תוצאות 1 עד 15 מ 28

אשכול: אופנוע ל-300 ק"מ ביום לתקופה של כמה חודשים

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    התקציב שלך להערכתי נוגע בסדרת הבוקסרים 1150 R .אחד היתרונות הגדולים (לדעתי ) של BMW הוא גל הינע, ופשטות יחסית.
    אופנוע מקורר אוויר ושמן, אין יותר מידי התעסקות. היום לא נוגע אפילו במקל לייזר בסדרת ה K - מנועי 4 צילינדר ( נו טוב... אם תלחצו אז K1600 כן הייתי מחנה בחנייה) אכלתי מ K מרורים שלא אכלתי בחיים ומקווה שלא אוכל עוד לעולם ....
    לכן ההמלצה שלי היא רק לקבוצת הבוקסרים : אתה יכול אולי למצוא GS או RT ואולי דגמי RR ST
    רכבתי על GS כמה שנים , הקפדתי על טיפולים בזמן ומעולם לא נתקלתי בבעייה. האופנוע נוח לרכיבה ארוכה. מושב נוח, כידון במקום הנכון.
    משלב "יכולת שטח" = שבילים ואולי יותר - נמדד על פי אומץ הרוכב להגדיר שטח. אופנועי BMW גומעים ק"מ גבוה אולם מעת לעת בשנתונים הללו ניתן למצוא אופנועים עם ק"מ סביר. רוב הרוכבים עליהם "מבוגרים אחראיים" (שים לב למילה רוב ) משמעות הדבר שהאופנוע גמע הרבה ק"מ אבל גם טופל בהתאם.
    אחרי כמה שנות רכיבה על BMW אני יודע על מה לא אמליץ לך לנסיעה יומיומית ארוכה: קרוזר או קאסטום.
    תודה.
    יכולות שטח זה בונוס ולא בעדיפות גבוהה.
    מה מהירות שיוט נוחה של ה-R1150? מחלות ידועות? מדובר באופנוע בגיל מתקדם כבר

  2. #2
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לעניות דעתי בשביל המרחקים האלו אתה צריך אופנוע 1000 לפחות. אני לא מכיר אישית את הבנדיט - יכול להיות שהוא הפתרון בשבילך - אבל אני ממליץ על אופנוע אדוונצ'ר שיהיה לך נוח לרכיבה.
    בניגוד למה שסטרלוק ימליץ לך, אני לא מציע לך BMW בעיקר בגלל 2 סיבות. האחת - הטיפולים יקרים ויש לו תקלות מתועדות, כך שאם אתה לא מטפל לבד התחזוקה תעלה לך הרבה. השני - לפי תיאורך אני מאמין שלא תמצא מוסך המתמחה ב-BMW קרוב, מה שאומר שתצטרך להגיע למקום רחוק מהבית לצורך טיפולים. ביפניים (כמעט) כולם יכולים לטפל.
    צר לי לנפץ מיתוסים , אבל הטיפולים ב BMW לא יקרים מאופנועים מקבילים. יכול לומר לך שב GS עשיתי טיפול פעם ב 10K לא היתה לי שום בעייה ולו הקטנה ביותר, ורכבתי עשרות K ק"מ ... ואם זכרוני אינו מטעה אותי רכבתי בסביבות + 100 ק"מ ליום בממוצע.
    תקלות מתועדות : כן, אם איתרע מזלך ויש בעייה ב ABS זו הוצאה בלתי נתפשת ... (מנסיון מר וכואב מאוד מאוד בכיס
    ) למרות שכשל ה ABS אירע ב K ולא ב R . .

    גל הניע - צריך לבדוק היטב, כי תקלה בו עולה כמו כמה סטים של גל"גש .
    מראש אני מכוון רק לבוקסרים ... לצערי פספסתי בוקסר חביב R1200ST עם ק"מ נמוך באופן חריג וזה היה במסגרת התקציב שלך ...
    ס"ה הבוקסרים די אמינים כפי שכתבתי לפני כן ...

    מוסכים מתמחים ... נכון ! רצוי ללכת למוסך עם ידע ספציפי לכלי... אני הייתי רק אצל האלכסים, ומאד ואני גר בדרום לייט , הייתי משאיר את האופנוע וחוזר ברכבת הביתה....

    הייתי מציע לך לבדוק אם אתה יכול למתוח את התקציב. סופר-טנרה תפור עליך. נדמה לי שכל השאר (של סוזוקי, קווסקי והונדה) יהיו הרבה מעל התקציב שלך.
    בהצלחה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    תודה.
    יכולות שטח זה בונוס ולא בעדיפות גבוהה.
    יכול לומר לך שמעולם לא נכנסתי עם ה GS לשטח. (ואני גר במושב)
    מה מהירות שיוט נוחה של ה-R1150? מחלות ידועות? מדובר באופנוע בגיל מתקדם כבר
    מהירות שיוט היתה בסביבות ה 110-120 בלי הצקות ומכות רוח . הוא מסוגל להרבה יותר ...

    אני חושב שהאנשים כאן מכוונים אותך לכיוון היפניים ודי בצדק.

אשכולות דומים

  1. סיכום חמישה חודשים ו 12K על אופנוע חשמלי, Zero SR
    על ידי רונן בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 84
    הודעה אחרונה: 02-03-2018, 09:02
  2. המרת אופנוע דו"ש לאופנוע בסגנון "ראלי"?
    על ידי BassOutcast בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 19:11
  3. תגובות: 63
    הודעה אחרונה: 30-10-2015, 11:11
  4. איפסון אופנוע לתקופה של 3 חודשים
    על ידי snirw בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 17:57
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO