אפשר להגדיר את זה כהפתעה, אבל ראינו את זה מגיע: בתערוכת מילאנו הסינים הכריזו תחרות על תחום הסופרבייק פרימיום, שנשלט על־ידי דוקאטי, אפריליה וב.מ.וו.

ה־V4 SR-RR הוצג במילאנו כאבטיפוס כמעט מוכן לייצור, אם כי הפרטים המלאים עדיין מעורפלים. על המנוע כבר דובר – V4 עם 90° בין הצילינדרים ששוקל רק 61.5 ק"ג, בנפח של 997 סמ"ק, הספק שמוערך בכ־210 כ"ס ומומנט של 12.5 קג"מ. גרסת התצוגה הייתה עם צמד מפלטים של אקרפוביץ'. הטענה היא שהמשקל היבש נמדד מתחת ל־200 ק"ג והמהירות המרבית גבוהה מ־300 קמ"ש.
אין מידע על מכלולי השלדה, אך ככל הנראה הבולמים יהיו חשמליים סמי־אקטיביים, וזה מתחבר אל הכנפונים הבולטים, שמעבר לכך שנועדו לספק יותר אחיזה על הצמיג הקדמי במהירויות גבוהות, הם מתכוונים חשמלית. מערכות האלקטרוניקה לא פורסמו, אך אין בכלל ספק שיכללו את כל מה שניתן לספק – מחיישן IMU ב־6 צירים ועד בקרות בקו ישר ובהטיה להאצה, בלימה, זינוק, ווילי ועוד.
ב־CFMOTO הציגו את המנוע בשנה שעברה, וכעת מציגים אבטיפוס כמעט סופי של ה־V4 SR-RR. כלומר, סביר להניח כי במהלך השנה הבאה כבר נראה את הדגם הסדרתי, שיכניס את CFMOTO אל תוך שוק מאוד מסורתי ותחרותי, בטח כשמדובר ביצרניות מאירופה. יהיה מאוד מעניין!
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז