עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 36 מ 36

אשכול: קטנוע? אופנוע? כמה סמ"ק? המון שאלות ממתחיל!

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שתף אותנו בבקשה מנסיונך העשיר על מקלדות קוריאניות.

  2. #32
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי ohadifrach צפיה בהודעה
    פייר? כלי מעולה ואמין שלא תמיד זוכה להערכה שמגיעה לו.
    ממליץ לך לקחת אותו לנסיעת מבחן ולאשש את הדברים שלי, אתה עוד תודה לי.
    לא ביקשתי ממך להפסיק עם הפרסום הסמוי? קח שלושה ימים לנוח...



  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    Trible,
    שוב, לא ממש יודע מאיפה אתה מביא את המידע הזה לגבי רכבים קוריאנים. יש בבעלותי קיה CEED יד שניה שנקנה עם 30000 ק"מ ועכשיו עומד על 116000 ק"מ. למעט בעיה קוסמטית של דשבורד שהחליט להתנפח בגלל שהשמש הבאר שבעית לא לרוחו, והוחלף במסגרת האחריות (קיה הרכב היחידי שמציע 7 שנות אחריות!!!) ללא עלות, לא נתקלתי בשום בעיה. לעומת זאת הרכב שהיה לי לפניכן היה טויוטה קורולה, שמתהדר במוניטין אמין לכל הדעות, ולה מסתבר שיש בעיה מובנת שהחל מ 100000 ק"מ נורית המנוע נדלקת כל X זמן בגלל איזה באג/תקלה בממיר הקטליטי שנעלמת אחרי שמנתקים את המצבר וחוזרת בעצמה אחרי זמן מה. עכשיו נניח והיתה לי בעיה אחרת במנוע, שיותר דחופה מאיזה שטות בממיר הקטליטי (שלא משפיעה על פליטת ה CO בטסט) שהיתה מדליקה לי את נורית המנוע, לא הייתי יודע עליה כלום עד שהנוריות היו משתנות מכתום לאדום. אז נכון, פעם קיה היתה רכב פח, אבל המצב כבר לא כזה. אותו דבר לגבי יונדאי או שברולט (כבר מזמן לא רכב אמריקאי, אלא דייהו עם סמל אמריקאי). הבעיה היא שהציבור עדיין שבוי באיזו אמונה שרכבים קוריאנים הם פח זבל.
    גם לגבי קטנועים (או אופנועים לצורך העניין) אני מאמין שהנושא הזה הוא עניין בעיקר של דעות קדומות. בפועל, מבין כל הסוכנויות שיצא לי לעבור דרכם לפני שקניתי את ה S3 שלי, אלבר היו הכי חביבים, והיו מוכנים לבוא לקראתי (מבחינת תשלומים, תוספות ויחס כללי) יותר מכל האחרים שנתנו לי תחושה שאני לא ממש מעניין אותם, ולכן אין סיבה להתייחס אלי בתור לקוח שמעוניין לקנות דו"גי. נוסיף לזה גם את היחס שמתקבל מהמוסך המרכזי של דיאלים. אני יכול לומר בפה מלא שכשיגיע השלב של להשתדרג לאופנוע כבד יותר (בהתאם לאישורה של הגיזברית, מקבלת ההחלטות והבוסית באופן כללי) המקומות הראשונים שאליהם אלך יהיו דיאלים וקיוואי (ששוב, לפי ביקורות ברשת, ביחד עם זה שהכלי שלהם מקבל תשבוחות, היבואנית מקבלת תשבוחות על היחס האנושי והמקצועי). מספיק רק לכתוב מטרו או עופר-אבניר כדי לראות את כמות המילים השליליות שמצטברות בדפי הגוגל, לעומת אלבר או סטאר ג'ט שמקבלות מילים חיוביות.
    נערך לאחרונה על ידי moonshield; 08-06-2016 בשעה 11:52.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אוקיי,
    אני אטען שקניתי נעליים לפני שבוע ושהסוליה עדיין לא נקרעה מהבד של הנעל,אני אמליץ בחום לכולם על הנעליים המצוינות שאצלי כבר מזה תקופה משמעותית ושהן מאוד מאוד עמידות.
    זה נשמע מצחיק נכון?

    זה בדיוק כמו להגיד שכלי אמין אחרי שרכבת עליו כולה 11,000.

    אין לי חשק להיכנס לחפירות של מה תיקנתי ומה פירקתי,אבל במשפט אחד - אין מה להשוות בין תוצרת אירופאית לבין תוצרת קוריאנית\טאיוואנית.
    הייתי שמח להראות לך את ההבדלים בשחיקה של רכיבי "ליבה" בין תוצרת איטלקית\גרמנית\אנגלית לתוצרת קוריאנית בק"מ אמיתי - אחרי נגיד 50,000 ק"מ.
    מה שזול עולה ביוקר ופה הבעיה כל הצרכנים בישראל כולם מחפשים בזול אבל לא מסתכלים לטווח הרחוק,כי מה עושה הישראלי כשהוא לא רוצה להיכנס לתיקונים יקרים? הוא מוכר לישראלי הבא.

    הטאיוואנים והקוריאנים מומחים בכלים פשוטים - קטנועים קטנים,כשאין הרבה חלקים,ככה התקציב מספיק לגימור חזק של כל,בעצם של לרוב החלקים.
    קימקו היא דוגמה קלאסית - מובי ו DJ,קטנועי עבודה 50 ו 125 סמ"ק,כלים מצוינים לא מתים אף פעם.
    הדינק,הניו דינק והגראנק דינק קטנועיי מנהלים שמציעים מפרט יותר מפואר - מתפרקים אחרי 40,000.

    גם רכבי קיה היא דוגמה מצויינת לנקודה שלי.

    נ.ב.
    אין לי שום בעיה עם מה שאתה רושם בעניין האינטואציה,כבודה במקומה.
    הרבה תקלות שאיתרתי היו לפי תחושת הבטן שלי.
    גבר, קניתי את האופנוע הזה ב-12,500 ש"ח (! ) . הוא משרת אותי
    מעולה ומתאים לי בול לצרכים (אפילו נראה יפה רחמנא לצלן) ,אתה נכנס פה להשוואות עם הונדה ושאר מותגים (סתם בשביל הקוריוז-קניתי בעברי SH125 שהגיע עם ראש מנוע פגום והוחזר
    לחברה אחרי חודשיים של תלאות, מבלי לפגוע במותג המדהים הזה).

    לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלים בכמה עשרות אלפי שקלים,לא כולם מתענינים בצורת הקראנק או דגם מייסבי הקאמשפט...
    כלים קוראנים /טייאוונים/סינים מיוצרים במליונים וכובשים הרבה מדינות-לאדם הממוצע זה מספיק די והותר.
    מה שטוב לך לא בהכרח טוב לי וההיפך.
    וקיה זו מכונית מצויינת (למרות שאין לי כזו ) על פי כל הדעות ומבחני הדרך .

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הניסיון שלי עם הונדה מסתכם בבדיקה לפני קניה לדילן ובכיוון טימינג של civic - אין לי הרבה מה להגיד עליהם.

    על קיה לעומת זאת יש מה,כי אני בעלים של קיה ולפני זה הייתי בעלים של אמריקאית,שהייתה אפילו יותר ישנה.
    אני מביע את דעתי וכל אחד רשאי לקנות מה שעולה לרוחו,זה לא שייך לקשקוש שרשמת על המיסבים - גם חב' מוכחות משתמשות במיסבים,אז מה?

    היו לי שני קטנועים של קימקו והייתי מרוצה מהם,היה לי גם קטנוע איטלקי ולא הייתי מרוצה ממנו אבל זו לא הנקודה.
    הדיון הוא על איכות לטווח הארוך מה שכלי תחבורה מהמזרח לוקים בו בחסר.

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני מזהיר את הנוגעים בדבר...
    אם ימשיכו המלחמות הגלויות והסמויות, אתן לכם רד-בול ואצמיח לכם כנפיים.
    אזהרות, הערות, נקודות נוספות...לא ישלחו.

אשכולות דומים

  1. קטנוע ראשון xevo250 כמה שאלות
    על ידי hag911 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 19:27
  2. (כ"ע) שאלות לגבי מכירת קטנוע
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 17:00
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-01-2016, 22:31
  4. קטנוע או אופנוע למתחיל נסיעה של 30 ק"מ לכיוון
    על ידי ירוקA1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-08-2015, 17:43
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO