תערוכת מילאנו 2025 כבר כיסתה את ההיפרמוטרד V2 החדש וגם את הדור החמישי של המונסטר V2 החדש. חוץ מזה סיפקו בדוקאטי מהדורות חדשות ומיוחדות לדגמים קיימים והצצה אל הדגמים הצפויים לשנת 2026 בתחום האדוונצ'ר, האנדורו והמוטוקרוס.
בין אם אתם מעריצים של מארק מארקז או פאקו באניינה, בדוקאטי מציגים שתי מהדורות מיוחדות עבור כל אחד מהאלופים, שמעוצב לפי סגנון הקסדה והחליפה של כל אחד מהם. הפלטפורמה היא הפניגאלה V2 S – אופנוע האימונים המועדף על שניהם – שמקבל גם חישוקי אלומיניום מכורסם, הקלים ב־1.5 מהגרסה הרגילה, משכך היגוי מתכוונן של אוהלינס, קליפ־אונים מיוחדים, משקף מרוצים גבוה יותר, וכמובן – את מספר הרוכב של כל אחד מהרוכבים.

בדוקאטי גם מציגים צבעים מיוחדים, בהשראת הדזמוסדיצ'י GP של קטגורית ה־MotoGP לצמד אופנועי הספורט הבכירים עם מנוע ה־V4, וצבע צהוב אייקוני ('Ducati Yellow') לצמד הפניגאלה והסטריטפייטר עם מנועי ה־V2.


פרט לכך, בדוקאטי הציגו בתערוכת מילאנו אבטיפוס של הדזרט X עם מנוע ה־V2 החדש. המנוע מוכר לנו מקשת הדגמים הארוכה שכבר משתמשת בו, עם 890 סמ"ק, עם 110 כ"ס, 9.5 קג"מ והרבה פחות משקל לעומת המנוע היוצא. העיצוב מאוד מזכיר את הדור הנוכחי, כאשר כל המכלולים והאלקטרוניקה ישמרו על המפרט הקיים עם כיולים ועדכוני גרסאות. בדוקאטי מציינים כי הדזרט X החדש יוצג רשמית בחודש פברואר ויגיע לישראל לקראת הקיץ הבא.

גם הדזמו 450 EDS (אנדורו) הוצג עם פרטים כלליים, כשהוא מתבסס בכבדות על אופנוע המוטוקרוס המאוד טכנולוגי, עם חישוק 18″ מאחור, מיכל דלק גדול יותר, כיולי בולמים שונים ומערכת תאורה. גם הוא יוצג במהלך שנה הבאה, יחד עם הדזמו 250 MX, שיכניס את דוקאטי אל עוד סגמנט ונפח חדשים.

FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז