כל העסק במילאנו זה עבור אופנועים שנראה בעיקר באירופה.
בגלל התקנות האירופאיות.
בגלל זה זה רלוונטי לנו.
אם היינו מיישרים קו עם האמריקאים היה לנו טוב יותר...מישהו אמר klr650 2017?
 
			
			טנרה 250 יש מ2010..
ובנוגע להונדה 300 אדוונצ'ר יש את הxre300
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...re300%2010.htm
העניין הוא שניהם מיוצרים בעיקר למדינות אמריקה הדרומית.
 
			
			כל העסק במילאנו זה עבור אופנועים שנראה בעיקר באירופה.
בגלל התקנות האירופאיות.
בגלל זה זה רלוונטי לנו.
אם היינו מיישרים קו עם האמריקאים היה לנו טוב יותר...מישהו אמר klr650 2017?
 
			
			הונדה מציגה שני קוסנפטים מגניבים במיוחד:
אפריקה טווין בגרסת אנדורו ספורט דוחף את גבולות המעטפת של האפריקה טווין בשטח.
ה-CB1100 הוא אופנוע חמוד וקצת לפלפי ביומיום, אבל כשמוסיפים לו את צמד האותיות TR הוא הופך להיות פלאט טראקר עם עיצוב מוחצן ושומט לסתות.

 
			
			אחסון מובנה? עכשיו אני מבין למה אתה מצדד - לא ראית אינטגרה בחיים שלך. יש לו תא אכסון מתחת למושב שמספיק בדוחק לטאבלט. בלי קייס. ולגבי תנוחת הישיבה, זו של קטנוע נחותה בעיני. פחות שליטה, פחות חיבור, יותר כאב גב. מכנית הוא כלי מעולה עם עודף פשרות שלא באמת משרתו. שום מטרה רק שייראה כמו קטנוע.
 
			
			
תנוחת ישיבה כמעט זהה, השלדה זהה, המכלולים זהים.
תנוחת ישיבה על קטנוע נחותה לרכיבת מסלול. אתה לא צריך ״להרגיש״ את האופנוע ב-20 קמ״ש ברכיבה עירונית או כל 5 דקות בכל רמזור.
האינטגרה משלב יציבות של אופנוע עם ישיבה מרווחת ונוחה, עם אפשרות למתוח את הרגליים ולשנות תנוחה בזמן נסיעה.
בנוסף לכך, הרגליים שלך לא מתנגשות עם הרגליים של המורכבת שלך. כל זה עם מיגון רוח אפקטיבי, מיגון גשם סביר ונסיעה בשלוליות שלא מרטיבה אותך מהמותן ומטה.
אני אפילו לא אתחיל להכנס לעניין הבטיחותי של פיירינג שמגן לך על הרגליים.
יש פה פשוט מקרה שגרתי של גזענות אופנוענים שנפשם נפגעת ממראה של כלי שלא מעורר בהם זקפה בלתי נשלטת.
תנוחה דומה??? נסה להרים את התחת כשאתה עובר על איזה מפגע מע"צ על האינטגרה...
 
			
			לדעתי הצנועה -הונדה בדרך להגיע לחיה שמשלבת בן אופנוע לקטנוע.
האנטרגה הוא דור ראשון. .
הרבה יותר יתרונות מחסרונות.
רבותי זה לא שחור ולבן.
זה אנטגרה.
צ'או.
 
			
			אינטגרה הוא לא סקוטר סטנדרטי. בטח לא הדור השני X-ADV.
הגיר, העדר הורייטור, המתלים, השלדה.המיגון.
זה לא קטנוע, לא אופנוע. זה שילוב(אינטגרה)
לדעתי הצנועה זה לחשוב מחוץ לקופסא. ליצור מסוס וחמור סוג של פרד מודרני.
בלי קשר להתפעל מפיתוח הזירו ושאר החשמליים.
 
			
			לדעתי הצנועה ביותר הונדה היה ה״כוכבת״ של התערוכה הזאת, לפחות מבחינתי