דף הבית / חדשות / מתיחת פנים ל-F700GS ו-F800GS של ב.מ.וו
P90201286_highRes

מתיחת פנים ל-F700GS ו-F800GS של ב.מ.וו

צמד דגמי ה-GS בנפח 800 סמ"ק של ב.מ.וו מקבלים מתיחת פנים בלי שינויים מכאניים; וגם - נחשף רשמית הסקרמבלר R nine T

ב.מ.וו לא משתוללת במילאנו. רק לפני כמה ימים חשפה החברה את ה-G 310 R – נייקד חדש וזול על פלטפורמה חדשה שתניב מספר דגמים בעתיד (להערכתנו כבר בקרוב נראה גרסת GS דו"שית ולאחר מכן גרסה ספורטיבית שתיקרא S או RR), ויומיים לפני פתיחת התערוכה דלף לרשת סרטון רשמי של ה-R nine T  בגרסת סקרמבלר. כעת חושפת החברה באופן רשמי את הסקרמבלר (תמונות בגלריה), שלפי המפרט הטכני עשוי להיות זול יותר מה-R nine T המקורי (חישוקים יצוקים, מזלג קונבנציונלי במקום ההפוך, מיכל דלק מפלדה במקום אלומיניום), וכמובן עם אינספור אפשרויות קסטומיזציה. אגב, ייתכן שבעתיד נראה גרסאות נוספות של ה-R nine T, ולא מן הנמנע שיהיו אלו גרסאות רטרו נוספות, למשל גרסאות GS ו-S כהומאג' לדגמי ה-R90 של שנות ה-80.

R nine T סקרמבלר
R nine T סקרמבלר

פרט לאלו חושפת ב.מ.וו את צמד ה-F700GS ו-F800GS המחודשים. אין בהם שינויים מכאניים, אולם יש מתיחת פנים קלה, בעיקר בפאנלים המכסים את מיכל הדלק, אבל גם בכמה מקומות נוספים. העניין העיקרי השנה בצמד ה-GS-ים הוא האפשרות לסכמות צביעה מעניינות שנקראות סטייל 1 וסטייל 2, ומגיעות בין היתר בצביעות שונות לשלדה, לקפיץ הבולם האחורי, למושב, וכמובן לפלסטיקה.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2026_YAM_YZF700R7_EU_BWP1_ACT_005_03_preview

ימאהה: ה־R7 מתעדכן ל־2026

בימאהה מעדכנים ומשפרים את ה־R7 הספורטיבי עם שלדה חדשה, הרבה יותר אלקטרוניקה למסלול ולכביש המפותל, כולל מערכת טלמטרייה, וגם עיצוב מעודכן

תגובה אחת

  1. Avatar

    יפים אבל אפשר להסביר לי מה צריך כדי להיקרא סקרמבלר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן