עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 28 מ 28

אשכול: אופנוע ל-300 ק"מ ביום לתקופה של כמה חודשים

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    84
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    התקציב שלך להערכתי נוגע בסדרת הבוקסרים 1150 R .אחד היתרונות הגדולים (לדעתי ) של BMW הוא גל הינע, ופשטות יחסית.
    אופנוע מקורר אוויר ושמן, אין יותר מידי התעסקות. היום לא נוגע אפילו במקל לייזר בסדרת ה K - מנועי 4 צילינדר ( נו טוב... אם תלחצו אז K1600 כן הייתי מחנה בחנייה) אכלתי מ K מרורים שלא אכלתי בחיים ומקווה שלא אוכל עוד לעולם ....
    לכן ההמלצה שלי היא רק לקבוצת הבוקסרים : אתה יכול אולי למצוא GS או RT ואולי דגמי RR ST
    רכבתי על GS כמה שנים , הקפדתי על טיפולים בזמן ומעולם לא נתקלתי בבעייה. האופנוע נוח לרכיבה ארוכה. מושב נוח, כידון במקום הנכון.
    משלב "יכולת שטח" = שבילים ואולי יותר - נמדד על פי אומץ הרוכב להגדיר שטח. אופנועי BMW גומעים ק"מ גבוה אולם מעת לעת בשנתונים הללו ניתן למצוא אופנועים עם ק"מ סביר. רוב הרוכבים עליהם "מבוגרים אחראיים" (שים לב למילה רוב ) משמעות הדבר שהאופנוע גמע הרבה ק"מ אבל גם טופל בהתאם.
    אחרי כמה שנות רכיבה על BMW אני יודע על מה לא אמליץ לך לנסיעה יומיומית ארוכה: קרוזר או קאסטום.
    תודה.
    יכולות שטח זה בונוס ולא בעדיפות גבוהה.
    מה מהירות שיוט נוחה של ה-R1150? מחלות ידועות? מדובר באופנוע בגיל מתקדם כבר

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    תודה.
    סופר טנרה מאיזה שנים?
    אני יודע שהישנים (שנות ה-90) היו נוחים אבל בטח לא עליהם אתה מדבר כי הם לא יחזיקו בכזאת נסועה חודשית.
    החל מ-2010 (מחירון לפי יצחק לוי 67,000 שקל). כבונוס יש לו גל הנע הצורך פחות טיפול משרשרת. ועוד טיפ - אם אתה הולך על אופנוע עם שרשרת תרכיב לו משמנת חצי אוטומטית או אוטומטית - מאריך בהרבה את חיי השרשרת והגלגל"שים עם מינימום הקדשת זמן לשימון.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    650? כי כנראה שה-1000 מעבר לתקציב
    יעשה את העבודה בנוחות טובה. יש נוחים ממנו אבל היחס של אמינות-נוחות למחיר, הוא בין הטובים שיש.

    לגבי הנפח גם לא תהיה בעיה. עיקר הבעיה תהיה שלך (טיפולים לאופנוע, עייפות וחוסר נוחות), לא של האופנוע

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני רוכב את הקילומטראזים שאתה רוצה בשנה.
    אם תתטפל לבד זה לא יקר מידי.
    אני רוכב על F800ST העסק די אמין למעט בלאי טבעי והתחזוקה מהזולות שמצאתי כשמטפלים לבד.
    מאוד נוח לנושא הזה , מה ששיפרתו בו זה את המושב ששמתי בו ג'ל ואני בכיף גם גומע כ 1200 קמ ליום.

    אני מאידך אדם שלא מחפש להיתפנק ואין לי בעיה לרכב בגשם ולרכב בשרב אני נהנה מזה בדרך זו או אחרת, אז קח את זה כשיקול.
    אם אתה רוצה יותר פרטים כתוב לי בפרטי נדבר בטלפון אני יסביר לך בידיוק עלויות והכל
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #20
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לעניות דעתי בשביל המרחקים האלו אתה צריך אופנוע 1000 לפחות. אני לא מכיר אישית את הבנדיט - יכול להיות שהוא הפתרון בשבילך - אבל אני ממליץ על אופנוע אדוונצ'ר שיהיה לך נוח לרכיבה.
    בניגוד למה שסטרלוק ימליץ לך, אני לא מציע לך BMW בעיקר בגלל 2 סיבות. האחת - הטיפולים יקרים ויש לו תקלות מתועדות, כך שאם אתה לא מטפל לבד התחזוקה תעלה לך הרבה. השני - לפי תיאורך אני מאמין שלא תמצא מוסך המתמחה ב-BMW קרוב, מה שאומר שתצטרך להגיע למקום רחוק מהבית לצורך טיפולים. ביפניים (כמעט) כולם יכולים לטפל.
    צר לי לנפץ מיתוסים , אבל הטיפולים ב BMW לא יקרים מאופנועים מקבילים. יכול לומר לך שב GS עשיתי טיפול פעם ב 10K לא היתה לי שום בעייה ולו הקטנה ביותר, ורכבתי עשרות K ק"מ ... ואם זכרוני אינו מטעה אותי רכבתי בסביבות + 100 ק"מ ליום בממוצע.
    תקלות מתועדות : כן, אם איתרע מזלך ויש בעייה ב ABS זו הוצאה בלתי נתפשת ... (מנסיון מר וכואב מאוד מאוד בכיס
    ) למרות שכשל ה ABS אירע ב K ולא ב R . .

    גל הניע - צריך לבדוק היטב, כי תקלה בו עולה כמו כמה סטים של גל"גש .
    מראש אני מכוון רק לבוקסרים ... לצערי פספסתי בוקסר חביב R1200ST עם ק"מ נמוך באופן חריג וזה היה במסגרת התקציב שלך ...
    ס"ה הבוקסרים די אמינים כפי שכתבתי לפני כן ...

    מוסכים מתמחים ... נכון ! רצוי ללכת למוסך עם ידע ספציפי לכלי... אני הייתי רק אצל האלכסים, ומאד ואני גר בדרום לייט , הייתי משאיר את האופנוע וחוזר ברכבת הביתה....

    הייתי מציע לך לבדוק אם אתה יכול למתוח את התקציב. סופר-טנרה תפור עליך. נדמה לי שכל השאר (של סוזוקי, קווסקי והונדה) יהיו הרבה מעל התקציב שלך.
    בהצלחה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי mrbig750 צפיה בהודעה
    תודה.
    יכולות שטח זה בונוס ולא בעדיפות גבוהה.
    יכול לומר לך שמעולם לא נכנסתי עם ה GS לשטח. (ואני גר במושב)
    מה מהירות שיוט נוחה של ה-R1150? מחלות ידועות? מדובר באופנוע בגיל מתקדם כבר
    מהירות שיוט היתה בסביבות ה 110-120 בלי הצקות ומכות רוח . הוא מסוגל להרבה יותר ...

    אני חושב שהאנשים כאן מכוונים אותך לכיוון היפניים ודי בצדק.

  6. #21
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    הצעה שלא עלתה פה - הונדה cb1000f.
    מין סוזוקי בנדיט מעט יותר מודרני וחלש, מוכוון "טורינג-לייט", נוח, עם אפשרות לארגזים והיתרון שלו זה שיש לו ביקוש נמוך והוא זול כך שאתה יכול למצוא משהו יחסית לא ישן באזור התקציב שלך. יש שניים ביד2 ממודל 2009 באזור ה-40 וקצת.

    אופציה נוספת היא לחפש ימאהה TDM 900 שגם יתאים למשימה, אבל גם פה ההיצע לא גבוה.

    בגדול אני חושב שנכון יותר ללכת על אופנוע בנפח ליטר עם מנוע רגוע כפי שציינת, ולו בשביל הנוחות והנינוחות של הרכיבה הארוכה והלא פשוטה הזו שאתה מתכנן כל יום.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    יש לחבר למכירה בנדיט 1250 מטופל מאוד שנת 2008 עם ק"מ ויד נמוכים באיזור ה35 אלף ש"ח. אם זה מעניין אותך שלח פרטית.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אגב אם אתה חושב בכיוון של באנדיט אתה מוזמן לבחון את שלי והוא כמעט חצי מהתקציב שלך.
    הכלי מודל 2001 עם מאה אלף קילומטר.
    אני יד שנייה וגם אני וגם היד הראשונה אנשים מבוגרים שטיפלו בכלי (כל הקבלות מקילומטר 0 נמצאות אצלי).
    בגדול אין צורך להשקיע כלום ( עבר טיפול לפני כ3 שבועות - יש קבלה ומאז עמד כי רכשתי כלי חדש).
    כל צלחות הבלימה (דיסק) הוחלפו , קאליפרים קדמיים שופצו, משאבת בילום קדמית שופצה (החלפת גומיות וכו') מצבר בן חודש והרשימה עוד ארוכה.
    באנדיט יתן לך מענה מצויין והכלי אומנם חזק מאוד אבל סלחן.
    כאמור אתה מוזמן ליצור קשר בהודעה פרטית
    ינון

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    מחזק את מה שמיקי המליץ - BMW סדרת הבוקסר, או ה GS או ה R1100\R1150R
    יפנים: כל הכלים שכולם המליצו פה מצויינים, אוסיף את הונדה ווארדרו 1000 כעוד אופציה.
    אכן ק"מ יומי גבוה, אכן עדיף שאפילו כחלק מהימים תיסע בתחבורה ציבורית או רכב רגיל כדי לנוח.
    בהצלחה
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    מי שהמליץ על בוקסר ישן ב30-40 אלף ש"ח (כלים עם מעל ל150,000 ק"מ), לשימוש יומי כמו שהבחור רוצה כנראה לא החזיק בוקסר כזה אלא רק מהרהר איזה כיף היה אם היה לו כזה, או שסתם אין לו ידע אמיתי על האופנוע ועלויות האחזקה שלו, ואם מישהו מהממליצים כן החזיק כזה והמליץ אין לי ספק שלא עשה ק"מ יומי/ חודשי כזה על כלי דומה. המלצה גרועה.

  11. #26
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    מי שהמליץ על בוקסר ישן ב30-40 אלף ש"ח (כלים עם מעל ל150,000 ק"מ), לשימוש יומי כמו שהבחור רוצה כנראה לא החזיק בוקסר כזה אלא רק מהרהר איזה כיף היה אם היה לו כזה, או שסתם אין לו ידע אמיתי על האופנוע ועלויות האחזקה שלו, ואם מישהו מהממליצים כן החזיק כזה והמליץ אין לי ספק שלא עשה ק"מ יומי/ חודשי כזה על כלי דומה. המלצה גרועה.
    אתה מצחיק מר בחור...
    היה לי בוקסר, רכבתי עליו די שנים וקילומטרים כדי להבין שזה כלי אמין מאוד. מה גם שהוא נמכר עם הרבה יותר מ 150k ק'מ ולא היתה שום בעייה. נהפוך הוא. הכל תלוי איך אתה מטפל בכלי.

    אז לפני שאתה הופך לאביר מקלדת לוחמני, אסב את תשומת ליבך כי כל תשובה שאני נותן, ניתנת רק אם יש בידי את הידע... למרות שאני רוכב משנת 81 לערך...

    ואם תראה את משפט הסיכום שלי, תראה שהמלצתי לו ללכת לכיוון יפאניים...
    אבל היי...מה זה משנה לך, הכי קל להשמיץ ....

    Sent from my ASUS_Z002 using Tapatalk
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ההבדל היחיד הוא שכשאתה רכבת על כלי כזה הוא היה עם ק"מ סביר, היום ב30-40 אלף ש"ח אתה לא קונה כלי כזה עם פחות מ150,000 ק"מ במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב גם עם עבר משטרתי. אז תעשה הפרדה בין מתי שאתה קנית ורכבת למצב השוק הנוכחי כרגע ולמצב הכלים האפשריים שהוא יכול לקבל לתקציב שלו. אופנוע עם עבר וקילומטרז' כאלו ל300 ק"מ ביום זה התאבדות כלכלית למישהו שמנסה לחסוך באחזקה.
    באשר להמלצה שניתנה זה לא אישית אליך אלא לכל מי שהמליץ על הכלי הזה כפתרון לבחור, וניתנו פה כמה כאלה.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 17-05-2016 בשעה 20:32.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הייתי בסרט של היפניים הם שחיטה בתחזוקה ומתפרקים לגורמים מהר מאוד . אני רוכב על במוו כי זה הכלי היחיד שמצאתי שעומד בקילומטראזים שלי שזה מאוד דומה לפותח שרשור.
    וגם במוסך הבמוו טוין 800 זולים בכמה רמות מה4 בשורה היפניים 600/1000 .

    הטנרה לפי מה שקורה במשטרה לא הייתי רץ לקנות אחרי כ100 אלף הם מתפוררים כמו רוב היפנים.
    באנדיט 1250 אמין מאוד גם הויסטרום אבל הסוזוקים יקרים להחריד בתחזוקה גם אם זה לבד ולרוכב שעושה 70 אלף בשנה מדובר על הפרשים של מעל 10 אלף שקל בשנה יותר בתחזוקה בויסטרום ובבאנדיט המחירים גבוהים בהרבה.

    בקשר לבוקסרים הם מעולים אבל לקנות כלי ישן עם כבר 150-200 אלף על השעון בנסועה של כ60-70 אלף שנתי של פותח שרשור עדיף לרדת מזה עם כל האמינות והכל.
    במחיר של 40 יש אחלה טוינים 800 של במוו עם פחות מ50 על השעון שזה פתרון מעולה עם תחזוקה זולה וכלים אמינים מאוד.

    Sent from my Windows phone
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. סיכום חמישה חודשים ו 12K על אופנוע חשמלי, Zero SR
    על ידי רונן בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 84
    הודעה אחרונה: 02-03-2018, 10:02
  2. המרת אופנוע דו"ש לאופנוע בסגנון "ראלי"?
    על ידי BassOutcast בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 20:11
  3. תגובות: 63
    הודעה אחרונה: 30-10-2015, 12:11
  4. איפסון אופנוע לתקופה של 3 חודשים
    על ידי snirw בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 18:57
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 08:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO