דף הבית / חדשות / חדש בארץ: ווג DS800X ראלי – אדוונצ'ר שטח
voge-rally800-(16)_optimized

חדש בארץ: ווג DS800X ראלי – אדוונצ'ר שטח

ה־DS800X ראלי החדש של ווג מגיע לישראל – אדוונצ'ר חדש קרבי לשטח עם חישוקי "21 ו־"18 ובולמים ארוכי מהלך, מנוע טווין עם 95 כ"ס, מיכל דלק גדול וחבילת אלקטרוניקה מקיפה; המחיר: 60 אלף ש"ח

מוטו 24, יבואנית אופנועי ווג לישראל, מודיעה על הגעתו לארץ של ה־DS800X ראלי החדש.

ווג DS800X ראלי
ווג DS800X ראלי

ה־DS800X ראלי הוא אופנוע חדש לגמרי מבית ווג, והוא מיועד לספק יותר יכולות שטח מאשר ה־DS900X שהכרנו בישראל. נתחיל עם מנוע הטווין המקבילי החדש מבית לונסין (בעלי הבית של ווג) בנפח 798 סמ"ק עם 95 כ"ס ב־9,000 סל"ד ו־8.25 קג"מ ב־6,500 סל"ד. למנוע גל־זיזים עילי כפול וזווית בת 270° בין פיני גל הארכובה, ויש גם קלאץ' מחליק.

הבולמים של קאיאבה מאפשרים כיול וכוללים מהלך גלגל של 200 מ"מ מלפנים ו־190 מ"מ מאחור. מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ וגובה המושב על 850 מ"מ בתצורה הסטנדרטית. החישוקים הם במידות שטח, כלומר 21″ ו־18″, עם צמיגי פירלי סקורפיון ראלי STR. הבלמים מתוצרת ניסין. מיכל הדלק מכיל 24 ליטרים של נוזל ומעמיד את נתון המשקל המלא על 213 ק"ג.

מערכות האלקטרוניקה והבקרות כוללות ABS ובקרת אחיזה הניתנות לניתוק, שני מצבי ניהול מנוע, מסך TFT בגודל 7″ עם קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית, פנסי LED היקפיים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים. מבחינת האבזור יש רגלית אמצע, פנסי ערפל ומיגונים מקוריים.

היבואן גם מפרסם את מחירי הטיפולים:

טיפול 1,000 ק"מ (הרצה) – 700 ש"ח
טיפול 6,000 ק"מ (קטן) – 800 ש"ח
טיפול 12,000 ק"מ (קטן) – 800 ש"ח
טיפול 18,000 ק"מ (קטן) – 800 ש"ח
טיפול 24,000 ק"מ (גדול) – 1,390 ש"ח

מחירו של הווג DS800X ראלי נקבע על 59,900 ש"ח.

voge-rally800-(13)_optimized

voge-rally800-(20)_optimized_optimized

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Honda CB750K2 72

נוסטלגיה: הונדה CB750 FOUR – אבו ארבע

ה־CB750 FOUR של הונדה הוצג בשנת 1969 והיה הראשון בהרבה דברים, כולל הראשון שהוגדר כסופרבייק; אחד האופנועים החשובים ביותר בהיסטוריה הדו־גלגלית

תגובה אחת

  1. Avatar

    הבולמים לא באמת ארוכי מהלך , מרווח הגחון 220 בעייתי לשטח שהוא יותר משבילים , מרווח טיפולים כל 6,000

    נראה יותר מכוון כביש משטח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן