עוד מהדורה מיוחדת ואקסקלוסיבית מתוצרת אפריליה, והפעם ה־RSV4 X-GP, שייוצר ב־30 יחידות בלבד. כמובן עם שינויים רבים ביחס לגרסת המקור כמו מנוע שמספק 238 כ"ס לצד מכלולים ואווירודינמיקה מעולם ה־MotoGP.
בשנת 2019 חגגו באפריליה 10 שנים ל־RSV4R – סופרבייק הקצה שלהם – עם ה־RSV4X שיועד למסלול בלבד והוצג ב־10 יחידות בלבד. בשנת 2020 הוצג הטואונו V4X, ב־2022 ה־RSV4 XTrenta כגרסת מסלול מיוחדת אשר יוצרה ב־100 יחידות בלבד ונועדה להכיר תודה לזכייה באליפות הגרנד־פרי הראשונה שלהם בשנת 1992 (MotoGP כיום) עם אלכסנדרו גרמיני בקטגוריית ה־125 סמ"ק. האחרון שהוצג היה ה־RSV4 X Ex3ma כהומאז' למקס ביאג'י שזכה עם אפריליה באליפות העולם בשנת 1994 ושחזר זאת בשנתיים שלאחר מכן. המשותף לכולם הוא המחיר האסטרונומי, שמשקף את מכלולי הקצה ואת העובדה שמדובר על אופנוע לאספנים בלבד.

כעת מגיעה הגרסה החמישית, שחוגגת הפעם עשור של השתתפות בקטגוריה הבכירה ב־MotoGP. מנוע ה־V4 בנפח 1,099 סמ"ק עולה מ־220 ל־238 כ"ס ב־13,500 סל"ד ומספק מומנט של 13.27 קג"מ ב־11,000 ס"ד. כל זה בעזרת מכלולים מאופנועי המרוץ כמו העלאת יחס הדחיסה וכן מערכת פליטה מטיטניום וקרבון של SC-Project עם מפלטים כפולים וא־סימטריים. יש מסנן אוויר חדש ורדיאטורים משודרגים, מערכת ניהול מנוע מתקדמת של Magneti Marelli, מערכת הילוכים שונה ומותאמת למסלול עם ריר־סט ייחודי, ויש מצמד STM יבש. יש גם אביזרים נלווים כמו סטנד לגלגל האחורי, שטיח מיוחד וכיסוי לאופנוע.
יש כמובן את כל החומרים האקזוטיים שבנמצא, כמו קרבון וטיטניום, לצד אלקטרוניקה מקסימלית עם בקרות אחיזה הבלימה לפניות, בקרת ווילי, בקרת ABS, מצבי כוח שונים, מפות מנוע במצבים שונים שונים, בקרת בלימה, בקרת שיוט וקוויקשיפטר דו־כיווני. יש כאן גם את ה־Race Pack עם מודול GPS המאפשר לכייל את הבולמים האלקטרונים לכל נקודה במסלול וגם את הבקרות השונות. זה גם כולל בקרת זינוק, הגבלת מהירות בפיטס, תצוגת מסלול בלוח שעונים ועוד.
הבולמים הם מתוצרת אוהלינס – FKR מלפנים ו־TTX מאחור – כולל משכך ההיגוי. הבלמים מתוצרת ברמבו DP 330 ‘T Drive’ עם קליפרים GP4 MS ורפידות Z04. יש חישוקי מגנזיום עם צמיגי סליקס מתוצרת פירלי דיאבלו SBK – מלפנים SC-1 במידה 125/70 ומאחור SC-X במידה 200/65. המשקל המוצהר עומד על 165 ק"ג.
העיצוב נלקח היישר מאופנוע ה־GP, וכולל את כל הסנפירים, הספוילרים והכנפונים. כאמור, רק 30 יחידות יגיעו לייצור, עם מחיר שמתחיל ב־90 אלף אירו, לפני מיסים. אם רלוונטי, המחיר בישראל יחצה בקלות את קו החצי מיליון ויותר, וגם זה ברישוי אפור בלבד, ללא תקינת כביש.