קארדו נכנסת לתחום הקסדות ומציגה קסדה, שמעבר להגנה הפסיבית הנדרשת, משלבת בתוכה אביזרי נוחות ובטיחות מתקדמים.
חברת קארדו הישראלית מוכרת בזכות מערכות השמע והתקשורת לקסדות, וכעת החברה משתפת פעולה עם סדנת קיסקה (שמעצבת לק.ט.מ ול־CFMOTO את האופנועים) ומציגה את הקסדה הראשונה שלה, שמגיעה בשני מפרטים: ה־BEYOND GTS וה־BEYOND GT. המשותף לשתיהן הוא השתלת מערכת ה־PACKTALK PRO, שמחליפה את הרמקולים בקוטר 45 מ"מ של JBL בכאלה בקוטר של 53 מ"מ. אלו גם משלבים מערכת לביטול רעשים שלמעשה משדרת תדרי מראה מנוגדים לתדרים שמתקבלים מרעשי הרקע, ובכך מבטלים את התדרים שמציקים באוזן (כמו רוח לדוגמה). חיבור הרוכבים לרשת (MESH) אפשרי לעד 31 רוכבים במקביל.
הפיצ'רים של הפרו נמצאים גם כאן כמו מערכת לכיבוי והדלקה אוטומטיים וזיהוי התרסקות ושליחת הודעה לאיש קשר. למערכת חיישן תאוצה IMU ורכיב GPS. כשהאלגוריתם של המערכת מזהה שהרוכב מעורב בתאונת דרכים (התרסקות), האפליקציה מקפיצה הודעה בטלפון של הרוכב עם טיימר של 30 שניות. אם הרוכב לא מגיב לטיימר, המערכת תשלח הודעת SMS לאיש קשר שנקבע מראש, תודיע לו שככל הנראה הרוכב היה מעורב בתאונה, ותשלח מיקום GPS. המערכת הזו עובדת במשולש של מכשיר–טלפון–ענן, כשעיבוד הנתונים ושליחת ההודעה מתבצעים בענן ולא על המכשיר או על הטלפון.
הסוללה נטענת בצורה אלחוטית וגם מקבלת עדכונים דרך הבלוטות'. לקסדה, העומדת כמובן בתקן ECE 22.06 לקסדות המחמיר ביותר, יש גם אור בלם בולט בחלק האחורי של הקסדה, שמשפר את הנראות והבטיחות. יש משקף שמש אינטגרלי, פין־לוק, ואפילו חיישן חיים לקסדה, שמתריע מתי מגיע הזמן להחליף אותה.
הקארדו BEYOND בנויה ממעטפת מקרבון קלת משקל ומגיעה ב־6 מידות שונות. ההבדלים בין ה־GT הפשוטה יותר העשויה מפיברגלס ל־GTS (קרבון) מתבטאים בסוג הסוללה ובאביזרים הנלווים שהוזכרו מעלה. הקסדות יגיעו לשווקים במהלך קיץ 2026, כאשר המחירים בארצות הברית ינועו בין 950 דולר ל־GT ל־1,200 דולר ל־GTS, כשהמחיר הישראלי צפוי להיות המחיר האמריקאי מתורגם לשקלים, בתוספת מע"מ – כלומר סביב 3,600 ש"ח ל־GT וסביב 4,500 ש"ח ל־GTS, כשהשיווק יתבצע על־ידי ברקום תקשורת, המפיצה של מוצרי קארדו בישראל.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז




