שבוע תערוכת מילאנו 2025 מתחיל עם הדגם המעודכן ביותר של הקוואסאקי ZX-10R והעיצוב האגרסיבי החדש.
בדומה לעדכון האחרון שבוצע בשנת 2021, אנחנו מתחילים בעיצוב החדש, כשהפעם בקוואסאקי מצטרפים לטרנד הכנפונים האגרסיביים והבולטים – כאן, לעומת הגרסה הקודמת, הכנפונים מוסיפים עוד כ־25% לכוח ההצמדה במהירויות של 200 קמ"ש ומעלה. זה מצטרף לעיצוב החדש של הפנסים, למיקום המחודש של מערכת הראם־אייר, ולצביעת הקוואסאקי הקלאסית. אנחנו אוהבים.
המנוע נשאר כמו שהוא, כלומר ארבעה צילינדרים לרוחב בנפח 998 סמ"ק, עם 204 כ"ס וההתאמה הנדרשת לתקנות יורו 5+, עם חיישן חמצן נוסף. השלדה בגדול לא שונתה, אבל נעשו מספר התאמות לבולמים בגלל החזית החדשה, כאשר בולמי השוואה עם האותיות המרשימות – מזלג ה־BFF (ר"ת Balance Free Front Fork) ובולם ה־BFRC (ר"ת Balance Free Rear Cushion) מכוילים מעט שונה ומקבלים נקודות עיגון חדשות. כמו גם הבלמים עם צמד הדיסקים בקוטר 330 מ"מ וקליפר הברמבו M50.
מבחינת אלקטרוניקה יש כאן יישור קו לתקופה, עם מסך TFT חדש בגודל 5″ וקישורית לאפליקציה חדשה, וכן כל מערכות הבקרה, הבלימה והאחיזה שפועלות גם במצב הטיה. זה מצטרף למצבי ניהול המנוע הרבים, בקרת הזינוק, בקרת השיוט, בקרת בלימת מנוע ומערכת בלימה משולבת.
ה־ZX-10RR הקרבי יותר, שהוא גרסת ההומולוגציה הנדרשת על־פי החוקים, מקבל את אותם שינויים עיצוביים, ומגיע עם מושב יחיד, קרבי מנוע העשויים מחומרים איכותיים יותר המאפשרים להעלות את תקרת הסל"ד גבוה יותר, חישוקים קלים של מרצ'סיני, וצביעה ייחודית לדגם. הוא גם מיוצר במאות בודדות ונועד למסלול בלבד.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז




