ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אוקיי,
אני אטען שקניתי נעליים לפני שבוע ושהסוליה עדיין לא נקרעה מהבד של הנעל,אני אמליץ בחום לכולם על הנעליים המצוינות שאצלי כבר מזה תקופה משמעותית ושהן מאוד מאוד עמידות.
זה נשמע מצחיק נכון?

זה בדיוק כמו להגיד שכלי אמין אחרי שרכבת עליו כולה 11,000.

אין לי חשק להיכנס לחפירות של מה תיקנתי ומה פירקתי,אבל במשפט אחד - אין מה להשוות בין תוצרת אירופאית לבין תוצרת קוריאנית\טאיוואנית.
הייתי שמח להראות לך את ההבדלים בשחיקה של רכיבי "ליבה" בין תוצרת איטלקית\גרמנית\אנגלית לתוצרת קוריאנית בק"מ אמיתי - אחרי נגיד 50,000 ק"מ.
מה שזול עולה ביוקר ופה הבעיה כל הצרכנים בישראל כולם מחפשים בזול אבל לא מסתכלים לטווח הרחוק,כי מה עושה הישראלי כשהוא לא רוצה להיכנס לתיקונים יקרים? הוא מוכר לישראלי הבא.

הטאיוואנים והקוריאנים מומחים בכלים פשוטים - קטנועים קטנים,כשאין הרבה חלקים,ככה התקציב מספיק לגימור חזק של כל,בעצם של לרוב החלקים.
קימקו היא דוגמה קלאסית - מובי ו DJ,קטנועי עבודה 50 ו 125 סמ"ק,כלים מצוינים לא מתים אף פעם.
הדינק,הניו דינק והגראנק דינק קטנועיי מנהלים שמציעים מפרט יותר מפואר - מתפרקים אחרי 40,000.

גם רכבי קיה היא דוגמה מצויינת לנקודה שלי.

נ.ב.
אין לי שום בעיה עם מה שאתה רושם בעניין האינטואציה,כבודה במקומה.
הרבה תקלות שאיתרתי היו לפי תחושת הבטן שלי.
גבר, קניתי את האופנוע הזה ב-12,500 ש"ח (! ) . הוא משרת אותי
מעולה ומתאים לי בול לצרכים (אפילו נראה יפה רחמנא לצלן) ,אתה נכנס פה להשוואות עם הונדה ושאר מותגים (סתם בשביל הקוריוז-קניתי בעברי SH125 שהגיע עם ראש מנוע פגום והוחזר
לחברה אחרי חודשיים של תלאות, מבלי לפגוע במותג המדהים הזה).

לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלים בכמה עשרות אלפי שקלים,לא כולם מתענינים בצורת הקראנק או דגם מייסבי הקאמשפט...
כלים קוראנים /טייאוונים/סינים מיוצרים במליונים וכובשים הרבה מדינות-לאדם הממוצע זה מספיק די והותר.
מה שטוב לך לא בהכרח טוב לי וההיפך.
וקיה זו מכונית מצויינת (למרות שאין לי כזו ) על פי כל הדעות ומבחני הדרך .