דף הבית / חדשות / הסוזוקי GSX-R1000R מקבל גרסת צבע מיוחדת
2020-suzuki-gsx-r1000r-motogp-livery-100th-anniversary-4

הסוזוקי GSX-R1000R מקבל גרסת צבע מיוחדת

גרסת הצבע המיוחדת של סוזוקי לציון 60 שנות מרוצים של אופנועי ה-MotoGP - הגיעה גם לג'יקסר הגדול

בסוזוקי חוגגים 60 שנים בקטגוריה הבכירה ביותר בעולם מרוצי האופנועים, ולכבוד זה עטו אופנועי קבוצת המרוצים צביעה מיוחדת ברוח גרסת המרוצים הראשונה; כעת מקבל את סכימת הצביעה גם דגם הכביש הספורטיבי הבכיר – ה-GSX-R1000R.

2020-suzuki-gsx-r1000r-motogp-livery-100th-anniversary-1

בסוזוקי נכנסו למרוצים עולמיים בשנת 1960, בתקופת מרוצי האי-מאן. ניצחונם הראשון הגיע בשנת 1962 עם Ernst Degner, שגם זכה באליפות ה-50 סמ"ק באותה השנה. לסוזוקי יש 6 אליפויות בקטגוריה הבכירה, החל מ-1976 ו-1977 עם בארי שין, 1981 עם מרקו לוקינלי, 1982 עם פרנקו אונצ'יני, 1993 עם קווין שוונץ ו-2000 עם קני רוברטס ג'וניור.

גרסת 2020 של הסוזוקי GSX-RR – אופנוע ה-MotoGP של סוזוקי – קיבלה את הצבע הכחול המוכר של סוזוקי מהעונות האחרונות בנוסף לצבע כסוף כדי לכבד את המסורת והשושלת של אופנועי המרוץ מהעבר.

כעת, גרסת 2020 של הג'יקסר הבכיר, ה-GSX-R1000R, מקבלת גם היא את סכימת הצביעה הזאת. הדגם החדש הוצג בשנת 2017 (ונבחן על-ידינו כמובן – קישור למבחן – כאן) ומספק ממנוע הליטר 200 כ"ס (185 כ"ס בגרסה ה'רגילה') ב-14,500 סל"ד. הוא מגיע עם מערכת מתלים מהשורה הראשונה, מערכת בקרת אחיזה הכוללת 10 מצבים, קוויקשיפטר לשני הכיוונים (קוויקשיפטר ואוטו-בליפר), ועוד רכיבי קצה היוצרים מכונת רכיבה משובחת. הדגם נשאר ללא שינוי גם לשנה הזאת.

רוכבי הקבוצה, אלכס רינס וחואן מיר רכבו על ה-GSX-R1000R הזאת רגע לפני שנעלו אותם בביתם:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_MT07TR_EU_VRSK_ACT_001_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טרייסר 7 – דור חדש

הדור החדש של הימאהה טרייסר 7 הגיע לישראל – עם מנוע מעודכן, שלדה חדשה, עוד אלקטרוניקה ועיצוב רענן; גרסת ה־Y-AMT האוטומטית תגיע בהמשך; מחיר ההשקה: 65 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן