עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: איך לעבור את הנסיעה האיטית בטסט?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מזל טוב! רכיבות בטוחות וזהירות!

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    18

    2-3 הבהרות קטנות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Skity צפיה בהודעה
    "
    ( פנימי) 1.בשום אופן לא לגעת בברקס הקדמי!, בעת בלימה באמצעות הבלם הקידמי נוצר לנו הרבה יותר לחץ על הבולמים הקדמיים, מה שמוציא אותנו משיווי משקל וגורם לנו בעצם לסטות מהקו הלבן ולהיגוי מיותר, ואפילו עוד יותר בעת הסיבוב.

    (פנימי) 2. לשבת על קדמת המושב (A1 + A), וגב זקוף! ראיתי המון אנשים שיושבים באמצע המושב, גב כפוף, פשוט "זרוקים" על האופנוע, התוצאה? חוסר בשיווי משקל שגורם לירידה מהקו הלבן, הורדת רגל, הפלת האופנוע כל שניה, וכו' וכו'. כשיושבים על קדמת המושב עם גב זקוף, יש לנו הרבה יותר שליטה על האופנוע והרבה יותר שיווי משקל

    (פנימי) 4. לפי דעתי להבין מכאנית איך קלאץ' עובד יעזור לכם המון להבין איך גם לשלוט עליו, אני קצת עייף בשביל להסביר כרגע, אך הרבה יותר קל להבין מסרטונים שיש ברחבי האינטרנט."
    אשמח ל2-3 הבהרות:
    ראשית, חשוב לי להבהיר שבבית הספר שבו אני לומד, כלל לא לימדו אותי על המנעות משימוש בברקס הקדמי... תודה!

    ישיבה בחלקו הקדמי של המושב - האם זוהי תנוחה שהיא פחות נוחה לגבוהים יותר?

    קלאץ' - אשמח לטיפים, כיוון ואני בכלל לא לומד על שימוש נכון בו, בלימודי הרכיבה...


    תודה!!!

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי CujoHasRabies צפיה בהודעה
    אשמח ל2-3 הבהרות:
    ראשית, חשוב לי להבהיר שבבית הספר שבו אני לומד, כלל לא לימדו אותי על המנעות משימוש בברקס הקדמי... תודה!

    ישיבה בחלקו הקדמי של המושב - האם זוהי תנוחה שהיא פחות נוחה לגבוהים יותר?

    קלאץ' - אשמח לטיפים, כיוון ואני בכלל לא לומד על שימוש נכון בו, בלימודי הרכיבה...


    תודה!!!
    לצערי בארץ הציפיות שלי מהמורים לא כ"כ גבוהות, בכל הרשיונות שהוצאתי (A2 A1 A) פשוט זרקו אותי על אופנוע ואמרו לי סע ולא שמעתי יותר מהמורים, זאת גם הסיבה שלקחתי את הזמן לכתוב את זה.

    ישיבה בחלקו הקדמי של המושב עלולה להיות פחות נוחה לגבוהים בגלל המיגון נגד נפילות שיש על האופנועים שנכנס בברך (קרה לי על הדיוק 200 הפצפון), או שאתה חווה אי נעימות מסיבה אחרת?

    לגבי השימוש בקלאץ', אתה צריך למצוא את האיזון הנכון בין הגז לקלאץ', לרוב מדובר בנגיעונת עדינה ביותר על המצערת (גז קבוע אבל ממש עדין) על מנת להשאיר את הסל"ד יציב שלא יכבה האופנוע וכל השאר זה משחק עם הקלאץ' על נקודת החיכוך, מרגיש שאתה צריך עוד קצת מהירות? לשחרר עוד טיפה את הקלאץ', מרגיש שאתה כבר מהיר מידיי? למשוך טיפה את הקלאץ', פחות משחק עם המצערת, לנסות להישאר כמה שיותר קבוע איתה בלי משחקים מיותרים ככה שהסל"ד לא ישתגע לך יותר מידיי וכל השאר זה נטו משחק עם הקלאץ'.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    18
    איזה טיפ מעולה... המשחק של הקלאץ' בלבד, עם גז קבוע: אולי ישמע טריוויאלי, אבל מה שלמדתי בשיעורי הנהיגה על הרכב בשנת 1998\9 נשכחו ממזמן - תודה!

    וכן, אי הנוחות מזויות הרכיבה הזו נובעת מברך שנוגן במיגון האופנוע/ זוית כף הרגל על הסטנד/ברקס אחורי.... במיוחד לאור הטיפ שלך של להמנע מעבודה עם ברקס קדמי

    אמח לכל טיפ שלך בנושא מעבר טסט או שיפור רכיבה!

    אגב, לשאר הגולשים: הנה סרטון די יעיל שמלמד על טעויות בזמן טסט... https://www.youtube.com/watch?v=D6xpfmxoLaI

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי CujoHasRabies צפיה בהודעה
    איזה טיפ מעולה... המשחק של הקלאץ' בלבד, עם גז קבוע: אולי ישמע טריוויאלי, אבל מה שלמדתי בשיעורי הנהיגה על הרכב בשנת 1998\9 נשכחו ממזמן - תודה!

    וכן, אי הנוחות מזויות הרכיבה הזו נובעת מברך שנוגן במיגון האופנוע/ זוית כף הרגל על הסטנד/ברקס אחורי.... במיוחד לאור הטיפ שלך של להמנע מעבודה עם ברקס קדמי

    אמח לכל טיפ שלך בנושא מעבר טסט או שיפור רכיבה!

    אגב, לשאר הגולשים: הנה סרטון די יעיל שמלמד על טעויות בזמן טסט... https://www.youtube.com/watch?v=D6xpfmxoLaI
    שמח שיכולתי לעזור.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    חשוב לי להדגיש שאולי לטסט ההמלצה להמנע מבלם קדמי מועילה (איזון, אמרתם?)

    בחיים שלאחרי קבלת הרשיון טוב תעשה אם תשתמש בבלם הקדמי כבלם העיקרי שלך ברכיבה.
    לא סתם הדיסק שם גדול יותר מאשר באחורי...
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    חשוב לי להדגיש שאולי לטסט ההמלצה להמנע מבלם קדמי מועילה (איזון, אמרתם?)

    בחיים שלאחרי קבלת הרשיון טוב תעשה אם תשתמש בבלם הקדמי כבלם העיקרי שלך ברכיבה.
    לא סתם הדיסק שם גדול יותר מאשר באחורי...
    בגלל זה הדגשתי שמדובר רק למבחן הפנימי.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    מה בגדול הבדל בין טסט A1 לA?

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    251
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    מה בגדול הבדל בין טסט A1 לA?
    בגדול, אין הבדל, אותם הטיפים תקפים, ואפילו רובם יותר תקפים לA כי רשמתי אותם לאחר שסיימתי עם רישיון הA שלי, פשוט מנוע עם יותר הספק מה שאומר להירגע יותר עם הגז.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    190
    מזל טוב. סע בזהירות

  11. #26
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    אני בולם רק עם האחורי ןמאט עם הקידמי
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    18
    עוד כמה רשמים שאני חושב שחשובים:

    במהלך הנסיעה האיטית, אני חושב שהחזקה קבועה של הקלאץ, בערך באמצע - תלוי אופנוע, במהירות 6-7 קמ"ש הכי נוחה לשליטה [יש שיעדיפו 5 קמ"ש]
    המטרה היא שיקח לנו כ30 שניות לעבור את המקטע הזה.

    לעשות פניות רחבות - גם ב8'יות וגם בנסיעה בעיר

    ב8'יות, לשבת מעט אחורה כדי להוריד את המשקל מהגלגל הקדמי, ולדחוק מעט את הישבן לצד הנגדי (היגוי הפוך) כלומר שבעת סיבוב ימינה, מעבירים את המשקל שמאלה

    בסללום - פניות עדינות ולא תנועות חדות של ההגה, להתחיל את הפניה בערך באמצע המרחק בין 2 הקונוסים

    במהלך השיעורים, בחלק של הנסיעה בעיר - עוד במהלך השיעורים אני ממליץ לשחק עם העברת הילוכים מרובה, למעלה/מטה, זאת כדי להיות מוכנים טוב יותר לעצירה פתאומית/בלתי מתוכננת.

    ושווה גם להעיף מבט על הסרטון הבא:
    https://www.youtube.com/watch?v=D6xpfmxoLaI
    רלוונטית יותר לחיפה, אבל הטיפים הכלליים נכונים.

    לאחר בדיקה: הורדת רגל ימין מותר בעת עצירה מוחלטת בלבד.

    בהצלחה לכולם!

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מובי מד דלק יורד ועולה באמצע הנסיעה
    על ידי מובי08 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2016, 11:35
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 13:43
  3. סבבה לפני הטסט, גרוע בטסט עצמו...למה זה קורה?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 11:31
  4. מפחד להיתקע בטסט
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 10:26
  5. ג'וירייד 200 - השפעת אופן הנסיעה על המנוע
    על ידי ktm690smc בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 16:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO