https://youtu.be/5AVOpNR2PIs
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
עוז אם הצלחתי להוכיח שהייתה עברה על איזה חוק/תקנה ומישהו שנפגע יוכל להפיק מזה תועלת את שלי עשיתי.
אם נצליח להביא לשינוי או חקיקה ( חוק לוקי נשמע טוב) אז בכלל זכיתי.
ואם לא נמשיך לשלם.
תכלס בוא נודה באמת הטימטום הוא שלנו הצרכנים שלא מתאגדים ופועלים יחד.
אבל זה כבר השטח שלך ומי כמוני יודע אילו יוזמות יפות יש לך.
אגב כמו שראית אתה והשושנים ועוד כמה את המלחמות שלי אני עושה לבד ( ומיילל מעל דפי הפורום) לפעמים מנצח לפעמים יוצא נפסד.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
https://youtu.be/5AVOpNR2PIs
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ניצחון שלך זה ההפסד שלנו, אבל העקביות שלך ראויה להערכה.
בינתיים מתנחם בהנחה (מניח שאתה שותף לה) שהסיכויים שלך להצליח הם נמוכים.
לא מעריץ של מטרו, אבל החתימה החדשה שלך קצת מפריעה לי בעין משתי סיבות:
1. אני רואה אותה הרבה.
2. היא משדרת מסכנות.
* ככל הנראה התשוקה שלך לנושא תדעך ככל שיחלוף הזמן, ועד אז אצטרך להתמודד עם העין.
אשמח לשמוע למה נצחון שלי זה הפסד שלכם.
לגבי מסכנות מבטיח לך שאני לא מסכן אבל תודה על הדאגה.
לקח לי זמן בחיים להבין שעצם ההתמדה היא סוג של הצלחה וגם אם נגלה שלא השגתי את המטרות.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מפני שהצלחת המהלך שלך היא על חשבון מבצעים כמו זה, ופה ההפסד שלנו.
לא כתבתי שאתה מסכן ואני מתנצל אם נפגעת, השימוש במילה נדפקתי בחתימה משול (אצלי) לאדם שמניף שלט ברחוב
על כמה אחרים עשו לו רע. משחרר קצת קיטור אבל לא משנה את המצב.
התמדה שלעצמה היא לא הצלחה. הצלחה תלויה בתוצאה.
באופן אמיתי ביותר, המנטליות הישראלית של "לא להיות פראייר" דופקת את האזרח,
עושה אותו פראייר בריבוע וגורמת לזה שידפקו אותו יותר ויותר.
אשמתו הבלעדית של מי שלא רוצה להיות פראייר!
בגלל הרוב...
גם אלו שמכירים בעובדה הזו, נדפקים. את כולם דופקים עד העצם.
גם את העשירים, אבל להם יש מספיק כסף, אז לא ממש אכפת להם.
אלו שממש, אבל ממש עשירים, הם אפילו מצליחים להתחמק מלהדפק...בזכות הכסף.
כדי לנצח במשהו, בכל משהו, בכל תחום...צריך לעבוד ולעבוד קשה.
יש דברים שהניצחון בהם הוא אישי ואו מגיע בתוך פרק זמן קצר יחסית,
יש דברים שהניצחון בהם הוא בטווח רחוק וצריך סבלנות להגיע אליו,
יש גם כאלו...שהם קולקטיביים ואפילו קולקטיביים ובעלי טווח רחוק...
כאלו, שלא מי שנלחם להשיגם יזכה לטעום את טעם הניצחון, אלא הבאים אחריו.
חוץ מהנצחונות בעלי הטווח הקצר, שהם גם המפוקפקים ביותר,
אלו שמשרים את האשליה הגדולה ביותר, אלו שמתפוגגים הכי מהר,
חוץ מהם...הישראלי המצוי לא מסוגל לשום דבר אחר.
זה מתחיל בדיאטות בזק, במבצעי בזק, בביטחון בזק וכהנה וכהנה.
ביום שהישראלי המצוי יקום ויעמוד על שלו, ישקיע במטרה, אפילו רחוקה,
יתמיד ויתעקש, יהיה מוכן לקבל שאת הניצחון יטעם אולי מישהו אחר,
שאת הסרט יגזור אולי מישהו אחריו, שמישהו אחר אולי יזכה לפירות עמלו...
ביום הזה יקרו שני דברים,
אחד, הוא יפסיק להיות פראייר.
שני, תבוא הגאולה.
אה...יש גם שלישי,
המשיח יבוא על Bimota Tesi 3D Race-Cafe בצבע לבן פנינה.
(רייס-קפה, שזה בערך כמו, נס קפה...אבל הרבה יותר טעים ונעים)
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 19-06-2016 בשעה 22:04.
לא נעלבתי זה בסדר אבל תודה על ההתנצלות.
אני מניף שלט עם עובדה של מה שקרה לי.
ואם נצליח להגיע לאוזן קשבת ומראש אופנוע ימכר עם סף רווחים של 10 אחוז ולא 25 אחו ( מספרים שזרקתי לא בדוקים) וכשיעשו מבצע חיסול אז יורידו 3 אחוז האם לא הגענו להישג ( כמובן שהסיכוי אפסי אבל נניח)
יתרה מזאת אם יבואן ידע שמתוקף חוק הגנת הצרכן הוא מוגבל בגובה המבצעים לכלי עד פרק זמן מסויים האם מראש לא יהיה כדאי לתמחר אחרת.
האמת שקיוותי שנציג של יבואן כל שהוא יבוא וייתן הסבר איך הדברים עובדים ( באופן גלוי ולא לספר שאנו הולכים לקראת הלקוח).
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אין כמוך קסד
שמח שאפשר לסמוך עליך.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תגיד, אתה רציני ?
לא לתת ליבואן אפשרות לתת הנחות? אתה בעצם גורם לקרטל בין היבואנים השונים.
לפקח על רווח ? איך בדיוק תעשה את זה ? כולל שכר הנהלה או לא?
אם היבואן שוכר את השטח שלו מחברה אחות, האם עלות השכירות היא נחשבת או לא? האם היא במחיר הוגן?
הדבר היחיד שהמדינה מפקחת עליו הוא מוצרי יסוד, וגם זה לא בהצלחה. ראה קרטל הלחם. מחיר החלב הקשיח למרות ירידה של תשומות בעולם. אתה באמת רוצה משק קומוניסטי שבו הכל מפוקח ?
בנוסף התנגדות להנחות והוזלות הן בניגוד גמור למדיניות שר האוצר. אז נכון אתה הפסדת, אבל כל שאר השוק הרוויח. ואם אתה קונה אופנוע כהשקעה כספית , אני חייב לציין שניהול ההשקעות שלך הוא גרוע ביותר. יש לא מעט השקעות אחרות טובות יותר.
ואם נקח דוגמא משוק אחר, אז האם תאסור על קבלן לתת הנחות או להוריד במחיר רק בגלל שמכר דירה אחת בבנין ?
Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
יכול להיות שאתה צודק ירון ונכון כלי רכב זה לא סוג של השקעה אבל לדעתי כן צריך להיות איזה שהוא סוג של וויסות או פיקוח.
בכל מקרה מה שיש לנו כרגע זה קרטל.
אני אשאל את השאלה לכמה זמן ההנחה תשאר?
עד תום המלאי ואז המחיר יעלה שוב?
בכל מקרה אני אחזור עם תשובות כשאקבל אותן - כי תכלס נראה שהרוב לא מסכים איתי ולא חושב שעשוי להיות שינוי, צריך להיות שינוי או יהיה אי פעם שינוי.
לכם טוב מצויין אני מסרב לקבל את הדברים במתכונת הזאת ורוצה לנסות לשנות
לסיום זה מזכיר לי ( נושא קצת אחר ) את הדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא שעות עבודה ומנוחה של נהגים מקצועיים ( אוטובוסים ומשאיות).
בוועדה ישבו אירגון המובילים ( בעלי חברות הובלה) אירגון המסיעים ( בעלי חברות אוטובוסים) כמובן אגד ודן (שכולם קיטרו בצדק מבחינתם על עלויות תיפעול ורווחיות).
אבל לא היה ולו נציג אחד של הנהגים כי להם אין אירגון וההסתדרות גם לא ממש סופרת אותם ( לפחות בחברות קטנות).
התוצאה - החוק מאפשר לנהג לעבוד עד 15 שעות בתנאי ש 3 שעות מתוכן הן הפסקה ( בחלוקה כזאת או אחרת) כעת לשאלה מי מסוגל לשהות באוטובוס כבוי בקיץ במכתש רמון?
והנהגים ממשיכים לקטר בלי רצון להתאגד או לפעול לשינוי.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חשבתי בזמן הרכיבה לעבודה
אני כיום עוסק בביקורת.
אני מתפרנס מחיפוש ליקויים כשאני ניגש ליחידה שנמצאו הליקויים אני אמור לקנוס אותה אבל בד בבד אני בא ומחפש פיתרון עם אותה יחידה על מנת שהדברים לא יחזרו על עצמם.
לבנתיים לכולם יש ביקורת אבל אף אחד לא מחפש פיתרון.
את המושג חזירות של יבואנים לא אני העלתי ובטח לא היבואנים אלא קהל הלקוחות.
את הקללות על הדואר המכס המיסים לא אני המצאתי זה קהל הלקוחות פה.
אבל לא נראה לי שמישהו פה חיפש פיתרון.
ההבדל בייני לבין מי שקיטר פה בעבר שאני מנסה לעשות משהו ( גם אם זה להלחם בתחנות רוח למרות שרובכם לא מסכימים עם זה)
אני מכבד את הדעות של כולכם מקווה שאתם מסוגלים לכבד את דעותיי שבכנות באות ממקום טוב.
אם לא זה גם בסדר אני רגיל הרי אנו לא עוסקים בהפרדות בריטניה מהאיחוד האירופי.
כאמור אני אנסה לעצור פה.
כשיהיו לי תובנות אני אניח אותן פה לטוב או לרע ( כל אחד לפי השקפתו).
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מה שאתה מציע הם מחירים בפיקוח ממשלתי, כמו על החלב, הלחם הלבן וכד'.
את מחירי השוק והמבצעים קובעים הלכה למעשה כוחות השוק החופשיים.
במידה והצלחת להוכיח שמדובר בקרטל או התאגדות בלתי חוקית, יש דרך חוקית להילחם בזה.
מעבר לזה הדרך להוריד מחירים היא התאגדות צרכנים אמתית כי רק לנו יש אינטרס משותף.
מחאת הקוטג' הצליחה להפחיד לזמן מה את היצרניות הגדולות לא כי לא קנו קוטג' אלה כי פגעו בתדמית
המפעל, אישית הפסקתי לקנות חלב סיני של תנובה ואני קונה רק של יטבתה בדרום, למה? אם אני כבר משלם
שהכסף שלי יחזור לקיבוץ ולא לאיזה סיני עשיר.
להונדה שני אופנועי CB 1100 שהובאו לארץ ואף אחד לא קנה כי התמחור הראשוני שלהם "בעייתי" גש עכשיו
לסוכנות ותראה איזה שפגאט יעשה המוכר...
בצרפת העלו את מחיר הלחם בכמה אגרות ופריז סערה כמה ימים עד שהממשלה הורידה מחיר, בארץ ימצמצו באדישות
ויבחנו למועמדות ל-"אח הגדול"....
במשך שנים נעשות פה עוולות בתחומי חיים ואיש לא עושה כלום, למה אתה סבור שמישהו ינקוף אצבע מול אחד מהכוחות
הכלכלים בשוק?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לוקיפלצת,
אם המבצע הוא מוגבל בזמן אז המחירים יעלו ואתה לא תנזק. אז אין בעיה. אם המבצע הוא לתמיד, אז כולם ירוויחו מהורדת יוקר המחיה.
וכמו מי שקנה ברמי לוי עופות ב100 שקל , יום לפני שיצא במבצע של עוף בשקל, הפסיד לכאורה הרבה יותר באחוזים. אבל מצד שני רמי לוי קיבל על זה פרס ישראל.
ולגבי הדוגמא עם הנהגים המקצועיים, כאן טובת הרוב דורשת הקטנת שעות העבודה, כי אז ינועו על הכביש נהגים עירניים יותר וזה בטוח לכל משתמשי הדרך. מי שסובל היא קבוצה קטנה, בעלי חברות ההסעה שישלמו יותר. בדיוק כמו בהנחות , מי שסובל זאת קבוצה קטנה שקנתה מעט לפני תחילת המבצע.
ושושנים, רק לידיעה, רוב הכסף על החלב הולך למשפחה שבמקור מנהריה, ולא לקיבוץ בדרום.
Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk