דף הבית / חדשות / סוזוקי ויסטרום 800DE בגרסת ראלי
sr75-v-strom-800de-34-02

סוזוקי ויסטרום 800DE בגרסת ראלי

קבוצת המרוצים הבריטית סוזוקי SR75 בנתה ויסטרום 800DE בגרסת ראלי המיועד כמובן למרוצי שטח ועם שיפורים בסיסיים וכוונה להתחרות איתו

קבוצת המרוצים 'סוזוקי SR75', המריצה בעיקר את אופנועי המוטוקרוס של סוזוקי באליפויות מוטוקרוס, בנתה את הוויסטרום 800DE Rally Edition.

הפלטפורמה הוא הוויסטרום 800DE החדש, שהוצג בתערוכת מילאנו של סוף שנת 2022, על-בסיס פלטפורמת ה-800 החדשה של סוזוקי הכוללת גם את גרסת הנייקד GSX-8S וגרסת R ספורטיבית יותר. האדוונצ'ר המודרני נבנה עם כוונות לרדת לשטח (בטח יותר מאשר הויסטרום 650 שקדם לו) באמצעות חישוקים במידות 21″ מלפנים ו-"17 מאחור, מערכת בולמים של שוואה בעלת כיוונונים כמעט מלאים ומהלכי גלגלים של 220 מ"מ, שלדת צינורות פלדה חדשה ביחד עם שלדת זנב פריקה, המאפשרת להחליף רק את החלק הזה במקרה של נפילה ואלקטרוניקה שמאפשרת גם מצבי רכיבה בשטח.

קבוצת המרוצים הבריטית סוזוקי SR75 לקחה את הוויסטרום ויצרה גרסת מרוצים מוכוונת ראלי שתאפשר גם להתחרות איתה, וכל זה עם שינויים ושיפורים מעטים יחסית. זה מתחיל במגן גחון מסיבי של AS3, דרך מגביהי כידון של AS3 וכידון מגרסת המוטוקרוס של ה-RM-Z450. החישוקים מתוצרת ENVY חזקים וקלים יותר, כאשר המידה מאחור עלתה מ-17″ ל-18″. הצמיגים מתוצרת דאנלופ D209RR עם מוסים. כמובן שיש גרפיקה אחרת וקרבית יותר. מנוע הטווין מקבילי החדש בנפח 776 סמ"ק ו-84 כוחות הסוס קיבל מערכת פליטה מלאה מטיטניום של FMF.

בקבוצה מתייחסים לשיפורים האלה כ'סטייג' 1', כאשר לטענתם יכול להיות שהם ישקיעו במקומות נוספים לאחר תקופת המבחנים ולפני הכניסה למרוצים עצמם. בכל מקרה, למי שרכש או שוקל לרכוש את הוויסטרום 800DE ולרדת איתו לשטח, אנו נמליץ לשקול את השינויים שנעשו כאן.

sr75-v-strom-800de-side-02

sr75-v-strom-800de-graphics-03

sr75-v-strom-800de-forks-01

sr75-v-strom-800de-front-wheel-01

sr75-v-strom-800de-exhaust-03

sr75-v-strom-800de-sump-guard-01

sr75-v-strom-800de-bars-02

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_MT07TR_EU_VRSK_ACT_001_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טרייסר 7 – דור חדש

הדור החדש של הימאהה טרייסר 7 הגיע לישראל – עם מנוע מעודכן, שלדה חדשה, עוד אלקטרוניקה ועיצוב רענן; גרסת ה־Y-AMT האוטומטית תגיע בהמשך; מחיר ההשקה: 65 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן