזה אלא רק מהרהר איזה כיף היה אם היה לו כזה, או שסתם אין לו ידע אמיתי על האופנוע ועלויות האחזקה שלו, ואם מישהו מהממליצים כן החזיק כזה והמליץ אין לי ספק שלא עשה ק"מ יומי/ חודשי כזה על כלי דומה. המלצה גרועה.
אתה מצחיק מר בחור...
היה לי בוקסר, רכבתי עליו די שנים וקילומטרים כדי להבין שזה כלי אמין מאוד. מה גם שהוא נמכר עם הרבה יותר מ 150k ק'מ ולא היתה שום בעייה. נהפוך הוא. הכל תלוי איך אתה מטפל בכלי.
אז לפני שאתה הופך לאביר מקלדת לוחמני, אסב את תשומת ליבך כי כל תשובה שאני נותן, ניתנת רק אם יש בידי את הידע... למרות שאני רוכב משנת 81 לערך...
ואם תראה את משפט הסיכום שלי, תראה שהמלצתי לו ללכת לכיוון יפאניים...
אבל היי...מה זה משנה לך, הכי קל להשמיץ ....
Sent from my ASUS_Z002 using Tapatalk
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
ההבדל היחיד הוא שכשאתה רכבת על כלי כזה הוא היה עם ק"מ סביר, היום ב30-40 אלף ש"ח אתה לא קונה כלי כזה עם פחות מ150,000 ק"מ במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב גם עם עבר משטרתי. אז תעשה הפרדה בין מתי שאתה קנית ורכבת למצב השוק הנוכחי כרגע ולמצב הכלים האפשריים שהוא יכול לקבל לתקציב שלו. אופנוע עם עבר וקילומטרז' כאלו ל300 ק"מ ביום זה התאבדות כלכלית למישהו שמנסה לחסוך באחזקה.
באשר להמלצה שניתנה זה לא אישית אליך אלא לכל מי שהמליץ על הכלי הזה כפתרון לבחור, וניתנו פה כמה כאלה.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 17-05-2016 בשעה 20:32.
הייתי בסרט של היפניים הם שחיטה בתחזוקה ומתפרקים לגורמים מהר מאוד . אני רוכב על במוו כי זה הכלי היחיד שמצאתי שעומד בקילומטראזים שלי שזה מאוד דומה לפותח שרשור.
וגם במוסך הבמוו טוין 800 זולים בכמה רמות מה4 בשורה היפניים 600/1000 .
הטנרה לפי מה שקורה במשטרה לא הייתי רץ לקנות אחרי כ100 אלף הם מתפוררים כמו רוב היפנים.
באנדיט 1250 אמין מאוד גם הויסטרום אבל הסוזוקים יקרים להחריד בתחזוקה גם אם זה לבד ולרוכב שעושה 70 אלף בשנה מדובר על הפרשים של מעל 10 אלף שקל בשנה יותר בתחזוקה בויסטרום ובבאנדיט המחירים גבוהים בהרבה.
בקשר לבוקסרים הם מעולים אבל לקנות כלי ישן עם כבר 150-200 אלף על השעון בנסועה של כ60-70 אלף שנתי של פותח שרשור עדיף לרדת מזה עם כל האמינות והכל.
במחיר של 40 יש אחלה טוינים 800 של במוו עם פחות מ50 על השעון שזה פתרון מעולה עם תחזוקה זולה וכלים אמינים מאוד.
Sent from my Windows phone
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor