בוא׳נה ערו אני יודע איפה אתה גר
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
יותר נכון זרקת 15K בלי להקשיב![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בוא׳נה ערו אני יודע איפה אתה גר
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם אני, ואללה יש שם אוכל טוב....נלך?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
סבבה אני מזמין פאי לימון
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עדכונים:
נפגשתי עם חבר (עו"ד במשרד ממשלתי - לא אפרט כרגע מסיבות שונות) ושיטחתי בפניו את הסיפור.
הוא הסכים איתי כי יש כאן שוק מצומצם ועלויות שונות מהעולם כך שכול הורדה במחיר כלי חדש שעשויה להיות סבירה בעולם פה תהיה מורגשת הרבה יותר בשל העלויות הנלוות לאופנועים (וכלי רכב בכלל) בארץ ומהווה סוג של עוול כלפי הצרכנים.
הוא פסימי לגבי אם יש המשכיות למעט לחץ צרכני (שעל בסיס התגובות פה ברור לי שלא יקרה) אבל הוא יבדוק את הנושא ויתכן שאף יבוא איתי למשרד התעשייה והמסחר (בשל תפקידו יתחסו אליו אחרת ממני).
בגדול הוא הבהיר לי שאני נכנס פה לנישה מרובת אינטרסים כלכליים - שאולי יטיבו עם הצרכן אך לא המדינה ולא היבואנים ירצו (ואף אחד לא יודה שהם קיימים) לקדמם.
הוא ידאג להכווין אותי הלאה.
כמובן שאני יעדכן.
לוקי, מה מטרת הפגישה? כלומר- מה אתה מנסה להשיג?
פיצוי לאלה שכבר רכשו את הכלי? לגרום להם להעלות את המחיר בחזרה?
רוצה שמעכשיו מחירי האופנועים (וכל מוצר אחר שיש לו שוק יד שניה) יהיו קבועים ולא ישתנו אף פעם, כדי שהפריט ישמור על ערכו?
שיקבעו חוקים שאוסרים על מחיר לצנוח מתחת לרף מסויים בX השנים הראשונות?
כי כל אלה, איך שלא תסתכל על זה, יגרמו יותר נזק מתועלת לשוק החופשי. ואף אחד מהם לא ריאלי במיוחד.
או שאתה מצפה לתוצאות אחרות, שלא חשבתי עליהן?
שאלת שאלה שהיא נכונה - והתשובה מתחלקת לשלבים
הראשון מציאת תשובות לשאלות:
1. ידיעת החוק - מה הזכויות שלי ( שלנו למי שזה מעניין אותו ) כצרכן
2. האם ישנה ריגולציה כל שהיא על מחיר המחירון (כלל כלי הרכב) נקבעים שווי שימוש, אגרות רישוי, מחירי ביטוח ואני מניח עוד דברים שאנו לא חשבנו עליהם - חלקם משמשים למיסוי ואילו אחרים לפיצוי בעת תאונה/גנבה וכיוצא בזה מע"מ.
3. אנו לא נמצאים במקום בו ישנו יותר מיבואן אחד לימאהה כלומר אנו שבויים בידי יבואן אחד שלא רק שהוא בלעדי על מותג הוא גם מייבא עוד מותגים (אם ניקח כדוגמה את התנגדות המדינה לאחד את גולן עם סלקום - ) ומאחר ואנו די מבודדים פה לא ממש ניתן לקפוץ לירדן ולקנות אופנוע במחיר זול ( או שכן?).
ישנן עוד שאלות ובטוח שעל כל תשובה שאני אמצא או מוצא יצוצו עוד שאלות.
לגבי מטרות כרגע קצת קשה לי להציב לפני שאני מוצא תשובות לשאלות.
הקו המנחה כרגע הוא כן הגנה על הלקוחות ( לפרק זמן סביר) מפני גחמות של יבואן וייתכן איזו שהיא הגבלה על היבואנים ופיקוח על סף רווחים - אין לי כיוון ברור כרגע.
אגב כן יצרו איתי קשר מעט אנשים על עוולות של יבואנים ומתווכים שאיתם אני מניח לקהל יהיה יותר קל להזדהות מאשר עם מה שאני מחפש כרגע.
אני עובד לאט אבל בטוח - כשיהיו תובנות אוכל להציב מטרות קונקרטיות כרגע אני לומד ( בעיני מטרה נעלה לכשעצמה).
יותם - כסף במקרה שלי אני לא אראה - מחפש הגנה לפעם הבאה שארכוש אופנוע או רכב
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 19-06-2016 בשעה 15:32.
הגנה מפני מה?
מפני ירידת מחיר עצבנית בשל מבצע של מטרו.
לצערי אני מקבל את הרושם שפשוט השלמנו עם המצב הקיים או שרק לי כואב מזה.
לצערי קצת קשה לי כרגע להציג את התמונה כפי שאני רואה אותה ( אני אשב ואכתוב את זה בהמשך) ייתכן שיבינו אותי יתכן שיבינו ויאמרו שאני מבלבל את השכל ואולי יסכימו איתי.
שוב תנו לי זמן לברר ללמוד ואם יצאתי טמבל אני אכתוב זאת בעצמי.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
צא מזה. לא יקרה. אנשים אכלו לקרדה פי 2 יותר גדולה ממך (ועדיין אוכלים) בשוק המכוניות ראה למשל מבצעים כמו שהיה על האיביזה, או ניסאן.
אז צריך להשלים עם המצב?
זה משהו שטבוע בתרבות שלנו פה.
נראה שאנו פשוט מקבלים הכל וזורמים עם זה.
מחירי דיור ( רצו לשפר תקעו מיסוי לדירה שנייה כך שזוג בגיל 50 שקבר את ההורים ורוצה להשקיע כסף בדירה להשקעה ישלם מס ) האם נהייתה הוזלה?
מזכיר את השרשור על 4000₪ ליחידת דיור ואנו מקבלים זאת כך עם רכב,מים,ביטוח,סעד,מין,כלכלה.
כמו שאמרתי נלמד הכי גרוע החכמתי קצת.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אנחנו מקבלים את זה כי הדרך לשינוי היא לא להכריח את היבואן לא להוזיל באופן חד (WTF?) אלא לפתוח עוד יבואנים. היום ייבוא מקביל הוא אפשרי, למה אף אחד לא מרים את הכפפה?
שאלה טובה למה אף אחד לא מרים את הכפפה.
לדעתי התשובה היא שילוב של מיסוי דרקוני שלא מאפשר ללקוח מחיר סביר.
יבואנים חזקים ומבוססים שיתנו פייט עד שבירת היבואן החדש ואז יחזרו למחירים היקרים.
בירוקרטיה עצבנית ודורסת.
וכמובן גודל שוק מצומצם שמקשה על יבוא מקביל ( באופן סדיר) מה שהופך את היבואנים הקיימים לגוף בלעדי ( קרטל).
כמובן שזו התאוריה שלי ויבוא התורן שיקפוץ ויאמר שאני מזבל את השכל.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עכשיו רוצים להעלות את המס על זכיות (לוטו, טוטו וכו')
מ-25% ל-30%
ואת הפטור שיש ממסים עד 50,000 ש"ח להוריד ל- 5,000
זה לא ממש קשור, אבל אם יכולים למצוץ לאזרח את הדם בעודו בחיים וגם במותו...!
יעשו את זה בלי להניד עפעף.
בשורה התחתונה, לוקי, אם יכולים לזמבר יזמברו, גם בחסות החוק וגם מחוצה לו,
אתה נלחם בתחנות רוח. גם אם תוכיח נקודה ותוכיח עבירה על איזה חוק צרכני,
אף אחד לא יאכוף אותה, כמו שעשרות חוקים בסיסיים, תקנות וזכויות...
לא נאכפים ולא נשמרים.
מחוק "חינוך" חובה "חינם", זכויות מעוגנות של ניצולי שואה ועוד ועוד.
במדינה שגונבת כספי ציבור באופן גלוי - כמו הרשות לספורט מוטורי שקיימת כבר עשר שנים,
עד ביטוח לאומי, אוצר, ביטחון, בריאות ומשרדים אחרים...
אל תצפה שתצמח לך ישועה אם אתה תובע איזה יבואן שאין עליו פיקוח,
שהמדינה מעשירה את קופתה במאות אחוזים "בזכות" המכירות שלו,
שממלאת כיסה במזומני שקר על מיסי דלק מטורפים כשמחירי הנפט בתחתית החבית,
שלא מספקת שרותים בסיסיים למגזרים שכוחים, אבל מספרת את עשירי הצמרת.
זה יכול להיות אייטם נחמד, קוריוז, סקופקופון לאיזה מקומון...לא יותר מזה.