לאחר עדכון דגמי המקור של ק.ט.מ, בהוסקוורנה מציגים בהתאם דגמים מעודכנים לצמד האופנועים מסדרת ה־701 – האנדורו והסופרמוטו – עם מנוע חזק יותר המותאם לתקנות הזיהום, עדכוני בולמים, הרבה יותר אלקטרוניקה וגרפיקה עדכנית.
בחודש שעבר זכו שתי גרסאות ה־LC4 690 של ק.ט.מ בעדכונים משמעותיים לשנת הדגם 2026. הגרסאות המקבילות מבית הוסקוורנה – ה־701 אנדורו וה־701 סופרמוטו – זוכות כעת לאותם העדכונים. הפלטפורמה המשותפת לצמד הכלים כמובן שנשארת זהה – כלומר שלדת מסבך משולשי פלדה, מנוע סינגל בנפח 690 סמ"ק, ומערכות בולמים של WP המותאמות לאנדורו ולסופרמוטו בהתאמה. גרסת האנדורו מגיעה עם חישוקי "21 ו־"18, צמיגים דו־שימושיים, ובולמים עם מהלך גלגל מוגדל של 265 מ"מ מלפנים (עלה מ־250 מ"מ בדגם היוצא) ו־250 מ"מ מאחור. המשקל עומד על 152 ק"ג. הסופרמוטו שוקל אותו הדבר, ומציע חישוקי טיובלס בקוטר "17 וצמיגים ספורטיביים לכביש, וכן בולמים ייעודיים לסופרמוטו ומערכת בלימה קדמית חזקה יותר עם קליפר רדיאלי..

לשנת 2026 המנוע מקבל התאמה מחויבת לתקנות זיהום האוויר יורו 5+. על הדרך יש עדכונים לתיבת האוויר, למערכת הפליטה ולמערכת הדלק. ההספק עולה מ־74 כ"ס ל־79 כ"ס, מה שהופך אותו שוב לסינגל החזק בעולם בייצור סדרתי, ומרווח הטיפולים עולה ל־15 אלף ק"מ (לעומת 10,000 ק"מ) להחלפת שמן ומסננים, כשבדיקת מרווח שסתומים מתבצעת בכל 30 אלף ק"מ. הבולמים בשני הדגמים זוכים לכיולים מחודשים.
מבחינת אלקטרוניקה יש צג TFT חדש בגודל 4.2″, שקע USB-C ופנסי LED היקפיים. ל־ABS בהטיה משנת 2023 מצטרפת מערכת בקרת אחיזה להטיה בעלת כמה מצבים, כולל מצב ראלי אופציונלי באנדורו ומצב סופרמוטו + בגרסת הכביש, שמשפיע גם על ה־ABS ועל הכניסה לפנייה במצב החלקה. שתי הגרסאות מקבלות גרפיקה עדכנית לשנת 2026 ופלסטיקה עמידה יותר.
ההוסקוורנה 701 אנדורו ו-701 סופרמוטו המעודכנים לשנת 2026 צפויים להגיע ארצה, כאשר מועד הגעה ומחירים עדכניים טרם פורסמו.