עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 38

אשכול: אחת ולתמיד - יש צורך לחמם את הקטנוע/אופנוע בבוקר?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    אמת, תודה ג'ק על הדיוק.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    וביתר דיוק:
    הנע את המכונה,שים קסדה בקלוואסה,שים כפפות נגד שמש,משקפי שמש או גשם וסע לדרכך.
    בזמן הזה המנוע יתאפס על עצמו.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לדעתי ולדעת הספר הטכני של האופנוע שלי לא צריך אבל צריך לנסוע מתון בהתחלה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    1. שורש השאלה - יש צורך כן או לא?
    2. למה? כמה זמן? דקה מספיק ואחר כך נסיעה התחלתית רגילה כדי לתת לו להגיע לטמפ' עבודה?
    3. עוד שאלה מעניינת - אם מניעים וישר נוסעים, ללא חימום מינימלי - האם יש נזק רציני/בלאי למערכת?
    העניין המרכזי זה השימון ולא החימום,אבל גם לחימום יש משמעות.
    במנוע קר אין שמן,ז"א,שמן יש רק שרובו ירד לאגן ולמערכת השימון לוקח מספר שניות "לסגור מעגל",מאותה סיבה כדאי להמתין כמה עשרות שניות,כשהסל"ד מתייצב ורק אז להתחיל בנסיעה (איטית בלי להעמיס על המנוע עד שיהיה באזור טמפ' עבודה).
    בעניין החימום - מנוע קר עובד על תערובת עשירה,פתיחת גז מיותרת מבזבזת דלק,מדללת את השמן בצילינדר ומזהמת את השמן באגן.
    בגלל שהבוכנה מתרחבת מהר מהצילינדר עומס יכול להפגיש ביניהם וגם ליצור נזק נוסף שנובע ממרווחים לא נכונים בגלל הפרשי טמפ' בין מכלולים כאלה ואחרים.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 14-07-2015 בשעה 22:57.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בעניין החימום - מנוע קר עובד על תערובת עשירה,.
    למה מנוע קר עובד על תערובת עשירה?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    למה מנוע קר עובד על תערובת עשירה?
    כי קשה יותר לאדות את הדלק כשהוא נפגש עם מתכת קרה ודרוש יותר דלק.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    מנוע שנוסע בצורה תדירה, ולא עומד תקופות ארוכות, השימון בו הוא כמעט מידי.
    לחץ שמן נבנה תוך פחות משניה (ראה נורת לחץ שמן בכלי שלך) וזרימת השמן במנוע תקינה תוך מספר סיבובים בודד. אין צורך "להביא" את השמן לאיזורים מרוחקים ,[/B] ישנו שסתום אל חזור שדואג שהשמן ישמר בהם.
    אני לא מבין אם להגיב בצורה מתלהמת גורם לך להרגיש יותר מבין אבל כן,קראתי את ההודעה שלך.
    נסה לזכור מה אתה רושם.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    לא מתלהם, פשוט לא מבין למה אתה מתפלפל על מנוע מרוקן משמן כאשר בפירוש ציינתי בתחילת ההודעה שלא מדובר בכזה.

    אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    לא מתלהם, פשוט לא מבין למה אתה מתפלפל על מנוע מרוקן משמן כאשר בפירוש ציינתי בתחילת ההודעה שלא מדובר בכזה.

    אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.
    מתגובתך הראשונה עד עכשיו אתה מגיב ודן איתנו בנושא בתקיפות והתלהמות. זה לא עושה לך יותר גדול ולא משכנע אף אחד שאתה צודק רק כי אתה "צועק" את זה.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    זה לא עושה לך יותר גדול
    ברור שכן, תנסה זה עובד. בישראל שומעים רק את זה שצועק, נבדק והוכח. אפילו מכונאים מדופלמים מתווכחים ככה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מנוע מרוקן משמן הכוונה למנוע שעמד לילה שלם.
    ציטטתי את מה שדיברתי עליו בהודעה מעליך.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מנוע מרוקן משמן הכוונה למנוע שעמד לילה שלם.
    חלילה, זה פשוט לא נכון. מנוע לא מתרוקן משמן מעמידה של לילה, מרבית המעברים מלאים בשמן. ישנו שסתום אל חזור ולעיתים אף יותר מאחד בדיוק למטרה הזו.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    חלילה, זה פשוט לא נכון. מנוע לא מתרוקן משמן מעמידה של לילה, מרבית המעברים מלאים בשמן. ישנו שסתום אל חזור ולעיתים אף יותר מאחד בדיוק למטרה הזו.
    אני לא יודע מה זה שסתום אל חזור,יכול להיות שאני לא מכיר או שאתה מבלבל בין שסתום by pass שלא שייך לעניין הזה.
    בכל אופן,גם אם אני לא מכיר זו לא מערכת סטנדרט במנועים - אישית עדיין לא נתקלתי בה,השמן יורד לאגן והמנוע מרוקן בהחלט.
    שמנים מודרניים מהונדסים להשאיר מעטפת דקה על החלקים בדיוק מהסיבה הזו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה

    אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.
    המנוע מוכן להתעורר,עד לעבודה יש עוד זמן.
    אם אתה חושב שמנוע שבו כבתה נורת לחץ שמן מוכן לעומס אתה טועה וכשאני אומר עומס אני אומר תחילת נסיעה,זה נכון שהמנוע לא ייתפגר מזה אבל זה בהחלט לא מומלץ אם אתה אוהב את הכלי שלך.
    זה דבר ידוע שרצוי לתת למנוע לקום "יקיצה טבעית" בגלל שזה אזור זמן רגיש מבחינת בלאי.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני לא יודע מה זה שסתום אל חזור,יכול להיות שאני לא מכיר או שאתה מבלבל בין שסתום by pass שלא שייך לעניין הזה.
    בכל אופן,גם אם אני לא מכיר זו לא מערכת סטנדרט במנועים - אישית עדיין לא נתקלתי בה,השמן יורד לאגן והמנוע מרוקן בהחלט.
    שמנים מודרניים מהונדסים להשאיר מעטפת דקה על החלקים בדיוק מהסיבה הזו.
    זה יכול להיות בפילטר, וזה לא BYPASS VALVE.
    http://www.freeasestudyguides.com/oi...-function.html

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    כולכם טועים. חובה לחמם את המנוע בתחילת הנסיעה אבל - את החימום יש לעשות בנסיעה.


    מ.ש.ל.

אשכולות דומים

  1. המלצות למכנס תרמי מחמם \ גטקעס
    על ידי Sniper434 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:11
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 15:01
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 14:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 10:56
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 11:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO