עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 36

אשכול: קטנוע? אופנוע? כמה סמ"ק? המון שאלות ממתחיל!

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי yanivma1 צפיה בהודעה
    עוד כמה שאלות שנשארו פתוחות:
    1. מבין אלה שנוסעים לעבודה בלבוש רשמי: אני מבין שהמיגון הוא ללא שינוי, אבל מה אתם נועלים? מגפיים?
    אני נועל לעבודה נעליים 'רגילות'. חצי מגף מעור שנראה מכובד כנעליים 'מחוייטות', העור עבה עם תוספת קשיחה בעקב וסולייה מגומי חצי קשיח. הנעליים אטומות למים, כך שבחורף זה תענוג, בקיץ זה טיפה פחות נעים (למזלי אני לא סובל מהזעה בכפות רגליים), וססגורות על הרגליים כמו כפפה עם רוכסן כך שלא יוכלו ליפול בטעות.
    2. כמה כסף להשאיר למיגון? מעיל קיץ- 300-500 ש"ח, כפפות קיץ 250 ש"ח, קסדה 600-1000 ש"ח, מגיני ברכיים 250-400 ש"ח, נעליים 600 ש"ח, וכל זה תכפיל גם לחורף.
    3. המיגון חייב להיות חדש או שאפשר גם משומש? זה נתון להחלטתך בלבד. אל תיקנה משהו שעבר 'ניסיון' אמיתי בשטח
    4. יש מיגון מינימלי מומלץ? יש מיגון שלא מוכרחים? קסדה זה הדבר היחידי שהחוק מחייב
    תודה!!
    כמו בכל נושא שקשור לבטיחות אישית, הכל שאלה של סדר עדיפויות, זה מאוד אינדיבידואלי. יש כאלו שיגידו לך שלא חוסכים בבטיחות, ושכל שקל שאתה חוסך על ציוד אתה משלם בריבית דריבית אחרכך על איברים, מצד שני גם אם תלבש שיריון של אבירים מסגסוגת של טיטניום וסיבי פחמן זה לא יעזור במקרה של פחית משתוללת אני מאמין שאביזר הבטיחות הכי חשוב זה הראש, תצפה כמה שיותר קדימה, ותרכב בזהירות. יש רוכבים עם וותק של 30-40 שנה שהמיגון שלהם הוא כפכפי אצבע, גופיה ושורט שלא החליקו, ויש אחרים...

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי yanivma1 צפיה בהודעה
    אני אעשה רגע סיכום של כל מה שנאמר פה:

    אופנועים:
    - EN500 או משהו בסגנון (סוזוקי GN250, ויראגו 250/500)
    - כל אחד מהצעירים: דיאלים דייסטאר (שהחזיק מעמד אצל שוחק אופנועים מדופלם), קיוואי בלאקסטר, יוסאנג אקילה

    קטנועים (לפחות 250 סמ"ק):
    - X-EVO ("פשוט קטנוע טוב")
    - XMAX (יקר??)
    - JOYMAX (פופולארי אבל פחות אמין? החברים פה מסכימים עם הקביעה הזו?)

    תודה!!
    אופנועים
    סתם לידע כללי,מדובר בכלים שונים בעלויות אחזקה ובקונספט.

    GN מנוע סינגל השאר מנועים כפולים.

    הוי ראגוים אלה מנועי V וה EN זה מנוע על בסיס ER5 וGPZ,מנועים כמעט זהים - אלה מנועים עם שני צילינדרים בתצורה מקבילה.

    כל האופנועים האלו יעלו הרבה כסף למחזיק שלא מתקן לבד וגם לכזה שכן בגלל הגיל שלהם - אלא אם מצאת מישהו שהשקיע וישר קו אבל זה יעלה בהתאם.

    הימאהה ויראגו הוא היקר ביותר לאחזקה.

    קיוואי ודיאלים מתחרים מי ייתפרק ראשון.

    יוסאנג זה עלייה ברמה אבל עדיין לא אופנוע יפני או אירופאי.

    קטנועים

    אקסיבו קטנוע מצוין ומאוד אמין אחזקה מעט יקרה.
    XMAX מציע חבילה מעט יותר טובה אבל יותר יקרה.
    לג'וימקס יש סחירות פגז,הוא הזול לאחזקה מבין ה 3 והוא אפשר לומר,העתקה טאיוואנית של קטנוע מנהלים יפני.
    הקטנוע עצמו דיי אמין אבל יש בעיה סדרתית בגיר שעולה לא מעט כסף לתקן ושוב - מדובר בבעיה סדרתית שיכולה לחזור אחרי כמה עשרות אלפים.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 06-06-2016 בשעה 18:40.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    דווקא בין הקרוזרים הצעירים, היוסנג, לפי ביקורות באינטרנט, הוא הפחות מומלץ משלושה, ונוטה לבעיות שונות ומשונות. לא ממש יודע מה יש לך נגד דיאלים/קיוואי (או תוצרת קוריאנית באופן כללי) אבל הביקורת ברשת מציינות אותם ככלים טובים, נוחים ואמינים. לשתיהם יש יבואניות שעושות מאמצים רבים כדי לגבות את הביקורות במעשים, מה שבטוח אי אפשר לומר על כמעט כל שאר היבואני דו''גים באשר הם.
    גילוי נאות, אני לא עובד באף יבואנית, או מקבל מהם טובות הנאה למיניהם (עם או בלי הרפייה).

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה

    קטנועים

    אקסיבו קטנוע מצוין ומאוד אמין אחזקה מעט יקרה.
    XMAX מציע חבילה מעט יותר טובה אבל יותר יקרה.
    לג'וימקס יש סחירות פגז,הוא הזול לאחזקה מבין ה 3 והוא אפשר לומר,העתקה טאיוואנית של קטנוע מנהלים יפני.
    הקטנוע עצמו דיי אמין אבל יש בעיה סדרתית בגיר שעולה לא מעט כסף לתקן ושוב - מדובר בבעיה סדרתית שיכולה לחזור אחרי כמה עשרות אלפים.
    אחלה השוואה/סיכום אשמח מאוד אם תוכל להרחיב ולהוסיף עוד כלי או 2 לרשימת הקטנועים ומה דעתך עליהם
    א. דיאלים s3 (אגב היה לי אחד כזה לתקופה קצרה היה כלי מצוין אך לא היה לי אותו מספיק זמן כדי לחוות דעה על האחזקה ו הטיפולים שלו /תקלות וכו')
    ב.g-dink של קימקו אני יודע שאתה שונא את הכלי אבל הוא אלטרנטיבה טובה מאוד ולו רק בגלל המדרס הישר שלו ובכל זאת די פופולרי בארץ ועדיין קימקו אולי עדיף על ג'יו מקס?
    ג.אקסייטינג 250/300 אותו דבר כמו הג'י דינק? אם כן אז מה ההבדל בינהם?

    תודה

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אופנועים
    סתם לידע כללי,מדובר בכלים שונים בעלויות אחזקה ובקונספט.
    ...
    כל האופנועים האלו יעלו הרבה כסף למחזיק שלא מתקן לבד וגם לכזה שכן בגלל הגיל שלהם - אלא אם מצאת מישהו שהשקיע וישר קו אבל זה יעלה בהתאם.
    tribal, כתבת פוסט רציני. תודה.
    למען הסדר הטוב: לפחות בהתחלה, אני לא מתכוון לבצע עבודת תחזוקה בעצמי. אולי בהמשך...

    1. אתה יכול להפנות אולי למקור מידע שיעשה לי סדר? מה ההבדל בין סינגל ל-V לתצורה מקבילה? אני מבין שסינגל זו בוכנה יחידה לעומת כל היתר שהם שתי בוכנות. אבל לא ברור לי הקישור שאתה עושה בין תצורת המנוע לעלות האחזקה.
    2. אם אני מבין אותך נכון, באופן כללי, הקטנועים יהיו זולים יותר לתחזוקה. האם נכון?
    3. על אילו עלויות תחזוקה אתם מתכוונים? 1,000 ש"ח לשנה? 3,000 ש"ח? 7,000 ש"ח? למה אני צריך לצפות?

    שוב, תודה על המידע!

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    12
    תגידו, מה דעתכם על רויאל אנפילד? איך הנאת הרכיבה? מה עלויות התחזוקה?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי yanivma1 צפיה בהודעה
    tribal, כתבת פוסט רציני. תודה.
    למען הסדר הטוב: לפחות בהתחלה, אני לא מתכוון לבצע עבודת תחזוקה בעצמי. אולי בהמשך...

    1. אתה יכול להפנות אולי למקור מידע שיעשה לי סדר? מה ההבדל בין סינגל ל-V לתצורה מקבילה? אני מבין שסינגל זו בוכנה יחידה לעומת כל היתר שהם שתי בוכנות. אבל לא ברור לי הקישור שאתה עושה בין תצורת המנוע לעלות האחזקה.
    2. אם אני מבין אותך נכון, באופן כללי, הקטנועים יהיו זולים יותר לתחזוקה. האם נכון?
    3. על אילו עלויות תחזוקה אתם מתכוונים? 1,000 ש"ח לשנה? 3,000 ש"ח? 7,000 ש"ח? למה אני צריך לצפות?

    שוב, תודה על המידע!
    במקבילי הכל כפול ובV גם ראש מנוע כפול.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי yanivma1 צפיה בהודעה
    tribal, כתבת פוסט רציני. תודה.
    למען הסדר הטוב: לפחות בהתחלה, אני לא מתכוון לבצע עבודת תחזוקה בעצמי. אולי בהמשך...

    1. אתה יכול להפנות אולי למקור מידע שיעשה לי סדר? מה ההבדל בין סינגל ל-V לתצורה מקבילה? אני מבין שסינגל זו בוכנה יחידה לעומת כל היתר שהם שתי בוכנות. אבל לא ברור לי הקישור שאתה עושה בין תצורת המנוע לעלות האחזקה.
    2. אם אני מבין אותך נכון, באופן כללי, הקטנועים יהיו זולים יותר לתחזוקה. האם נכון?
    3. על אילו עלויות תחזוקה אתם מתכוונים? 1,000 ש"ח לשנה? 3,000 ש"ח? 7,000 ש"ח? למה אני צריך לצפות?

    שוב, תודה על המידע!
    ההבדל בכמות צילינדרים ובתצורה.
    V כפול זה שני צילינדרים בצורת V,טווין מקבילי זה שני צילינדרים כשהזווית ביניהם היא 0.

    הזווית של הצילינדרים או הצילינדר (בסינגל),ביחס לבלוק (החלק התחתון הגדול במנוע) משתנה ממנוע למנוע - זה קשור לרצועת כוח, בלאי,אנרציה ועוד דברים שאני לא יודע להסביר.

    ככל שיש יותר צילינדרים עלויות האחזקה יותר גבוהות בגלל שיש יותר חלקים מתבלים וגם יותר עומס על רכיבים כמו צמיגים,שרשרת ועוד אבל זה תלוי בהרבה גורמים ויש מקרים יוצאים מהכלל.


    קטנועים קטנים יותר זולים מקאסטום ישן.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 07-06-2016 בשעה 10:17.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    דווקא בין הקרוזרים הצעירים, היוסנג, לפי ביקורות באינטרנט, הוא הפחות מומלץ משלושה, ונוטה לבעיות שונות ומשונות. לא ממש יודע מה יש לך נגד דיאלים/קיוואי (או תוצרת קוריאנית באופן כללי) אבל הביקורת ברשת מציינות אותם ככלים טובים, נוחים ואמינים. לשתיהם יש יבואניות שעושות מאמצים רבים כדי לגבות את הביקורות במעשים, מה שבטוח אי אפשר לומר על כמעט כל שאר היבואני דו''גים באשר הם.
    גילוי נאות, אני לא עובד באף יבואנית, או מקבל מהם טובות הנאה למיניהם (עם או בלי הרפייה).
    אני מתבסס על תחושת הבטן שלי מהניסיון שיצא לי לצבור בתיקונים של כלים X ו Y מחב' כאלה ומחב' כאלה ומרכבים של חב' כאלה וכאלה,לא מסקרים ברשת ולא מניסיון של אחזקה.
    זאת דעתי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    אחלה השוואה/סיכום אשמח מאוד אם תוכל להרחיב ולהוסיף עוד כלי או 2 לרשימת הקטנועים ומה דעתך עליהם
    א. דיאלים s3 (אגב היה לי אחד כזה לתקופה קצרה היה כלי מצוין אך לא היה לי אותו מספיק זמן כדי לחוות דעה על האחזקה ו הטיפולים שלו /תקלות וכו')
    ב.g-dink של קימקו אני יודע שאתה שונא את הכלי אבל הוא אלטרנטיבה טובה מאוד ולו רק בגלל המדרס הישר שלו ובכל זאת די פופולרי בארץ ועדיין קימקו אולי עדיף על ג'יו מקס?
    ג.אקסייטינג 250/300 אותו דבר כמו הג'י דינק? אם כן אז מה ההבדל בינהם?

    תודה
    גראנד דינק ישן מתפרק במבחן הזמן.
    אם תיקח אחד ישן ותחליף את כולו תקבל כלי חזק ושיחזיק עד שיתפרק שוב.
    אקסייטינג 300 אם אני לא טועה עושה שימוש במנוע של הדאון טאון 300 שזה כבר מנוע הרבה יותר מתקדם מהGD250 הישן (ויש מצב שגם החדש).
    המנוע המדובר עובד על מיסבי החלקה והוא 4 שסתומים בניגוד לישן.

    ג'וימקס עדיף על GD ישן בלי ספק.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    [QUOTE=Tribalmistyc2;50658]אני מתבסס על תחושת הבטן שלי מהניסיון שיצא לי לצבור בתיקונים של כלים X ו Y מחב' כאלה ומחב' כאלה ומרכבים של חב' כאלה וכאלה,לא מסקרים ברשת ולא מניסיון של אחזקה.
    זאת דעתי.



    ואני מתבסס מהחזקה של 8 חודשים בדיאלים המדובר (דייסטאר)
    ונסיעה של 6000 קילומטרים שלי ועוד 5000 של הבעלים הקודמים-
    לא מתפרק ולא נעלים!
    כלי קוריאני באיכות טובה וללא כל בעיה, תבדוק ברשת ותתפלא כמה תחושות בטן לא תמיד מדוייקות...(גם לא דעות קדומות)

    היו לי למעלה מעשרים כלים עד היום (קטנועים/אופנועים בדרגת
    A1/A2 ) אין לי ספק שהדיאלים הוא התמורה הכי טובה לכסף שקיבלתי עד היום -נקנה ממש בזול ושווה כל גרוש !

    בתור אחד שהחזיק גם יוסאנג אקילה לכמה חודשים-הדיאלים עולה עליו
    בכל פרמטר: נוחות/אמינות/שירות היבואן

    וגם אני לא עובד בסוכנות או יבואן של דו גלגלי.
    .ערן
    נערך לאחרונה על ידי eranb; 07-06-2016 בשעה 20:30.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי eranb צפיה בהודעה
    ואני מתבסס מהחזקה של 8 חודשים בדיאלים המדובר (דייסטאר)
    ונסיעה של 6000 קילומטרים שלי ועוד 5000 של הבעלים הקודמים-
    לא מתפרק ולא נעלים!.
    .ערן
    אוקיי.
    נדבר אחרי שתעשה 60,000.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    בשמחה.
    לא מאמין שאחזיק אותו כל כך הרבה כי ארצה לעלות בנפח, אבל באמת
    חושב שלצאת בהצהרות כמו "קיוואי ודיאלים מתחרים מי יתפרק ראשון"
    לא מתאים למשהו כמוך שיודע או דברים במכניקה של כלים (קראתי בעבר די הרבה פוסטים שלך ) ומבסס את זה על תחושת בטן.
    לא היה לי קיוואי ואני לא מכיר את האיכות ,כן פגשתי די הרבה חברה שיש והיה להם את הדיאלים ושמעתי רק תשבוחות עליו.
    ראוי לציין במיוחד את השירות המעולה שקיבלתי במוסך המרכזי שלהם (ע"י ביל ) בטיפולים ובהחלפת מד דלק שקצת זייף בקריאה .

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    115
    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    אחלה השוואה/סיכום אשמח מאוד אם תוכל להרחיב ולהוסיף עוד כלי או 2 לרשימת הקטנועים ומה דעתך עליהם
    א. דיאלים s3 (אגב היה לי אחד כזה לתקופה קצרה היה כלי מצוין אך לא היה לי אותו מספיק זמן כדי לחוות דעה על האחזקה ו הטיפולים שלו /תקלות וכו')
    פייר? כלי מעולה ואמין שלא תמיד זוכה להערכה שמגיעה לו.
    ממליץ לך לקחת אותו לנסיעת מבחן ולאשש את הדברים שלי, אתה עוד תודה לי.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי eranb צפיה בהודעה
    בשמחה.
    לא מאמין שאחזיק אותו כל כך הרבה כי ארצה לעלות בנפח, אבל באמת
    חושב שלצאת בהצהרות כמו "קיוואי ודיאלים מתחרים מי יתפרק ראשון"
    לא מתאים למשהו כמוך שיודע או דברים במכניקה של כלים (קראתי בעבר די הרבה פוסטים שלך ) ומבסס את זה על תחושת בטן.
    לא היה לי קיוואי ואני לא מכיר את האיכות ,כן פגשתי די הרבה חברה שיש והיה להם את הדיאלים ושמעתי רק תשבוחות עליו.
    ראוי לציין במיוחד את השירות המעולה שקיבלתי במוסך המרכזי שלהם (ע"י ביל ) בטיפולים ובהחלפת מד דלק שקצת זייף בקריאה .
    אוקיי,
    אני אטען שקניתי נעליים לפני שבוע ושהסוליה עדיין לא נקרעה מהבד של הנעל,אני אמליץ בחום לכולם על הנעליים המצוינות שאצלי כבר מזה תקופה משמעותית ושהן מאוד מאוד עמידות.
    זה נשמע מצחיק נכון?

    זה בדיוק כמו להגיד שכלי אמין אחרי שרכבת עליו כולה 11,000.

    אין לי חשק להיכנס לחפירות של מה תיקנתי ומה פירקתי,אבל במשפט אחד - אין מה להשוות בין תוצרת אירופאית לבין תוצרת קוריאנית\טאיוואנית.
    הייתי שמח להראות לך את ההבדלים בשחיקה של רכיבי "ליבה" בין תוצרת איטלקית\גרמנית\אנגלית לתוצרת קוריאנית בק"מ אמיתי - אחרי נגיד 50,000 ק"מ.
    מה שזול עולה ביוקר ופה הבעיה כל הצרכנים בישראל כולם מחפשים בזול אבל לא מסתכלים לטווח הרחוק,כי מה עושה הישראלי כשהוא לא רוצה להיכנס לתיקונים יקרים? הוא מוכר לישראלי הבא.

    הטאיוואנים והקוריאנים מומחים בכלים פשוטים - קטנועים קטנים,כשאין הרבה חלקים,ככה התקציב מספיק לגימור חזק של כל,בעצם של לרוב החלקים.
    קימקו היא דוגמה קלאסית - מובי ו DJ,קטנועי עבודה 50 ו 125 סמ"ק,כלים מצוינים לא מתים אף פעם.
    הדינק,הניו דינק והגראנק דינק קטנועיי מנהלים שמציעים מפרט יותר מפואר - מתפרקים אחרי 40,000.

    גם רכבי קיה היא דוגמה מצויינת לנקודה שלי.

    נ.ב.
    אין לי שום בעיה עם מה שאתה רושם בעניין האינטואציה,כבודה במקומה.
    הרבה תקלות שאיתרתי היו לפי תחושת הבטן שלי.

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    כן, כל הקקנועים עוברים את ה60K כאילו יצאו מהמפעל.
    חוץ מדיאלים.

    ואת זה כותב לכם בעל מקצוע מכובד פה, כן?

אשכולות דומים

  1. קטנוע ראשון xevo250 כמה שאלות
    על ידי hag911 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 19:27
  2. (כ"ע) שאלות לגבי מכירת קטנוע
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 17:00
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-01-2016, 22:31
  4. קטנוע או אופנוע למתחיל נסיעה של 30 ק"מ לכיוון
    על ידי ירוקA1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 17:43
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO