דף הבית / חדשות / חדש בארץ: ימאהה טנרה 700 ראלי 2025
2025_YAM_XTZ700SPR_EU_SYB_STA_006_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טנרה 700 ראלי 2025

הימאהה טנרה 700 המעודכן של 2025 כבר הגיע ארצה, וכעת מגיעה גרסת הראלי הקרבית לשטח עם הבולמים ארוכי המהלך, מושב גבוה ועוד תוספות; המחיר: 84 אלף ש"ח

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי וקטנועי ימאהה לישראל, מודיעה על הגעתו ארצה של הטנרה 700 בגרסת ראלי המעודכנת לשנת 2025.

הימאהה טנרה 700 הוצג לראשונה כדגם 2019, ומיד הפך לסיפור הצלחה בארץ ובעולם. לשנת 2025 הוא זוכה לרענון מסיבי הכולל את עדכון מנוע ה־CP2 לעמידה בתקנות יורו 5+, עם שמירה על נתוני ההספק העומדים על 74 כ"ס ו־7 קג"מ. לראשונה בטנרה יש מצערות חשמליות ושני מצבי רכיבה: אקספלורר לשיוט נינוח וספורט עם תגובת מצערת חזקה יותר. הטנרה 2025 כולל מערכת בקרת אחיזה (TCS) לכביש, ומערכת ABS עם שלושה מצבים – ABS לשני הגלגלים, רק קדמי, ומצב ללא ABS כלל, לרכיבת שטח ללא בקרות. יש עיצוב חזית מחודש הכולל 4 יחידות תאורת LED ומשקף רוח מוגדל. מיכל הדלק בנפח 16 ליטרים (ועדיין מאלומיניום) עוצב מחדש והוסט קדימה ולמטה לטובת הנמכת מרכז הכובד והעברת משקל קדימה. חיפויי הצד עודכנו ואמורים לספק אחיזה טובה ונוחה יותר.

לצד הגרסה הרגילה – עליה רכבנו בהשקה המקומית – מגיעה לישראל גרסת הראלי שתופסת את מקומה של גרסת האקסטרים הקודמת. לזו מהלכי גלגל ארוכים יותר ב־20 מ"מ ביחס לטנרה המקורי, כשמהלך הגלגל מלפנים עומד על 230 מ"מ ומאחור 220 מ"מ. הבולמים מתכווננים במלואם בשני הצדדים, כאשר הפרונט מצופה בציפוי המפחית חיכוך, ובשני הצדדים יש הידראוליקה איכותית יותר מאשר במקור. הבולמים הארוכים יותר מעלים את מרווח הגחון ל־255 מ"מ. גרסה זו מגיעה עם מושב ראלי ייעודי בעל שכבת ריפוד משודרגת ומבנה המאפשר שליטה גבוהה יותר בזמן עמידה, מגני מנוע מאלומיניום בעובי 4 מ"מ, רגליות טיטניום, כנף קדמית מוגבהת, חישוקים מוזהבים וצבע ייחודי בהשראת דגמי הדקאר של ימאהה משנות ה־80.

מחירו של הימאהה טנרה 700 ראלי מוסיף 9,000 ש"ח על הגרסה הרגילה ועומד על 83,985 ש"ח.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

701 Enduro 2026 and 701 Supermoto 2026

הוסקוורנה: 701 אנדורו וסופרמוטו חדשים ל־2026

לאחר עדכון דגמי המקור של ק.ט.מ, בהוסקוורנה מציגים בהתאם דגמים מעודכנים לצמד האופנועים מסדרת ה־701 ...

תגובה אחת

  1. Avatar

    רק כשהאופנוע כל כך גבוה הורדת מרכז הכובד המינורית לטעמי לעומת הדם היוצא מתקזזת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן