דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: ה-CE 04 מתעדכן ל-2025
BMW-CE-04-2025-01

ב.מ.וו: ה-CE 04 מתעדכן ל-2025

בב.מ.וו מעדכנים מעט את הקטנוע החשמלי - ה-CE 04 - עם עוד צבעים לבחירה, שלוש גרסאות אבזור ועוד אביזרים אופציונליים

ה-CE 04 הוא הקטנוע החשמלי עם העיצוב הייחודי שנועד למשוך לקוחות אורבניים שרוכבים על־בסיס יומי למרחקים קצרים ומחפשים כלי מרשים ואופנתי בעיצוב מיוחד. לשנת 2025 הם יכולים לבחור בין צבעים נוספים ועוד אבזור.

את הקטנוע החשמלי של ב.מ.וו בחנו בשנת 2021, עת הוצג לעולם. הרבה משאבים הושקעו בבנייתו, ולכן אין הרבה שינויים בגרסה המעודכנת. מה שכן חדש לשנת 2025 הוא אפשרות הבחירה בין 3 גרסאות אבזור – בייסיק, אוונגארד ואקסקלוסיב, 3 צבעים חדשים ועוד אופציות בקטלוג האביזרים הענק כדוגמת רגלית אמצע וידיות מחוממות.

BMW-CE-04-2025-05

שאר הנתונים והמכלולים נשארים כמו שהם עם המנוע החשמלי מקורר הנוזל ונתוני הספק שיא של 31 קילוואט (42 כ"ס) המאפשרים תאוצת רמזור ל-50 קמ"ש ב-2.6 שניות. ההספק הקבוע, שמאפשר לשמור על חיי הסוללה, הוא 15 קילוואט (20 כ"ס), והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-120 קמ"ש. יש גם הילוך אחורי, כאשר לחיצת כפתור מאפשרת תנועה לאחור במהירות נמוכה.

קיבול מצבר הליתיום הוא 9.1kWh, אשר מאפשרים טווח רכיבה מוצהר של 130 ק"מ ברכיבה משולבת. יש גם גרסה מוחלשת של 21 קילוואט (28.5 כ"ס) עם טווח רכיבה של 100 ק"מ בין טעינה לטעינה. טעינת הסוללה בשקע רגיל (הספק טעינה מרבי 2.3KW) לוקחת 4 שעות ו-20 דקות, ועם מטען מהיר שנרכש (גרסת QC; הספק טעינה מרבי 6.9KW) בתוספת תשלום ניתן להשלים טעינה מלאה ב-1:40 ש', 1:05 ש' למצב של 80% מהקיבול המקסימלי, או 45 דקות מ-20% ל-100%.

ל-CE 04 שלדת צינורות עם מזלג קדמי בקוטר 35 מ"מ ומהלך של 110 מ"מ, זרוע אחורית חד-צידית ובולם אחורי הממוקם בצידו השמאלי של הקטנוע ומספק מהלך גלגל של 92 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,675 מ"מ ויש חישוקי 15″ ומשקל מוצהר של 231 ק"ג. ההינע הסופי מתבצע באמצעות רצועה, יש צמד דיסקים לבלימה מלפנים בקוטר 265 מ"מ ועוד דיסק יחיד מאחור, ויש בלם חניה שמופעל אוטומטית ברגע שרגלית הצד נפתחת.

בצד הבטיחות יש בקרת אחיזה ו-ABS – שניהם להטיה. יש שלושה מצבי רכיבה: אקו, גשם, כביש, וכן אופציה למצב דינמיק, המאפשר את ההאצות החזקות ביותר. בצד האלקטרוניקה ל-CE 04 יש מסך TFT מפוצל בגודל 10.25″, המאפשר הקרנת מערכת הניווט לצד נתוני מנוע ומהירות. המסך הוא פרי פיתוח של בוש, והוא מאפשר הקרנת מידע שונה בשני חלקי המסך דרך חיבור בלוטות' ואפליקציית MySpin, המאפשרת מצידה שידור אפליקציות ניווט, תקשורת ומוזיקה על-גבי מסך האופנוע. יש כמובן פנסי LED היקפיים, ובתוספת תשלום ניתן להוסיף פנסים אדפטיביים לפנייה ואופציה לתאורה שנדלקת לפני ואחרי הרכיבה. יש תא לאחסון קסדה בצד הכלי, וכן תא כפפות עם שקע USB להטענת טלפון סלולרי.

המחירים בישראל עומדים על כ-75 אלף ש"ח לגרסת האוונגארד ועוד 4,000 ש"ח לגרסה עם המטען המהיר. טרם נמסרו המחירים של דגמי 2025.

רכיבה ראשונה: ב.מ.וו CE 04 – החשמלי המודרני

צפו בווידאו – ב.מ.וו CE 04 במבחן:


BMW-CE-04-2025-04

BMW-CE-04-2025-06

BMW-CE-04-2025-10

BMW-CE-04-2025-09

BMW-CE-04-2025-08

BMW-CE-04-2025-07

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

701 Enduro 2026 and 701 Supermoto 2026

הוסקוורנה: 701 אנדורו וסופרמוטו חדשים ל־2026

לאחר עדכון דגמי המקור של ק.ט.מ, בהוסקוורנה מציגים בהתאם דגמים מעודכנים לצמד האופנועים מסדרת ה־701 ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן