עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 38

אשכול: אחת ולתמיד - יש צורך לחמם את הקטנוע/אופנוע בבוקר?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    מנוע שנוסע בצורה תדירה, ולא עומד תקופות ארוכות, השימון בו הוא כמעט מידי.
    לחץ שמן נבנה תוך פחות משניה (ראה נורת לחץ שמן בכלי שלך) וזרימת השמן במנוע תקינה תוך מספר סיבובים בודד. אין צורך "להביא" את השמן לאיזורים מרוחקים, ישנו שסתום אל חזור שדואג שהשמן ישמר בהם.
    חיישן לחץ שמן לא מעיד שום דבר על מילוי המרווחים בשמן על מנוע מרוקן.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    למה מנוע קר עובד על תערובת עשירה?
    כי קשה יותר לאדות את הדלק כשהוא נפגש עם מתכת קרה ודרוש יותר דלק.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    חיישן לחץ שמן לא מעיד שום דבר על מילוי המרווחים בשמן על מנוע מרוקן.
    אמת, קראת את כל ההודעה או רק את השורה על החיישן?
    מה הקשר עכשיו מנוע מרוקן?

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    מנוע שנוסע בצורה תדירה, ולא עומד תקופות ארוכות, השימון בו הוא כמעט מידי.
    לחץ שמן נבנה תוך פחות משניה (ראה נורת לחץ שמן בכלי שלך) וזרימת השמן במנוע תקינה תוך מספר סיבובים בודד. אין צורך "להביא" את השמן לאיזורים מרוחקים ,[/B] ישנו שסתום אל חזור שדואג שהשמן ישמר בהם.
    אני לא מבין אם להגיב בצורה מתלהמת גורם לך להרגיש יותר מבין אבל כן,קראתי את ההודעה שלך.
    נסה לזכור מה אתה רושם.

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    לא מתלהם, פשוט לא מבין למה אתה מתפלפל על מנוע מרוקן משמן כאשר בפירוש ציינתי בתחילת ההודעה שלא מדובר בכזה.

    אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מנוע מרוקן משמן הכוונה למנוע שעמד לילה שלם.
    ציטטתי את מה שדיברתי עליו בהודעה מעליך.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מנוע מרוקן משמן הכוונה למנוע שעמד לילה שלם.
    חלילה, זה פשוט לא נכון. מנוע לא מתרוקן משמן מעמידה של לילה, מרבית המעברים מלאים בשמן. ישנו שסתום אל חזור ולעיתים אף יותר מאחד בדיוק למטרה הזו.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    חלילה, זה פשוט לא נכון. מנוע לא מתרוקן משמן מעמידה של לילה, מרבית המעברים מלאים בשמן. ישנו שסתום אל חזור ולעיתים אף יותר מאחד בדיוק למטרה הזו.
    אני לא יודע מה זה שסתום אל חזור,יכול להיות שאני לא מכיר או שאתה מבלבל בין שסתום by pass שלא שייך לעניין הזה.
    בכל אופן,גם אם אני לא מכיר זו לא מערכת סטנדרט במנועים - אישית עדיין לא נתקלתי בה,השמן יורד לאגן והמנוע מרוקן בהחלט.
    שמנים מודרניים מהונדסים להשאיר מעטפת דקה על החלקים בדיוק מהסיבה הזו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה

    אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.
    המנוע מוכן להתעורר,עד לעבודה יש עוד זמן.
    אם אתה חושב שמנוע שבו כבתה נורת לחץ שמן מוכן לעומס אתה טועה וכשאני אומר עומס אני אומר תחילת נסיעה,זה נכון שהמנוע לא ייתפגר מזה אבל זה בהחלט לא מומלץ אם אתה אוהב את הכלי שלך.
    זה דבר ידוע שרצוי לתת למנוע לקום "יקיצה טבעית" בגלל שזה אזור זמן רגיש מבחינת בלאי.

  9. #24
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    כולכם טועים. חובה לחמם את המנוע בתחילת הנסיעה אבל - את החימום יש לעשות בנסיעה.


    מ.ש.ל.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    לא מתלהם, פשוט לא מבין למה אתה מתפלפל על מנוע מרוקן משמן כאשר בפירוש ציינתי בתחילת ההודעה שלא מדובר בכזה.

    אז המנוע לא מרוקן, ההפך, כל (או לכל הפחות רוב) המעברים מלאים בשמן, תוך סיבובים בודדים מרגע מתן סטרטר יש לחץ שמן תקין, יש שמן בכל מקום והמנוע מוכן לעבודה.
    מתגובתך הראשונה עד עכשיו אתה מגיב ודן איתנו בנושא בתקיפות והתלהמות. זה לא עושה לך יותר גדול ולא משכנע אף אחד שאתה צודק רק כי אתה "צועק" את זה.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    43
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    זה לא עושה לך יותר גדול
    ברור שכן, תנסה זה עובד. בישראל שומעים רק את זה שצועק, נבדק והוכח. אפילו מכונאים מדופלמים מתווכחים ככה.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי beeaaver צפיה בהודעה
    ברור שכן, תנסה זה עובד. בישראל שומעים רק את זה שצועק, נבדק והוכח. אפילו מכונאים מדופלמים מתווכחים ככה.
    מה שתגיד חבר...

    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    על איזה אופנוע מדובר???
    כי לפי הניסיון המועט שלי,יש אופנועים שלוקח להם 2-3 דקות להתייצב על סל"ד עבודה ויש כאלה שבין רגע
    בכל אופנוע זה שונה,גם לגבי זמן הגעה לטמפרטורת עבודה.
    מדובר באופנוע שהכינוי שלי נקרא על שמו.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    הטייפון אצלי מניע צ'יק צ'ק ומתייצב תוך 15-30 שניות.
    האפריליה לעומתו מבקשת צ'וק פתוח עד הסוף,קיק אחד מניעה, עכשיו לחכות 10 שניות.
    סוגר צ'וק לחצי, מפמפם גז עוד חצי דקה בערך.
    סוגר צ'וק לגמרי והכלי יציב.
    2 דקות בערך עד שהאפריליה מתייצבת.
    שניהם 2 פעימות ואני יודע שחשוב לחמם טוב, במיוחד בימים קרים.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    הטייפון אצלי מניע צ'יק צ'ק ומתייצב תוך 15-30 שניות.
    האפריליה לעומתו מבקשת צ'וק פתוח עד הסוף,קיק אחד מניעה, עכשיו לחכות 10 שניות.
    סוגר צ'וק לחצי, מפמפם גז עוד חצי דקה בערך.
    סוגר צ'וק לגמרי והכלי יציב.
    2 דקות בערך עד שהאפריליה מתייצבת.
    שניהם 2 פעימות ואני יודע שחשוב לחמם טוב, במיוחד בימים קרים.
    אפריליה כמו גם הGS ז״ל שלי. חייב לפתוח צ׳וק ולתת לו דלק כדי לחמם אותו. אח״כ מוריד צ׳וק ומחכה שהסלד יתייצב על 1. אם לא הייתי פועל כך, המנוע היה קר ולא סוחב. נחנק.


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    מה שתגיד חבר...


    מדובר באופנוע שהכינוי שלי נקרא על שמו.
    כן הבנתי באיזה אופנוע מדובר אבל:
    בr צריך לפתוח צ'וק מלא,לחכות 20 שניות לסגור חצי צ'וק ולהשאיר פתוח לדקה ואז הוא מתייצב ואפשר להוריד צ'וק.
    בהארלי (ספורסטר 1200 ישן) פותחים צ'וק ברז דלק ושתי משיכות גז קלות,חצי סטרטר,עדר סוסים ואפשר לסגור צ'וק.
    ובxt600 לוקח 3 דקות עד להתייצבות מלאה.
    כולם מכוונים שעון.
    אז למה לכל אחד לוקח זמן שונה מהשני???
    אתה דיברת באופן כללי וזה לא דבר נכון לעשות בסוגיות שכאלו (כמו מה הצמיג הכי טוב{תלוי באופנוע})
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. המלצות למכנס תרמי מחמם \ גטקעס
    על ידי Sniper434 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:11
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 15:01
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 14:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-07-2015, 10:56
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 11:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO