דף הבית / חדשות / ווג מציגה שלושה דגמים מעניינים
VOGE RR660S_studio_06

ווג מציגה שלושה דגמים מעניינים

בווג מציגים בתערוכת מילאנו קטנוע אורבן־אדוונצ'ר חדש, אופנוע קאסטום עם מנוע וי־טווין, ואופנוע סופרספורט – כולם יגיעו לישראל

בווג ממשיכים להרחיב את ארסנל הדגמים והסגמנטים, ומציגים בתערוכת מילאנו 2025 את ה־SR450X – קטנוע אורבן־אדוונצ'ר עם 45 כ"ס, את ה־CU625 – אופנוע קאסטום עם מנוע וי־טווין, ואת ה־RR660S – אופנוע סופרספורט עם מנוע ארבעה צילינדרים ו־100 כ"ס.

ה־SR450X נכנס אל תוך סגמנט פורח ותחרותי, שמשלב אל תוך קטנועי כביש מוטיבים של קטנועי שטח – אורבן־אדוונצ'ר. ה־SR החדש מגיע עם מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח של 398 סמ"ק – כלומר מנוע חדש לגמרי לעומת ה־SR4 המוכר. ההספק המוצהר עומד על 43.5 כ"ס והמומנט על 4.4 קג"מ. שלדת הפלדה נתמכת בבולמי קאיאבה מתכווננים, חישוקי השפיצים מגיעים טיובלס (ללא פנימית) בקוטר 17″ מלפנים ו־14″ מאחור, עם צמיגי מקסיס.

גובה המושב עומד על 795 מ"מ, המשקל 220 ק"ג, ויש תא אחסון מתחת למושב לשתי קסדות וכן תא כפפות ננעל. מבחינת אבזור יש מגני ידיים ומיגון גוף, פנסי LED היקפיים וצג TFT. אין מידע לגבי אלקטרוניקה, אך נשער בוודאות שיש ABS מתנתק ובקרת אחיזה – כנדרש מהתקן האירופאי / ישראלי.

ווג SR400X
ווג SR450X

ה־CU625 הוא אופנוע הקאסטום / קרוזר / בובר הראשון של ווג עם מנוע וי־טווין מקורר נוזל בנפח של 578.2 סמ"ק, המספק 60 כ"ס וכ־6 קג"מ. יש שני מצבי ניהול מנוע ו־6 הילוכים. שלדת העריסה הכפולה מפלדה נתמכת עם מזלג קדמי הפוך וצמד בולמים מאחור. החישוקים בקוטר 16″ עם צמיגים במידות 130/90 מלפנים ו־150/80 מאחור.

גובה המושב עומד על 710 מ"מ נמוכים והמשקל המלא על 199 ק"ג. מבחינת אלקטרוניקה יש צג TFT עגול, פנסי LED היקפיים, בקרת שיוט, שקעי USB ובקרת לחץ אוויר בצמיגים.

ווג CU625
ווג CU625

ה־RR660S הוצג לצד גרסת 500 סמ"ק, שככל הנראה לא תגיע לארץ. המנוע בתצורת ארבעה צילינדרים לרוחב בנפח 662.8 סמ"ק, מפיק 99 כ"ס ב־11,500 סל"ד ו־6.5 קג"מ ב־10,000 סל"ד. למנוע שני מצבי ניהול, והוא מסוגל להגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש.

שלדת הפלדה מקבלת חיזוק עם זרוע אחורית מאלומיניום, כשהמזלג הקדמי והבולם האחורי בעלי יכולות כיול. הרגליות והכידון ניתנים לכיוון באופן פרטני. החישוקים בקוטר 17″ עם צמיגים במידות 120/70 מלפנים ו־180/55 מאחור. מיכל הדלק מכיל 15.5 ליטרים, והמשקל המלא עומד על 215 ק"ג. אביזרי הבטיחות כוללים גם בקרת בלימה ובקרת אחיזה בהטיה, יש בקרת זינוק וקוויקשיפטר.

שלושת הדגמים צפויים להגיע לישראל במהלך שנת 2026, כאשר מחירים טרם נקבעו. 

ווג RS660S
ווג RS660S

VOGE RR660S_studio_09

ווג SR450X
ווג SR450X
ווג CU625
ווג CU625

VOGE CU625_studio_09

 

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Adventure Pol Tarres

אליפות ישראל באדוונצ'ר חוזרת

ריידרס פור ריידרס והתאחדות הספורט המוטורי מכריזות על הקמתה של אליפות ישראל לאופנועי אדוונצ'ר בהפקה מקצועית מבעבר; הסבב הראשון ב־28.11 בחצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן