חברת ה.מ מוטורס, יבואנית אופנועי קוב (KOVE) לישראל, מודיעה על הגעתה של גרסת השטח במשפחת האדוונצ'ר – ה־800X ראלי.
לאחרונה בחנו את הקוב 800X פרו, אשר נכנס לתוך קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר הפופולרית והחשובה בה בולט הימאהה טנרה 700. ציינו כי בתוך הקטגוריה בחרו בקוב ללכת לכיוון האדוונצ'ר־שטח, כלומר חישוקי "21 ו־"18 ומתלים ארוכי מהלך. אבל גם בתוך תת־הקטגוריה הזאת בחרו בקוב ללכת לקצה המנעד ולהתמקד בצד הקרבי, כלומר בלי פינוקים – קודם כל יכולות שטח רציניות, ורק אז כביש. ואכן זה המצב, שכן גרסת הפרו מכוונת שטח עם המשקל המלא שמוצהר על 185 ק"ג ומערכת הבולמים הקשוחה של קאיאבה, שמגיעה עם מזלג הפוך בשרני בקוטר 48 מ"מ המציע כיוונים מלאים ובולם אחורי איכותי. בשני הצדדים מהלך הגלגל מספק 240 מ"מ מכובדים, כשמרווח הגחון מתנשא ל־275 מ"מ.

אבל בקוב מציעים גרסה נוספת, אשר לוקחת את הפלטפורמה עוד יותר לכיוון יכולות השטח ועדיין משמרת את האפשרות להתנייד בכביש. גרסת הראלי שוקלת 9 ק"ג פחות, ומגיעה עם מזלג קדמי מסוג קארטרידג' סגור בקוטר 49 מ"מ עם כיוונים מלאים, כמו גם הבולם האחורי. מהלך הגלגל עומד על 270 מ"מ מלפנים ו־240 מ"מ מאחור. מרווח הגחון עולה ל־293 מ"מ (לעומת 275 מ"מ), גובה המושב ל־890 מ"מ (875 מ"מ בפרו), החישוקים הם מסוג פנימיות ולא טיובלס, כשהחישוק הקדמי כולל דיסק יחיד בקוטר 310 מ"מ (לעומת שני דיסקים בפרו) יש כנף קדמית גבוהה, זווית היגוי חדה יותר (32° לעומת 35° בפרו) ומידת צמיג אחורי של 140/80 (לעומת 150/70). אין רגליות מורכב, והמשולשים מיוצרים בשיטת כרסום CNC.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 799 סמ"ק זהה בשני הדגמים, עם הספק של 95 כ"ס ב־9,000 סל"ד, ומומנט של 8.15 קג"מ ב־7,500 סל"ד. האלקטרוניקה כמעט זהה עם 2 מצבי רכיבה, מערכת ABS עם ניתוק אחורי או מלא, מסך TFT בגודל "7 ופנסי LED. בקרת אחיזה לא קיימת בגרסת הראלי.