עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 37

אשכול: עדכוני תערוכת מילאנו: הונדה!

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לדגם הראלי (המדליק מאוד, אני חייב לציין) חסר מנוע.
    בהקשר הזה, שתי שאלות לי למהנדסי הונדה: הראשונה - למה לא להשתמש במנוע של ה-CBR300? השניה - מה יעשו, כשימאהה יתעוררו, ויציאו טנרה 250 על הבסיס האיכותי והמוכח של ה-WRR?
    טנרה 250 יש מ2010..
    ובנוגע להונדה 300 אדוונצ'ר יש את הxre300

    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...re300%2010.htm
    העניין הוא שניהם מיוצרים בעיקר למדינות אמריקה הדרומית.

  2. #17
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כל העסק במילאנו זה עבור אופנועים שנראה בעיקר באירופה.
    בגלל התקנות האירופאיות.
    בגלל זה זה רלוונטי לנו.
    אם היינו מיישרים קו עם האמריקאים היה לנו טוב יותר...מישהו אמר klr650 2017?

  3. #18
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    "מנפץ את הבועה? "...
    הבועה הוא לא הונדה.
    הבועה נמצאת בכל אחד מאיתנו.
    האינטגרה ,X-ADV הם העתיד.
    אפשר להמשיך לגחך.
    אפשר לאהוב או לא.
    צ'או.
    שני האופנועים האלו לוקחים את נקודות התורפה של שני העולמות, אופנוע וקטנוע, ומשלבים אותם יחד. אין לזה שום תכלית ופה התכלית משרתת את הצורה ולא להיפך. ייתכן וזה העתיד אבל זה רק בגלל שהעולם שלנו רחוק מלהיות מושלם. האבולוציה יוצרת מוטציות לפעמים.

    אדיוס.



  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    320
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    שני האופנועים האלו לוקחים את נקודות התורפה של שני העולמות, אופנוע וקטנוע, ומשלבים אותם יחד. אין לזה שום תכלית ופה התכלית משרתת את הצורה ולא להיפך. ייתכן וזה העתיד אבל זה רק בגלל שהעולם שלנו רחוק מלהיות מושלם. האבולוציה יוצרת מוטציות לפעמים.

    אדיוס.
    אם אין תכלית, אז משהו שלא קיים משרת משהו קיים ?

    אתה מזכיר לי דיאלוג מסרט של אסטריקס ואובליסק:
    א: "אני כל כך רעב שאני מסוגל לאכול את הקיבה שלי"
    ב: " אם תאכל אותה אז איך תעכל אותה ??"
    נערך לאחרונה על ידי levil; 09-11-2016 בשעה 10:30.

  5. #20
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    הונדה מציגה שני קוסנפטים מגניבים במיוחד:

    אפריקה טווין בגרסת אנדורו ספורט דוחף את גבולות המעטפת של האפריקה טווין בשטח.

    ה-CB1100 הוא אופנוע חמוד וקצת לפלפי ביומיום, אבל כשמוסיפים לו את צמד האותיות TR הוא הופך להיות פלאט טראקר עם עיצוב מוחצן ושומט לסתות.





  6. #21
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
    אם אין תכלית, אז משהו שלא קיים משרת משהו קיים ?

    אתה מזכיר לי דיאלוג מסרט של אסטריקס ואובליסק:
    א: "אני כל כך רעב שאני מסוגל לאכול את הקיבה שלי"
    ב: " אם תאכל אותה אז איך תעכל אותה ??"
    מצחיק. הכוונה שלי הייתה שבניגוד לכלל הידוע בעיצוב form follows function כאן זה ההיפך: function follows form. ואני לא אגיד לך מה אתה מזכיר לי...



  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    שני האופנועים האלו לוקחים את נקודות התורפה של שני העולמות, אופנוע וקטנוע, ומשלבים אותם יחד. אין לזה שום תכלית ופה התכלית משרתת את הצורה ולא להיפך. ייתכן וזה העתיד אבל זה רק בגלל שהעולם שלנו רחוק מלהיות מושלם. האבולוציה יוצרת מוטציות לפעמים.

    אדיוס.
    אילו נק' תורפה יש בכלי גדול עם מצב ישיבה נוח, מלא מיגון רוח ועם בונוס של אחסון מובנה? אני לא רואה שום חסרונות מלבד מחירים ועלויות שונות, מבחינה מכנית מדובר בכלים מצויינים.
    נערך לאחרונה על ידי Yigal; 09-11-2016 בשעה 16:34.

  8. #23
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אילו נק' תורפה יש בכלי גדול עם מצב ישיבה נוח, מלא מיגון רוח ועם בונוס של אחסון מובנה? אני לא רואה שום חסרונות מלבד מחירים ועלויות שונות, מבחינה מכנית מדובר בכלים מצויינים.
    כלי גדול מנוע אנמי. יש סינגלים קטנים יותר וחזקים יותר.
    אז מטווין 700 אפשר היה לצפות למשהו כייפי.

  9. #24
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אילו נק' תורפה יש בכלי גדול עם מצב ישיבה נוח, מלא מיגון רוח ועם בונוס של אחסון מובנה? אני לא רואה שום חסרונות מלבד מחירים ועלויות שונות, מבחינה מכנית מדובר בכלים מצויינים.
    אחסון מובנה? עכשיו אני מבין למה אתה מצדד - לא ראית אינטגרה בחיים שלך. יש לו תא אכסון מתחת למושב שמספיק בדוחק לטאבלט. בלי קייס. ולגבי תנוחת הישיבה, זו של קטנוע נחותה בעיני. פחות שליטה, פחות חיבור, יותר כאב גב. מכנית הוא כלי מעולה עם עודף פשרות שלא באמת משרתו. שום מטרה רק שייראה כמו קטנוע.



  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    אחסון מובנה? עכשיו אני מבין למה אתה מצדד - לא ראית אינטגרה בחיים שלך. יש לו תא אכסון מתחת למושב שמספיק בדוחק לטאבלט. בלי קייס. ולגבי תנוחת הישיבה, זו של קטנוע נחותה בעיני. פחות שליטה, פחות חיבור, יותר כאב גב. מכנית הוא כלי מעולה עם עודף פשרות שלא באמת משרתו. שום מטרה רק שייראה כמו קטנוע.




    תנוחת ישיבה כמעט זהה, השלדה זהה, המכלולים זהים.
    תנוחת ישיבה על קטנוע נחותה לרכיבת מסלול. אתה לא צריך ״להרגיש״ את האופנוע ב-20 קמ״ש ברכיבה עירונית או כל 5 דקות בכל רמזור.
    האינטגרה משלב יציבות של אופנוע עם ישיבה מרווחת ונוחה, עם אפשרות למתוח את הרגליים ולשנות תנוחה בזמן נסיעה.
    בנוסף לכך, הרגליים שלך לא מתנגשות עם הרגליים של המורכבת שלך. כל זה עם מיגון רוח אפקטיבי, מיגון גשם סביר ונסיעה בשלוליות שלא מרטיבה אותך מהמותן ומטה.
    אני אפילו לא אתחיל להכנס לעניין הבטיחותי של פיירינג שמגן לך על הרגליים.

    יש פה פשוט מקרה שגרתי של גזענות אופנוענים שנפשם נפגעת ממראה של כלי שלא מעורר בהם זקפה בלתי נשלטת.

  11. #26
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    תנוחה דומה??? נסה להרים את התחת כשאתה עובר על איזה מפגע מע"צ על האינטגרה...



  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    לדעתי הצנועה -הונדה בדרך להגיע לחיה שמשלבת בן אופנוע לקטנוע.
    האנטרגה הוא דור ראשון. .
    הרבה יותר יתרונות מחסרונות.
    רבותי זה לא שחור ולבן.
    זה אנטגרה.
    צ'או.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    "מנפץ את הבועה? "...
    הבועה הוא לא הונדה.
    הבועה נמצאת בכל אחד מאיתנו.
    האינטגרה ,X-ADV הם העתיד.
    אפשר להמשיך לגחך.
    אפשר לאהוב או לא.
    צ'או.
    תגובה המשלבת הרבה יהירות ומעט נימוק נחשבת תגובה לא איכותית.

    להביא את הונדה או דגם קטנוע סטנדרטי כלשהו כסמל העתיד זה בהחלט משעשע כשאנחנו חיים בשוק עם אופנועים כמו ZERO. אולי בכל זאת נסה להסביר את עצמך?

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    אינטגרה הוא לא סקוטר סטנדרטי. בטח לא הדור השני X-ADV.
    הגיר, העדר הורייטור, המתלים, השלדה.המיגון.
    זה לא קטנוע, לא אופנוע. זה שילוב(אינטגרה)
    לדעתי הצנועה זה לחשוב מחוץ לקופסא. ליצור מסוס וחמור סוג של פרד מודרני.
    בלי קשר להתפעל מפיתוח הזירו ושאר החשמליים.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    לדעתי הצנועה ביותר הונדה היה ה״כוכבת״ של התערוכה הזאת, לפחות מבחינתי

אשכולות דומים

  1. עדכוני תערוכת מילאנו: דוקאטי!
    על ידי אסף זומר בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 07:37
  2. תערוכת מילאנו – מה צפוי לנו?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-11-2016, 01:44
  3. תערוכת קלן: עולם האופנועים בתקופת רנסנס!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-10-2016, 18:52
  4. הונדה אינובה
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 12:32
  5. עדכוני מחירים נוספים - ב.מ.וו, גאס גאס ויוסאנג
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 12:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO