עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 91

אשכול: MT07 - אני פשוט שונא אותו....

  1. #46
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    ואוו פתרון מעניין.
    Strelok דלק לא איכותי... כמה זה עלול לפגוע במכלול המנוע? מאוד או סתם שחיקה מהירה?



    ואני לא אספר איזה אופנוע אני מנסה להביא, אחרי הבאתו אני אפרסם תמונות (אם הוא יצליח להגיע לכאן).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    תלוי אם הדלק באוקטן נמוך מידי ויש הצטה מוקדמת המנוע פשוט שובר את עצמו ודי מהר. אם זה סתם מהול במים אז לא נזק רציני מידי כל עוד יש חיישן חמצן שמפצה על זה בתערובת עשירה במקצת(מזריק יותר כמות אבל הדלק זהה )

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #47
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ניתוק חיישן החמצן גורם לבעיה אחרת של תערובת עשירה כשהפילטר אוויר נסתם או הדלק לא איכותי .
    למחשב אין דרך לדעת אם הכל תקין ולהתאים תערובת עדיף לשנות את היעד במחשב ההזרקה זה הפתרון הנכון

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    צודק, אם כי למעט מצבי קיצון (פילטר סתום, דלק גרוע ממש) זה אמור לעבוד אחלה.

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי mmaorc צפיה בהודעה
    צודק, אם כי למעט מצבי קיצון (פילטר סתום...
    תלוי במצערת.
    בגדול ה ECU לא מתחשב בחיישן כשאתה ב"קיק דאון",בפול ובמצבי תאוצה כאלה ואחרים,אבל כל עוד שאתה רוכב רגוע על מסנן סתום,אתה דווקא רוצה פידבק מהחיישן.

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תלוי במצערת.
    בגדול ה ECU לא מתחשב בחיישן כשאתה ב"קיק דאון",בפול ובמצבי תאוצה כאלה ואחרים,אבל כל עוד שאתה רוכב רגוע על מסנן סתום,אתה דווקא רוצה פידבק מהחיישן.
    עוד בבמוו 650 2002 המפות השתנו בכלל הטווח לפי הזמן במעגל סגור.
    זה נקרא fuel trim
    מאמין שגם לכאן אחרי 13 שנה זה הגיע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #50
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    עוד בבמוו 650 2002 המפות השתנו בכלל הטווח לפי הזמן במעגל סגור.
    זה נקרא fuel trim
    מאמין שגם לכאן אחרי 13 שנה זה הגיע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    להבנתי באופנועים פשוטים הלולאה הסגורה נועדה להפחית צריכת דלק (בסלד נמוך זה הכי קריטי- שכן נשארים בו זמן רב בשיוט בכביש מהיר) ולהפחית זיהום אוויר. אני מאמין שלולאה סגורה על פני כל טווח הסלד מייקר את התכנון והרכיבים, ולא באמת הכרחי באופנוע תקציב כזה.

  6. #51
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי mmaorc צפיה בהודעה
    להבנתי באופנועים פשוטים הלולאה הסגורה נועדה להפחית צריכת דלק (בסלד נמוך זה הכי קריטי- שכן נשארים בו זמן רב בשיוט בכביש מהיר) ולהפחית זיהום אוויר. אני מאמין שלולאה סגורה על פני כל טווח הסלד מייקר את התכנון והרכיבים, ולא באמת הכרחי באופנוע תקציב כזה.
    שוב בבמוו 650 התקציבי זה היה משנת 2000 מאמין שכבר קיים גם ביפנים הפשוטים. טכנית זה רק צריך מעבד חזק יותר שהיום זה זול

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #52
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לידע הכלל: כל מי שנוסע בצורה קצת ספורטיבית אוהב להכניס ל-N לפני הרמזור כי זה יותר נוח.
    תודה , החכמתי ...

  8. #53
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    הקלאצ שלו מסריח... לבל יתואר.

    לידע הכלל: כל מי שנוסע בצורה קצת ספורטיבית אוהב להכניס ל-N לפני הרמזור כי זה יותר נוח.


    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    אם אני רוכב לא בצורה ספורטיבית . הטיפ הזה יעבוד לי ?

  9. #54
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    בגדול אין שום סיבה להכניס לניוטרל אף פעם למעט מקרים מאוד חריגים.
    בטח שלא ברכיבה ספורטיבית או לא ספורטיבית וברמזור עדיף להימנע.
    עוד בחניה זה סבבה בכביש עדיף להיות מוכן לתזוזה תמיד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #55
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    בגדול אין שום סיבה להכניס לניוטרל אף פעם למעט מקרים מאוד חריגים.
    בטח שלא ברכיבה ספורטיבית או לא ספורטיבית וברמזור עדיף להימנע.
    עוד בחניה זה סבבה בכביש עדיף להיות מוכן לתזוזה תמיד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אז מי שספרוטיבי מומלץ להכניס לניוטרל לפני רמזור , ומי שלא ספורטיבי עדיף להמנע מניוטרל ?

  11. #56
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Agal צפיה בהודעה
    אז מי שספרוטיבי מומלץ להכניס לניוטרל לפני רמזור , ומי שלא ספורטיבי עדיף להמנע מניוטרל ?
    התחלנו?
    אין שום סיבה לניטרל לאף אחד ללא קשר לאופי רכיבה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני מעדיף לפני רמזור להוריד משני לניטרל לפני העצירה, ואז לפני שמתחלף הרמזור לירוק לשלב לראשון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #58
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ^+1

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
    Yamaha Tracer 9GT

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני רק אם רוצה לתת לידיים לנוח וקצת להתמתח - מעביר לניוטרל ברמזור אחרי עמידה. וגם זה בקושי - לפעמים הירוק מפתיע ועד שאתה מכניס לראשון וכו'

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני מעדיף לפני רמזור להוריד משני לניטרל לפני העצירה, ואז לפני שמתחלף הרמזור לירוק לשלב לראשון.

אשכולות דומים

  1. פתרון פשוט ליותר מדי שמן
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 19:38
  2. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 10:49
  3. אורך חיים של פלאג פשוט
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 09:22
  4. Arieelberg איך אני משיג אותו
    על ידי dvir.jehasi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 03:11
  5. נהגי הפח פשוט שונאים אותנו
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:21

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO