דף הבית / גריד / טריומף חושפת: טרידנט 800
Trident_800_Family_MY26_03289_JP

טריומף חושפת: טרידנט 800

בטריומף מציגים לשנת 2026 את הטרידנט 800 – האח הגדול של הטרידנט 660 – עם מנוע טריפל המפיק 115 כוחות סוס ואלקטרוניקה עדכנית

בטריומף חושפים את הטרידנט 800 – נייקד חדש אשר מרחיב את משפחת הטרידנט כשהוא מתייצב מעל ה־660 המוכר ומיישר קו עם פלטפורמת ה־800 החדשה.

הטרידנט 660 של טריומף הוצג בשנת 2020 (עם עדכון בשנה שעברה) ונכנס היישר אל תוך קטגוריית הנייקד הבינוני והפופולרית. הוא מיוצר במפעלי טריומף בתאילנד ומוכר בכמויות יפות מאוד במונחי טריומף. כעת מציגים בטריומף את גרסת ה־800 החדשה, ששואבת הרבה משותף מהטייגר ספורט 800 שהוצג לאחרונה.

טריומף טרידנט 800
טריומף טרידנט 800

ראשית המנוע החדש: טריפל בנפח 798 סמ"ק עם 12 שסתומים וגל־זיזים עילי כפול, המפיק הספק מרבי של 115 כ"ס ב־10,750 סל"ד ומומנט של 8.5 קג"מ ב־8,500 סל"ד. בטריומף מדגישים כי 90% מהמומנט זמין לרוכב בסל"ד נמוך ובינוני. מדובר כאן על קפיצה משמעותית מגרסת ה־660 סמ"ק עם 81 כ"ס ו־6.5 קג"מ. למנוע מערכת הזרקה של בוש, מצערות חשמליות ושלושה מצבי מנוע (גשם, כביש וספורט).

השלדה מורכבת מצינורות פלדה, עם מערכת בולמים הכוללת מזלג הפוך של שוואה SFF בקוטר 41 מ"מ מלפנים עם אפשרות לכיול מלא, ובולם יחיד של שוואה מאחור המאפשר כיוון עומס קפיץ עם ברז הידראולי וכן כיוון שיכוך החזרה. מערכת הבלימה מורכבת מצמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ עם קליפרים בעלי ארבע בוכנות מלפנים, ודיסק יחיד בקוטר 220 מ"מ מאחור. יש חישוקי 17″. גובה המושב עומד על 810 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 14 ליטרים, כשהמשקל הרטוב עומד על 198 ק"ג.

בצד האלקטרוניקה לטרידנט 800 יש חיישן IMU ב־6 צירים המאפשר לנצל את בקרת האחיזה ואת ה־ABS גם במצבי הטיה. בנוסף בקרת שיוט, קוויקשיפטר דו־כיווני, מסך המשלב תצוגת TFT ו־LCD עם חיבור בלוטות' לסלולר המאפשר גם חיבור של מערכת מוזיקה, ניווט וצילום גופרו, מאותתים המתבטלים אוטומטית ותאורת LED היקפית.

הטריומף טרידנט 800 צפוי להגיע לאירופה במהלך חודש אפריל הבא, ומיד לאחר מכן הוא צפוי להגיע לישראל במהלך החציון השני של שנת 2026. מחיר טרם נמסר, אך הוא צפוי לעמוד על פחות מ־80 אלף ש"ח, שזה מחירו של הטייגר ספורט 800 בישראל.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

hi_26KLE500D_242WT2ARFB00D_A.006

קוואסאקי: ה־KLE500 עושה קאמבק ל־2026

בקוואסאקי מחזירים לשנת 2026 שם נוסטלגי משנות ה־90 – ה־KLE500. הדגם החדש כולל חישוק 21″, מתלים ארוכי מהלך, המנוע מהנינג'ה 500 ועיצוב מרשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן