עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון ... 34567 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 91

אשכול: MT07 - אני פשוט שונא אותו....

  1. #61
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    אני עם ג'ויירייד . הכי כיף ברמזור ובכל מקום . ג'וי זה ג'וי .

    אבל איך להכניס לניוטרל ?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    • סוג הקובץ: jpg 1.jpg‏ (45.3 קילובייט, 80 צפיות)
    נערך לאחרונה על ידי Agal; 20-09-2016 בשעה 22:11.

  2. #62
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי Agal צפיה בהודעה
    אני עם ג'ויירייד . הכי כיף ברמזור ובכל מקום . ג'וי זה ג'וי .

    אבל איך להכניס לניוטרל ?
    ועוד שאלה ... איזו רגל מומלץ להוריד ברמזור - רגל ימין או שמאל ? או שהכי בטוח את שתיהן ?

  3. #63
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    בטסט מכשילים אם מורידים את רגל ימין.
    לא יודע למה...

  4. #64
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    כי רגל ימין צריכה לכסות את הבלם האחורי
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  5. #65
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    והבלם הקדמי הוא מה בדיוק?

  6. #66
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    והבלם הקדמי הוא מה בדיוק?
    There are generally two independent brakes on a motorcycle, one set on the front wheel and one on the rear. However, some models have "linked brakes" whereby both can be applied at the same time using only one control.

    Front brakes are generally much more effective than rear brakes: roughly two thirds of stopping power comes from the front brake—mainly as a result of weight transfer being much more pronounced compared to longer or lower vehicles, because of the motorcycle's short wheelbase relative to its center of mass height. This can result in brake dive.

    Brakes can either be drum or disc based, with disc brakes being more common on large, modern or more expensive motorcycles for their far superior stopping power, particularly in wet conditions. There are many brake-performance-enhancing aftermarket parts available for most motorcycles, including brake pads of varying compounds and steel-braided brake lines.

    In 1981, BMW introduced an antilock braking system (ABS) on a motorcycle. Other manufacturers have since also adopted this technology. ABS is normally found on motorcycles of 500 cc or greater engine capacity, although it is available on motor scooters down to 49 cc.

  7. #67
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    והבלם הקדמי הוא מה בדיוק?
    טסטרים לא אוהבים לראות בלימה עם הקידמי
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  8. #68
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    טסטרים לא אוהבים לראות בלימה עם הקידמי
    מוזר כשעשיתי טסט הטסטר עמד לבדוק שכולם בולמים עם הקידמי מי שלא בלם לא יצא מהמגרש

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #69
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני מעדיף לפני רמזור להוריד משני לניטרל לפני העצירה, ואז לפני שמתחלף הרמזור לירוק לשלב לראשון.
    +1

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  10. #70
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    +1

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    למה לעזאזל אתם מתעסקים עם הניוטרל בכלל תוך כדי נסיעה?
    מה הבעיה להתקרב לרמזור על שני, להגיע לכמעט עצירה והוריד לראשון? ואז אם הוא בדיוק התחלף פשוט משחררים קלאץ' ונוסעים..

  11. #71
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    למה לעזאזל אתם מתעסקים עם הניוטרל בכלל תוך כדי נסיעה?
    מה הבעיה להתקרב לרמזור על שני, להגיע לכמעט עצירה והוריד לראשון? ואז אם הוא בדיוק התחלף פשוט משחררים קלאץ' ונוסעים..
    עם הג'ויירייד זה יותר קל ופשוט . ממליץ בחום . אני מרוצה

  12. #72
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    אני חייב לומר שזו הסיבה שבגללה אני יותר אוהב לנסוע בחורף מאשר בקיץ.
    הכלי לא מתחמם והביצועים טובים הרבה יותר. ובכלל זה עולם אחר כשקר ולא חם.

    אבל אני הייתי בגלגול הקודם דוב קוטב אז אין לי זכות..

  13. #73
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Agal צפיה בהודעה
    עם הג'ויירייד זה יותר קל ופשוט . ממליץ בחום . אני מרוצה
    אתה מציק
    אתה לא מועיל לדיון
    אתה ילד בראש
    כשתתבגר תוסיף לדיון, טוב חמוד? (: יופי

    נ.ב.
    תודה רבה לך על ההתעניינות וההערות המוסיפות.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  14. #74
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    עניין החימום קיים בכמה אופנועים ,לי אישית זה דיי הציק במיוחד ביום חם ,החום שנפלט לברכיים במקרה שלי ברכיבה על ה במוו gs800 ,אגב שלשום ביקרתי במטרו אשדוד וראיתי את הmt החדש ,נראה ממש טוב ....

  15. #75
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    צהוב זוהר?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. פתרון פשוט ליותר מדי שמן
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 19:38
  2. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 10:49
  3. אורך חיים של פלאג פשוט
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 09:22
  4. Arieelberg איך אני משיג אותו
    על ידי dvir.jehasi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 03:11
  5. נהגי הפח פשוט שונאים אותנו
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:21

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO