דף הבית / חדשות / טריומף: גרסה חדשה לטייגר 1200 ב-2021
Triumph-Tiger-1200-Erlkoenig-169FullWidth-239c9174-1666873

טריומף: גרסה חדשה לטייגר 1200 ב-2021

גרסה חדשה לאדוונצ'ר הגדול של טריומף - הטייגר 1200 - נתפסה בעדשת המצלמה בעת מבחנים

טריומף 'נתפסו' בוחנים גרסה חדשה לגמרי של האדוונצ'ר הגדול שלהם – הטייגר 1200.

מספר שבועות לאחר שטריומף הציגו שתי גרסאות מיוחדות לטייגר 1200 הנוכחי – גרסת האלפין (Alpine) וגרסת המדבר (Desert) – 'נתפס' הדגם החדש לשנת 2021 לאדוונצ'ר הגדול (אם כי ברור שמדובר על תמונות שמודלפות על-ידי יחסי הציבור של טריומף עצמם, לאור העובדה שכל הדגמים ש'נתפסו' בעבר צולמו באותו המקום). השינויים הבולטים כרגע לעין הם עיצוב שונה ו'רזה' יותר, דומה מאוד לטייגר 900 החדש שהושק בשבוע האחרון. ניתן להבחין גם בזרוע אחורית כפולה, בניגוד לחד-צידית של הדגם הנוכחי.

טריומף טייגר 1200 חדש ל-2021
טריומף טייגר 1200 חדש ל-2021

הדגם הנוכחי מגיע עם מנוע טריפל מכובד בנפח 1,215 סמ"ק המפיק 139 כ"ס ו-12.4 קג"מ, מערכת מתלים חשמליים סמי-אקטיבית, בקרת אחיזה לפניות ו-ABS לפניות, בקרת שיוט, מפתח קרבה KEYLESS, ידיות מחוממות, מסך TFT כנדרש ומשקף קדמי חשמלי. סביר להניח שהנתונים הללו ישתפרו מעט, אך יישארו יחסית בסביבה. כמו גם רשימת האלקטרוניקה והאבזור. טרם ברור אם נתון נפח המנוע יישאר על כנו או שיגדל לכיוון ה-1,250 סמ"ק או אפילו 1,300 סמ"ק, על-מנת להתיישר עם תקנות יורו 5 ולא לאבד מנתון ההספק.

הגיוני עוד להניח שבטריומף יציגו מנעד דגמים זהה לטייגר 900 החדש הכולל שישה דגמים שונים – תחת משפחת ה-GT המגיעה עם חישוקים יצוקים ומאופיינת יותר לכביש ומשפחת הראלי עם חישוקי שפיצים ויכולות שטח. ברשימה נמצא את הטייגר 900 הבסיסי שמגיע גם בגרסה מוגבלת הספק, 900GT לכביש, 900GT LOW מונמך (עם גובה מושב שנע בין 760 ל-780 מ"מ), 900GT PRO עם כל האלקטרוניקה, 900RALLY הבסיסי לשטח ו-900RALLY PRO עם שלל האלקטרוניקה.

כאמור, הגיוני שגרסת הטייגר 1200 החדשה תציע את אותם הדגמים ואפשרויות. הדגם החדש צפוי לצאת כגרסת 2021 ולכן סביר להניח שבטריומף יחשפו אותו בתערוכת מילאנו 2020, שתתקיים לקראת סוף השנה.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY26_DESMO450_MX_DYNAMICS _5__UC775584_High

חדש בארץ: דוקאטי דזמו 450 MX

אופנוע המוטוקרוס הראשון אי־פעם של דוקאטי – הדזמו MX 450 – הגיע לישראל, עם מנוע דזמודרומיק בנפח 450 סמ"ק, 63.5 כ"ס, 105 ק"ג והרבה אלקטרוניקה; המחיר כ־70 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן