שתף אותנו בבקשה מנסיונך העשיר על מקלדות קוריאניות.
Trible,
שוב, לא ממש יודע מאיפה אתה מביא את המידע הזה לגבי רכבים קוריאנים. יש בבעלותי קיה CEED יד שניה שנקנה עם 30000 ק"מ ועכשיו עומד על 116000 ק"מ. למעט בעיה קוסמטית של דשבורד שהחליט להתנפח בגלל שהשמש הבאר שבעית לא לרוחו, והוחלף במסגרת האחריות (קיה הרכב היחידי שמציע 7 שנות אחריות!!!) ללא עלות, לא נתקלתי בשום בעיה. לעומת זאת הרכב שהיה לי לפניכן היה טויוטה קורולה, שמתהדר במוניטין אמין לכל הדעות, ולה מסתבר שיש בעיה מובנת שהחל מ 100000 ק"מ נורית המנוע נדלקת כל X זמן בגלל איזה באג/תקלה בממיר הקטליטי שנעלמת אחרי שמנתקים את המצבר וחוזרת בעצמה אחרי זמן מה. עכשיו נניח והיתה לי בעיה אחרת במנוע, שיותר דחופה מאיזה שטות בממיר הקטליטי (שלא משפיעה על פליטת ה CO בטסט) שהיתה מדליקה לי את נורית המנוע, לא הייתי יודע עליה כלום עד שהנוריות היו משתנות מכתום לאדום. אז נכון, פעם קיה היתה רכב פח, אבל המצב כבר לא כזה. אותו דבר לגבי יונדאי או שברולט (כבר מזמן לא רכב אמריקאי, אלא דייהו עם סמל אמריקאי). הבעיה היא שהציבור עדיין שבוי באיזו אמונה שרכבים קוריאנים הם פח זבל.
גם לגבי קטנועים (או אופנועים לצורך העניין) אני מאמין שהנושא הזה הוא עניין בעיקר של דעות קדומות. בפועל, מבין כל הסוכנויות שיצא לי לעבור דרכם לפני שקניתי את ה S3 שלי, אלבר היו הכי חביבים, והיו מוכנים לבוא לקראתי (מבחינת תשלומים, תוספות ויחס כללי) יותר מכל האחרים שנתנו לי תחושה שאני לא ממש מעניין אותם, ולכן אין סיבה להתייחס אלי בתור לקוח שמעוניין לקנות דו"גי. נוסיף לזה גם את היחס שמתקבל מהמוסך המרכזי של דיאלים. אני יכול לומר בפה מלא שכשיגיע השלב של להשתדרג לאופנוע כבד יותר (בהתאם לאישורה של הגיזברית, מקבלת ההחלטות והבוסית באופן כללי) המקומות הראשונים שאליהם אלך יהיו דיאלים וקיוואי (ששוב, לפי ביקורות ברשת, ביחד עם זה שהכלי שלהם מקבל תשבוחות, היבואנית מקבלת תשבוחות על היחס האנושי והמקצועי). מספיק רק לכתוב מטרו או עופר-אבניר כדי לראות את כמות המילים השליליות שמצטברות בדפי הגוגל, לעומת אלבר או סטאר ג'ט שמקבלות מילים חיוביות.
נערך לאחרונה על ידי moonshield; 08-06-2016 בשעה 11:52.
גבר, קניתי את האופנוע הזה ב-12,500 ש"ח (! ) . הוא משרת אותי
מעולה ומתאים לי בול לצרכים (אפילו נראה יפה רחמנא לצלן) ,אתה נכנס פה להשוואות עם הונדה ושאר מותגים (סתם בשביל הקוריוז-קניתי בעברי SH125 שהגיע עם ראש מנוע פגום והוחזר
לחברה אחרי חודשיים של תלאות, מבלי לפגוע במותג המדהים הזה).
לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלים בכמה עשרות אלפי שקלים,לא כולם מתענינים בצורת הקראנק או דגם מייסבי הקאמשפט...
כלים קוראנים /טייאוונים/סינים מיוצרים במליונים וכובשים הרבה מדינות-לאדם הממוצע זה מספיק די והותר.
מה שטוב לך לא בהכרח טוב לי וההיפך.
וקיה זו מכונית מצויינת (למרות שאין לי כזו ) על פי כל הדעות ומבחני הדרך .
הניסיון שלי עם הונדה מסתכם בבדיקה לפני קניה לדילן ובכיוון טימינג של civic - אין לי הרבה מה להגיד עליהם.
על קיה לעומת זאת יש מה,כי אני בעלים של קיה ולפני זה הייתי בעלים של אמריקאית,שהייתה אפילו יותר ישנה.
אני מביע את דעתי וכל אחד רשאי לקנות מה שעולה לרוחו,זה לא שייך לקשקוש שרשמת על המיסבים - גם חב' מוכחות משתמשות במיסבים,אז מה?
היו לי שני קטנועים של קימקו והייתי מרוצה מהם,היה לי גם קטנוע איטלקי ולא הייתי מרוצה ממנו אבל זו לא הנקודה.
הדיון הוא על איכות לטווח הארוך מה שכלי תחבורה מהמזרח לוקים בו בחסר.
אני מזהיר את הנוגעים בדבר...
אם ימשיכו המלחמות הגלויות והסמויות, אתן לכם רד-בול ואצמיח לכם כנפיים.
אזהרות, הערות, נקודות נוספות...לא ישלחו.