דף הבית / חדשות / קוואסאקי: עוד פרטים על הטכנולוגיה ההיברידית
Kawasaki Hybrid Dyno

קוואסאקי: עוד פרטים על הטכנולוגיה ההיברידית

בשנה האחרונה שמענו על הטכנולוגיה ההיברידית עליה עובדים בקוואסאקי, אשר משלבת מנוע חשמלי ומנוע בעירה פנימית; עכשיו יש גם סרטון

מזה כשנה עובדים בקוואסאקי על טכנולוגיה המשלבת מנוע בעירה פנימית עם מנוע נוסף חשמלי, היוצר את השילוב ההיברידי המוכר מעולם כלי הרכב הפרטיים. בשלב זה ממשיכים בקוואסאקי להתקרב למטרה, כפי שרואים בווידאו.

בקוואסאקי מתפארים ביצירה החשמלית האחרונה שלהם, ה-EV Endeavor – נינג'ה כל-חשמלי המגיע עם ארבעה הילוכים לחידוד החוויה הספורטיבית והמוכרת. לפי רישומי פטנט שנחשפו בחודש שעבר, היפנים עובדים על דרך לשלב היכולת החשמלית דרך הטכנולוגיה ההיברידית. כאן מדובר על מנוע חשמלי קטן מאוד שיכול להניע בכוחות עצמו במהירויות נמוכות בלבד ולמרחק מוגבל. במהירויות גבוהות יותר מנוע הבעירה הפנימית תופס פיקוד וגם מטעין את המצבר החשמלי.

הטכנולוגיה ההיברידית הוכיחה את עצמה בכלי רכב פרטיים, ולמעשה הפכה למעט מובנת מאליה, אך טרם נראתה באופנועים. הסרטון המצורף מראה שבקוואסאקי מתקרבים לשם עם דגם הנמצא כבר על מכשיר הדיינו, שם ניתן לשמוע את השלב בו מתחלפת ההנעה בין המנוע החשמלי לזה המוזן בנזין.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

668378_MY25_BRABUS 1400 R SIGNATURE EDITION_ACTION_ACTION_ACTION

בראבוס מציגה: 1400R חדש ומיוחד

הסדנה הגרמנית בראבוס, אשר מוכרת בזכות רכבי המרצדס המשודרגים, מציגה את ה־1400R האקזוטי המבוסס על הק.ט.מ 1390 סופר דיוק R; ייוצר ב־100 יחידות; המחיר? גבוה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן